هیئت تحریریه توصیه 2020: Martin County ملک ارزیاب | نظر ما

نظرهیئت تحریریه Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:00 PM EDT Jul 26, 2020نژاد: Martin County ملک ارزیابمدت: چه

توسط ABTINNEWS در 6 مرداد 1399

نظر

نژاد: Martin County ملک ارزیاب

مدت: چهار سال

نامزدها:

  • جنی زمینه, 50, پالم سیتی
  • Kelli شیشه Leighton, 43, استوارت

مسائل کلیدی: ارزش ملک, تجربه, تغییر, در مقابل تداوم, عمومی, توسعه, تکنولوژی,

پس از نزدیک به سه دهه در شهرستان مارتین ملک ارزیاب لورل کلی بازنشسته خواهد شد در پایان این سال است. دوم-در-فرمان جنی زمینه در حال اجرا است برای موقعیت با کلی تایید شده. زمینه وعده تداوم و پاکستان برای ساخت در همه کلی انجام شده است.

اما سابق استوارت و شهردار شهرستان کمیسر Kelli شیشه لیتون می گوید تغییر مورد نیاز است. او ادعا می کند ملک ارزیاب را فاقد شفافیت و پاسخگویی است که در پشت این تکنولوژی و منحنی ساخته شده است چند کلید اشتباهات در ماه های اخیر.

و او اشیاء به آنچه که او خواستار یک "داخلی طرح جانشینی" به موجب آن کلی به نظر می رسد شخصا crowning او جانشین.

یکی نیست فکر می کنم کمپین برای چنین کار را آنقدر فراگیر است اما در واقع این مسابقه ممکن است به نوبه خود در میان nastiest در گنج ساحل.

بیشتر: Martin County پرسشنامه: نامزدها رسیدگی به مسائل

نامزدهای' پارتیزان شده اند تیراندازی در یکی دیگر آنلاین; شیشه ای لیتون در زمینه اخلاق شکایت علیه زمینه با وزارت فلوریدا اجرای قانون است که تعیین این موضوع بی اساس است. دوم شکایت ثبت شده توسط Martin شهرستان ساکن با فلوریدا انتخابات کمیسیون اعتراض به زمینه های مبارزات انتخاباتی ، زمینه تخلف را رد کرده است.

شخص منحرف از حقایق اساسی در این مسابقه است.

شیشه لیتون صرف نزدیک به نه سال به عنوان کمیسر شهر با دو دوره به عنوان شهردار مقابله با مسائل عمده و ساخت تصمیم گیری های دشوار.

وجود دارد گاه به گاه قدم اشتباه — در سال 2017 به عنوان معاون شهردار به او پیشنهاد به کمیسیون 55 درصد افزایش پرداخت که تولید می شود قابل بحث. اما به طور کلی او فعالیت های سیاسی تا کنون ممکن است به عنوان جامد اگر نه دیدنی و او در واقع ممکن است به ارمغان بیاورد تغییر به اموال ارزیاب' ،

سوال این است که آیا این تغییر لازم است.

زمینه اذعان دارد که در حالی که همیشه وجود دارد اتاق را برای بهبود این دفتر تحت لورل کلی خدمت عمومی خوب, و او را همچنان که سنت است.

زمینه وارد شده 31 سال در تقویم اموال ، او هیچ شغلی سیاستمدار به دنبال فرفره بعدی. بلکه او دارای دانش عمیق از فرآیندها و همچنین مردم در آن ، او استدلال معتبر شیشه لیتون را یک منحنی یادگیری برای حرکت به خصوص به عنوان دفتر کار — که حفظ بزرگترین پایگاه در شهرستان ها — چرخ دنده ها به صورت عمده نرم افزار تبدیل بعد از این سال.

ما در هیئت تحریریه مصاحبه شیشه لیتون به نظر می رسید به درک محدود در مورد تقاطع ارزش املاک و مالیات.

"من هرگز یک بار رای به افزایش مالیات," او گفت: قبل از rebutting حریف او پیشنهاد که یک ارزیابی برای خدمات آتش مالیات بود.

شیشه لیتون اما رای به افزایش مالیات. استوارت millage میزان افزایش در دو سال گذشته منجر به افزایش مالیات از 10.13% برای سال مالی 2019 و 10.12% برای سال 2020 با توجه به شهر ، وجود دارد افزایش مالیات از 6.36% و 3.96% دو سال گذشته. ما در بررسی سال های گذشته.

پرسید: پس از این جلسه در مورد او ادعا می کنند مالیات شیشه لیتون گفت: خاطره او را بر آنچه او گفته شد شهر نشست. پس از بررسی بر روی این موضوع او گفت که او "misspoke و من می خواهم پاسخگویی را برای آن."

این موضوع در مورد. وقتی که می آید به در حال اجرا یک دفتر به عنوان مهم به عنوان ارزیاب اموال را کمی وجود دارد جایی برای خطا. با تکیه بر اسناد و مدارک نوشته شده نیست چه کسی می گوید ضروری است.

قطعا برخی از شیشه لیتون پیشنهادات باید جدی گرفته شود. او بحرانی شده است از اموال ارزیاب وب سایت گفت: این کهنه در مقایسه با دیگر شهرستانهای فلوریدا. در حالی که این کاستی ممکن است کاربردی ترین در ساحل گنجینه.

شیشه لیتون همچنین گفت: از آنجا که بسیاری از شهروندان برای دسترسی به سایت از طریق گوشی تلفن همراه خود او معتقد است این کار باید با ایجاد یک نرم افزار تلفن همراه.

و هر دو او و زمینه به نظر می رسد به توافق برسند که اتاق می تواند انجام یک کار بهتر از برقراری ارتباط با مردم است.

با اینحال ما دیدن شواهد کمی محدود کاستی از اموال ارزیاب دفتر هر آنچه که آنها ممکن است به اندازه کافی قابل توجهی به حکم تغییر عمده فروشی.

ما توصیه می کنیم جنی زمینه برای تقویم اموال.

TCPalm نامزد توصیه ها تصمیم جمعی توسط آن هیئت تحریریه. توصیه مبتنی بر معیارهای حزبی که اولویت بندی بهترین نامزد برای جامعه محلی ما.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن