هیئت تحریریه توصیه 2020: Indian River County Tax Collector | نظر ما

نظرهیئت تحریریه TCPalmمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 19, 2020مسابقه: Indian River County Tax Collect

توسط ABTINNEWS در 29 تیر 1399

نظر

مسابقه: Indian River County Tax Collector

مدت: چهار سال

نامزدها:

  • برندا Bradley, 55, سباستین
  • کارول ژان اردن 76 ورو بیچ (وقت)

مسائل کلیدی: تجربه خدمات به مشتریان روحیه کارکنان.

یکی از جالب تر در مسابقات Indian River County چاله سابق جمع آوری مالیات را رئیس ستاد او را در برابر رئیس سابق.

برندا Bradley شروع به کار برای جمع آوری مالیات در سال 2002 شش سال قبل از کارول ژان اردن صورت گرفت ، این Indian River County جمهوریخواه کمیته انتخاب شده اردن در سال 2008 به جای دولت سابق تشکر. استن میفیلد. او را شکست داد و او را در توافق اولیه اما درگذشت قبل از مصرف ،

برادلی شد اردن رئیس ستاد در سال 2011. در ماه دسامبر سال 2016 Bradley رفته بود امضای جدایی توافق که به او شش هفته از پرداخت و مزایای دیگر. آن را شامل یک غیر disparagement بند نگه داشتن هر دو طرف از صحبت های منفی یا فشار دادن ادعا می کند در برابر هر یک از دیگر .

در مصاحبه اخیر خود با TCPalm هیئت تحریریه برادلی گفت: او را "خوشحال" به بحث در مورد آنچه که منجر به خروج تنها در صورتی اردن موافقت کرد به او اجازه انجام این کار. اردن گفت: او محدود جدایی توافق و سیاست به صحبت در مورد کارکنان که خاتمه یافته است.

به جای برادلی رفته در این حمله مورد دیگر مسائل مربوط به اردن است. شکایت که شامل اردن بی ارزش قرار دادن نام او در دفتر لوازم التحریر, هزینه مالیات دهندگان $20 ، 000 $30,000.

به همین ترتیب برادلی است سوال چه او را به عنوان "بالاترین گردش مالی کارمند در تاریخ" از دفتر و استخدام تعداد زیادی از پیمانکاران. هر دو همراه با ماهانه ناهار اردن بالا زیردستان به هزینه مالیات دهندگان بیش از حد پول برادلی گفت.

برادلی مطرح شده و سوالات دیگر. یکی از شگفتی آنچه که او ممکن است داشته باشد گفت: اگر جدایی او موافقت نمی کند منع او از نگه داشتن مادر.

بدون در نظر گرفتن سوابق شهرستان نشان می دهد مالیات دهندگان هزینه برای اجرای دفتر افزایش یافته کمتر از 1 درصد از مالی 2017 تا 2020.

بیشتر: اطلاعات بیشتر در مورد برادلی اردن دیگر نامزدها از طریق پرسشنامه

اردن به دفتر کلاس B نسبت به A به عنوان همیشه وجود دارد اتاق را برای بهبود. برادلی مخالف دادن دفتر F برای حفظ و نگهداری کارکنان و C-منفی برای مسئولیت مالی.

برادلی اما به اردن را یک به یک برای خدمت به مشتریان.

اما نیست که درجه است که مسائل مربوط به ساکنان?

اردن ساخته شده است جمع آوری مالیات را یک مدل برای خدمات به مشتریان در وظایف و افتتاح دفاتر را ساخته اند که وظایف دلهره آور مناسب است.

تحت اردن, رهبری, گرفتن گواهی نامه و پلاک قابل تحمل تبدیل شده است — به خصوص در مقایسه با گروه خودرو عملیات فلوریدا و کشورهای دیگر اجرا کرده اند. اردن را پیدا کرده است راه برای بدست آوردن مشتریان در داخل و خارج نسبتا به سرعت و در حال حاضر دارای چهار دفاتر برای خدمت به ساکنان.

اردن را در حال حاضر کمک می کند تا با جدیدتر خدمات مانند TSA قبل از بررسی گواهینامه و مجوز حمل پنهان.

اردن در بخش خصوصی تجربه شامل آبیاری شرکت مالک و رئیس حزب جمهوری خواه از فلوریدا تحت رژیم صهیونیستی است. جب بوش است.

برادلی مخالف با اردن استخدام کارکنان موقت از طریق یک آژانس. اردن گفت که او آن را برای اطمینان از آنها مناسب قبل از استخدام آنها به عنوان کارکنان. بدون در نظر گرفتن مشتریان همچنان به دریافت خدمات برتر.

که خط پایین در این مسابقه و اردن نگه داشته و آن را در سطح بالا بدون در نظر گرفتن هر چیزی که در پشت صحنه اتفاق افتاده. او سزاوار یک چهارم مدت است.

TCPalm نامزد توصیه ها تصمیم جمعی توسط آن هیئت تحریریه. توصیه مبتنی بر معیارهای حزبی که اولویت بندی بهترین نامزد برای جامعه محلی ما.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب