بحرانزده مارکو جزیره افسر برنده داوری مورد بازگشت

Devan پاتل ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 12:04 PM EDT مه 7 سال 2020یک جزیره مارکو افسر پلیس است که به دلیل اخراج

توسط ABTINNEWS در 18 اردیبهشت 1399

یک جزیره مارکو افسر پلیس است که به دلیل اخراج دادستانی او را نه به عنوان یک شاهد با توجه به اعتبار و نگرانی ها را بازیابند و موقعیت خود را پس از برنده شدن خود را مورد داوری علیه این شهر است.

داور جرارد نشسته به نفع حکومت Tige تامپسون در روز چهارشنبه و به او اهدا پرداخت خود را پس از ختم on May 15, 2019.

تامپسون حقوق و دستمزد خود را قبل از ختم شد بیش از $56,000 می کند و به حساب عطف به ماسبق پرداخت افزایش می توانست واجد شرایط به عنوان بخشی از مهمترین و به تازگی اجرا اتحادیه قرارداد.

شهر اخراج تامپسون در سال گذشته پس از آزادی او نمی تواند تحقق وظایف یک افسر پلیس به طور خاص شهادت در دادگاه با وجود داشتن او در گشت برای چندین سال پس از دادستانی به تصویب رسید و موقعیت آن است.

"اگر چه شهادت رئیس جدید برای این شهر نشان داد که Grievant (تامپسون) می تواند استفاده شود به عنوان یک افسر پلیس حقایق در مورد نشان می دهد که در واقع او بوده است و همچنان می شود" فاولر نوشت.

بیشتر: مارکو جزیره 'بردی پلیس' حذف از نیروی پلیس ارائه شده غیر نظامی اشتغال

سروان. دیو بائر گفت: صبح روز پنجشنبه که در این بخش بررسی تصمیم گیری و وزن گزینه های خود را.

بی اعتمادی ریشه در درجه اول از سال 2010 مورد DUI دفتر آن تا به حال به رها کردن به دلیل سوء ظن است که تامپسون داده بود متناقض و شهادت کذب در طول شنیدن راهنمایی.

دیوان عالی آمریکا تصمیم مهم در سال 1963 مورد بردی v. مریلند نیاز به دادستان به نوبه خود بیش از exculpatory شواهد برای دفاع از جمله هر گونه شواهد است که می تواند استیضاح یک شاهد.

در سال 2013 دادستانی مستند نگرانی در نامه ای به بعد-رئیس همین شکارچی از جمله دلایل تامپسون فسخ از ذغال سنگ شهرستان کلانتر دفتر در سال 2004.

کلانتر را در بر داشت تامپسون گرفته بود زشت عکس زنان عریان سینه های خود را در طول اسکله قایق رانی مسابقات و سعی در پوشش آن. او نیز یافت شده اند کذب در طول تحقیقات مقدماتی.

اگر چه تامپسون بود reassigned به تحقیقات پس از آن-رئیس پلیس Al Schettino بازگشت او به گشت از ترس از تامپسون اعتبار خدشه دار کردن موارد پس از دادستانی تصریح کرد نگرانی خود را در سال 2015.

Schettino همچنین اختصاص داده در حال حاضر سروان. ریچارد Stoltenborg برای انجام امور داخلی بررسی تامپسون در مورد اتهامات untruthfulness. قبلی بررسی شده بود اختصاص داده شده به آن Sgt. لیندا Guerrero اما در مورد به اتمام هرگز به خاطر چند برگ از غیبت و نهایی جدایی از گروه.

بیشتر: سابق مارکو جزیره افسر پلیس متهم در انجام وظیفه از دست می دهد و مورد داوری

بخش تحقیقات در نهایت در بر داشت نقض سیاست پلیس اما به دلیل اشتباهات آن نمی تواند اعمال نظم و انضباط با توجه به 180 روز پنجره تاسیس شده توسط قانون دولت به دل کردن مجازات است.

این شهر همچنین هدایت امور داخلی آن گزارش به عدالت کیفری استانداردهای آموزشی و کمیسیون این نهاد است که قدرت را به لغو یک افسر گواهینامه با توجه به شخصیت اخلاقی نقض شده است.

آن "نه ناشی از" به دروغ مورد به دلیل سن و مدارک مسائل مانند تامپسون که با توجه با توجه به روند ارائه یک بیانیه و یا در حال حاضر شواهد در دفاع از خود.

پس تامپسون بازگشت به گشت دادستانی است تحت پیگرد قانونی قرار اکثریت قریب به اتفاق موارد او شده است با درگیر از جمله دسامبر 2018 مورد که فرود آمد و او را در آب داغ.

تامپسون یکی از افسران که در پاسخ به یک تماس است که در آن یک مرد بود barricading خود را به خانه خود را با یک کش از سلاح پس از تهدید ،

پیتر Tremont در نهایت تسلیم و دستگیر شد سه نفر به اتهام جنایت: یک تعداد از تشدید حمله علیه یک فرد 65 سال سن و دو فقره از تشدید حمله در برابر مأموران اجرای قانون.

بیشتر: دادستانی کاهش یافته و به تعقیب چند جزیره مارکو اتهامات جنایی در ماه گذشته با توجه به بردی پلیس'

پلیس بازیافت بیش از 20 اسلحه و هزاران فشنگ از صحنه است.

دادستانی کاهش یافته و به تعقیب Tremont, نسبت دادن آن تصمیم به تامپسون دخالت مدیر ارتباطات سامانتا Syoen گفت: در آن زمان.

مدت کوتاهی پس از آن تامپسون بود reassigned به اجرای کد برای چند روز قبل از او قرار داده شده در مرخصی اداری در ماه فوریه 2019 به عنوان شهر بمب چه اقداماتی را می تواند.

در نهایت این شهر تصمیم به خاتمه تامپسون از آنجا که او نمی تواند انجام وظایف شغلی یک تصمیم آن را ساخته اند می تواند چندین سال پیش که با استفاده از منطق.

قبل از تامپسون اول داوری شنوایی در ماه نوامبر سوابق نشان می دهد این شهر همچنین درج عبارت "باید قادر به ارائه راستگو شهادت در دادگاه و نیز باید تلقی معتبر توسط دادگاه قانون" در وظایف ضروری بخشی از کار خود را ارسال.

در فاولر تصمیم او اشاره کرد که این شهر نمی ارائه هر گونه اثبات تخلف توسط تامپسون و به سادگی با تکیه بر نامه های صادر شده توسط دادستانی.

"واضح است که تنها پایه و اساس به خاتمه Grievant از موقعیت خود را بر اساس این نامه از دولت وکیل" فاولر نوشت. "این نامه ای است که پشتیبانی نشده توسط شواهد و یا جزئیات از هر گونه بررسی در بخشی از سائو. هیچ تصمیم قضایی در این رکورد نشان می دهد که Grievant تا به حال شده است نادرست در شهادت او."

او همچنین افزود که اگر یک افسر قرار داده شده است در یک بردی لیست آن را بلافاصله رد صلاحیت او و یا او را از اشتغال است.

در 20 قضایی مدار را پوشش می دهد که کلیر Lee, شارلوت, Hendry و Glades شهرستانهای این باران درست است.

دونالد شرايط که دریافت نامه ای مشابه از دولت وکیل دفتر استخدام شد و بعد ناخدا به توسط Hendry شهرستان کلانتر دفتر با وجود اعتبار خود را که قبلا اخراج توسط فورت مایرز اداره پلیس برای untruthfulness.

این Hendry شهرستان کلانتر دفتر نیز استخدام سرهنگ مایکل روآن که قبلا رد صلاحیت شده از شهادت در 10 قضایی مدار.

بیشتر: منع از شهادت در جای دیگر, دولت, وکیل نمی خواهد اضافه کردن Hendry lawman به صفوف بی اعتبار

که مدار را پوشش می دهد, Polk, Hardee و ارتفاعات شهرستانهای استان است.

حال سؤال این است که چه این به این معنی برای تامپسون حرفه ای در جزیره مارکو اداره پلیس.

داوری و تصمیم گیری می کند حذف بلافاصله معکوس دولت وکیل موقعیت در تامپسون شهادت اما آن را تا به حال نشان داد که تمایل به نقد و بررسی این تصمیم قبل از آن ارائه شده است.

"ما ارزیابی وضعیت هنگامی که داور گزارش منتشر شد" Syoen نوشت: در یک ایمیل به اخبار روزانه چهارشنبه.

قبل از این تصمیم اعلام شد, اداره پلیس کاهش یافته است به ارائه چه وظایف تامپسون می تواند انجام دهد اگر او ابقاء شد و اگر دادستانی در ادامه ادعا که آن را نمی خواهد با استفاده از او به عنوان شاهد.

اتصال با خبرنگار Devan پاتل: @DevanJPatel (توییتر) و یا devan.patel@naplesnews.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن