اد قاتل: چرا آن زمان وحشتناک به کوچک شیشه ای ماهی قنات در ساحل فلوریدا

اد قاتل Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 16, 2020وجود بوفه شنا در امتداد سواحل

توسط ABTINNEWS در 27 خرداد 1399

وجود بوفه شنا در امتداد سواحل فلوریدا این روز است. سمت راست وجود دارد در تغار در فقط چند اینچ از آب در لبه گشت و گذار کوچک شیشه ای minnows در یک سیاره آبی-esque مبارزه برای بقا است.

همه چیز بسیار زیبا که شنا یا مگس تغذیه در ماهی قنات مدارس. مدارس برخی از شماره های نزدیک به 10000 به نظر می رسد به عنوان ابر سیاه در آب است. برخی از این ابرها ممکن است بزرگتر از بوگی بورد. دیگران ممکن است 100 فوت و 20 فوت عرض است.

به صورت جداگانه هر ماهی قنات است که کمتر از 2 اینچ به طول. اگر چه مدارس به نظر می رسد سیاه و سفید, فرد, minnows تقریبا شفاف است. یکی می توانید ببینید در واقع از طریق بدن خود را.

ماهی است که در واقع خلیج, ماهی کولی, نام علمی Anchoa mitchilli. آنها ادواری مولدین معنی آنها تخم ریزی خواهد شد که شرایط خوبی برای آنها را به انجام این کار با توجه به شوری و درجه حرارت آب. در فلوریدا آنها را می توان در مصب ورودی عبور می کند و در امتداد سواحل از آوریل تا سپتامبر. آنها مواجه می شوند که معمولا به شمالیه مین و تمام راه را از طریق خلیج فارس به تگزاس.

ماهی آتش بازی

گاهی اوقات شیشه ماهی قنات اجرا همپوشانی با سقوط سالانه کفال اجرا شود. وقتی این اتفاق می افتد نگاه کنید. آن را مانند یک ماهی آتش بازی نشان می دهد در امتداد سواحل ما.

آنچه که این کوچک شکننده موجودات هستند به شدت در تلاش برای انجام آن را به سادگی برای جلوگیری از خورده شدن. متاسفانه برای آنها موفقیت نیست.

بیشتر: تارپون و snook گرفتن و انتشار فقط در حال گاز گرفتن

در دو هفته گذشته من مواجه می شوند آنها را در رودخانه هند تالاب فورت پیرس ورودی و در امتداد ساحل گنجینه سواحل است. آنها انرژی زا عمل از تعداد زیادی از ماهی درنده و پرندگان.

حمله رعد اسا

تارپون, snook, bluefish آبی, دونده, جک crevalles, ladyfish, اسپانیایی, ماهی خال مخالی, sharks, bonito, croaker, whiting و ماهی پامپانو تمام شده است دیده می شود و یا گرفتار در ماهی قنات مدارس. مرغ دریایی, پلیکان و الگوهای در حال غواصی در مدارس. Herons egrets و کلاغ پیاده روی خط ساحلی چیدن خاموش minnows که شستن بر روی شن و ماسه.

گشت و گذار ماهیگیران تفننی در حال کوک به عمل است. سروان. Al ristori است, رئيس در کتاب خود "کتاب کامل از گشت و گذار ماهیگیری" آن را به نام "هیجان از حمله رعد اسا."

او نوشت: "وجود خواهد داشت یک ضربه در هر بازیگران به عنوان شکارچیان پاره به دست پاچه مدارس علوفه ماهی است که اغلب پرش بر روی شن و ماسه در تلاش خود را برای فرار از مرگ حتمی است."

بهترین زمان برای دریافت در در اکشن سریع است که در ابتدا نور است. با استفاده از یک قاشق نقره ای کوچک و یا جست و خیز کردن بازیگران با نور در حال چرخش میله می توانید گزش از هر یک از موارد ذکر شده در بالا ماهی. برخی از ماهیگیران تفننی نیز پیدا کردن مناسب و معقول عمل در اواخر روز.

ماهی کولی بالا

در ورودی ماهیگیران تفننی است که تخصص در تارپون و snook در حال انجام و ابتلا به آنها را به عنوان خوراک در شیشه minnows. اغلب آن را به چالش گرفتن یک شکارچی به یک فریب و یا یکی دیگر از طعمه زمانی که شیشه minnows هستند ، اما من فکر می کنم به برخی از این درنده ماهی minnows مانند مواد مخدر هستند. گاهی اوقات به نظر می رسد به عنوان اگر یک ماهی را از دست دادن آهنگ از اطراف آن زمانی که آن تغذیه شده به شدت بر روی آنها. وجود دارد چنین چیزی به عنوان یک ماهی کولی بالا ؟

من نمی توانم تصور آنچه در آن باید مانند زندگی یک شیشه ماهی قنات. شما در واقع دنیا را به یک زندگی از اضطراب و ترس است.

بیشتر:ماهیگیری برای رباینده هامور در اقیانوس اطلس در حال حاضر نیاز به نزولی دستگاه

شما دست و پا زدن خود را کمی دم به عنوان سخت به عنوان شما می توانید در تمام طول روز و تمام شب. شما کار می کنید برای حفظ "امنیت" فلسفه گذشت به شما ژنتیکی. شما به عنوان رانش در اطراف خور با 500 از برادران و خواهران خود را — وحشت زده هرگز توقف احساس است که شما در حال تماشا — همه شما می توانید از فکر می کنم این است که چگونه باید یک محل امن تر است.

معنای زندگی

در نهایت یکی از خواهر و برادر خود نشان می دهد ابتلا به جزر و مد خروجی به منظور فرار از مرداب. شما به عنوان رانش رنگینپوستان شما شروع به دیدن سایه ها و سایه ها از شکارچیان بزرگتر از آنهایی که در خور. به طور ناگهانی به نظر می رسد که یک خواهر و برادر ایده است که در واقع بسیار افتضاح است.

سپس به عنوان جزر و مد و باد و امواج رفت و برگشت از مدرسه به سمت ساحل گروه خود را از 500 می پیوندد تا با جمعی از 10,000. شما تنفس کوتاه آه از امداد رسانی — در حال حاضر حداقل شما می توانید این بازی را از "شانس بقا."

تا زمانی که یک غول نقره-کوچک وباریک با دهان به عنوان بزرگ به عنوان یک سطل می آید شارژ راه خود را. شما به نوبه خود به سمت ساحل به یک خط تیره دیوانه برای جلوگیری از تبدیل شدن به صبحانه.

شما دست و پا زدن با عصبانیت مانند مایکل فلپس نسخه از ماهی کولی عبور بسیاری از نوع خود است که نمی تواند نگه دارید تا خود را با سرعت باورنکردنی. ناگهان شما متوجه شن و ماسه زیر است نزدیک و نزدیک تر به سطح آب بالاتر از شما. از آب کف آلود از موج سقوط بر شما تپش شما را به پایین. شما به عنوان پاپ تا شما ببینید تیغ تیز منقار زرد از حداقل tern شهامت پسر عموی از موج.

در تارپون است فشار خیلی کم عمق صدها نفر از بستگان خود را جهش skyward برای جلوگیری از آن جرعه. شما آنها را به پیوستن به این دلیل که تنها راه شما می توانید زندگی یکی دیگر از پنج دقیقه. به عنوان شما را در زمین آرام در آب شما متوجه یک تعداد انگشت شماری از خالهها و عموهای در واقع فرود در خشک شن و ماسه.

قبل از این فکر می کردم حتی می توانید ثبت نام شما واکنش نشان می دهند و طفره رفتن از یک ضربه تند وشدید زدن از snook در تغار. "دست و پا زدن پشت" شما فکر می کنم.

غوغا در ادامه برای 30 دقیقه دیگر.

سپس به سرعت به عنوان قتل عام شروع آن را به پایان می آید. مدرسه 10,000 شده است کاهش می یابد به 750.

به نحوی که این بار شما فرار فاجعه است.

اما همه شما می توانید تعجب است و برای چه مدت ؟

اد قاتل است TCPalm را در خارج از منزل نویسنده است. تبدیل به یک ارزش مشتری با اشتراک TCPalm. برای ارتباط برقرار کردن با Ed, دوست, دوست او در Facebook در اد قاتل او را دنبال کنید در توییتر @tcpalmekiller یا ایمیل او را در ed.killer@tcpalm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن