هشت coronavirus مرگ و میر ثبت شده در دراز مدت مراقبت از امکانات در ساحل گنجینه

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:32 PM EDT Apr 20, 2020هشت نفر کشته شده اند در گنج ساحل دراز مدت

توسط ABTINNEWS در 2 اردیبهشت 1399

هشت نفر کشته شده اند در گنج ساحل دراز مدت امکانات مراقبت از coronavirus دولت خبر داد. داده ها برای اولین بار نشان می دهد که در دراز مدت مراقبت از امکانات باید موارد coronavirus.

مرگ بودند در سراسر نه در دراز مدت مراقبت از امکانات مانند کمک امکانات زندگی و خانه های پرستاری در رودخانه هند, St. Lucie و مارتین شهرستانهای استان است.

مشخص نیست که چگونه بسیاری از 43 COVID-19 موارد گزارش شده در میان بیماران یا کارکنان در امکانات در هر مکان خاص — به جز در رودخانه شهرستان است.

HarborChase از ساحل Vero است Indian River County تنها مراقبت دراز مدت تسهیلات با هر گونه موارد با توجه به دولت است. Indian River County هفت مورد و سه مورد مرگ در مراقبت دراز مدت با توجه به دولت داده صبح روز دوشنبه.

سه مرگ و میر در دراز مدت مراقبت در Indian River County شد 90-و 91 و 92 در سال مردان, بین آوریل 11-16 دولت گزارش شده است. به طور کلی وجود داشته است چهار coronavirus مرگ و میر در این شهرستان است.

بیشتر: COVID-19 عفونت در ساحل گنجینه: در دراز مدت مراقبت از موارد بیش از دو برابر ایالت رای

HarborChase یک مرکز کمک زندگی می کنند در unincorporated Indian River County مجوز برای 100 تخت. مدیر گلوریا Tausch بود از نظر در دسترس نیست. سخنگوی دیوید Dodson بازگشت نیست یک تماس را به دنبال نظر.

"ما می خواهم به شما اطمینان دهم که ما همچنان به نظارت بر همیشه در حال تغییر وضعیت و تمرکز ما همچنان بر سلامت و رفاه ما ساکنان همکاران ما و همکاران ما در سراسر کشور" HarborChase افسر ارشد عامل کیم لوئیس گفت: در بیانیه ای در روز ملی وب سایت شرکت.

HarborChase عمل 16 کمک امکانات زندگی در فلوریدا آن را تایید کرده اند موارد از coronavirus با توجه به دولت است.

در شهرستان مارتین چهار دراز مدت مراقبت از امکانات مرتبط به 10 مورد و یک مورد مرگ: بروکدل استوارت; Grand اوکس نخل شهر سالرنو خلیج بهداشت و مرکز توانبخشی و تراس در حوب ساند دولت گفت.

در سنت لوسی شهرستان چهار دراز مدت مراقبت از امکانات مرتبط به 26 نفر و چهار مرگ و میر: زمرد مرکز بهداشت; Lawnwood فیزیکی مرکز توانبخشی; این Broadmoor تسهیلات زندگی کمک; Watercrest سنت لوسی غرب زندگی کمک و مراقبت از حافظه.

گارد ملی خواهد بود انجام COVID-19 تست در سه چهار سنت لوسی شهرستان امکانات صخره Sperber مدیر از وزارت بهداشت و درمان در شهرستان سنت لوسی گفت: در coronavirus جلسه دوشنبه.

گنج ساحل دیده می شود سهم بیشتری از coronavirus موارد در دراز مدت امکانات مراقبت از بقیه از دولت است. حدود 10 درصد از COVID-19 مورد در اینجا در دراز مدت امکانات از صبح روز دوشنبه.

اما وزارت بهداشت به طور قابل توجهی تغییر سنت لوسی شهرستان تعداد بیش از آخر هفته بالا بردن سوال در مورد دقت و صحت داده های خود را.

از صبح روز جمعه وزارت بهداشت گزارش شده 44 مورد از COVID-19 در سنت لوسی شهرستان تسهیلات مراقبت دراز مدت. توسط صبح روز دوشنبه تعداد پایین بود به 26 نفر. دولت را نگه می دارد در حال اجرا چوب خط حساب کردن در موارد مثبت و نه حذف افراد از تعداد آن اگر آنها بهبود می یابند و یا می میرند. وزارت بهداشت بازگشت نیست درخواست برای روشن شدن.

نویسنده کارکنان Keona گاردنر کمک به این گزارش.

جاشوا سلیمان است که ناظر و دولت خبرنگار را پوشش Martin County است. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. پشتیبانی محلی ما روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن