اد قاتل: چگونه خیس ژوئن در مقایسه با دیگر بار زمانی که فلوریدا به خاک سپرده شد در باران ؟

اد قاتل Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:28 PM EDT Jun 11, 2020آیا کسی به یاد داشته باشید خشکسالی بزرگ سال 2

توسط ABTINNEWS در 23 خرداد 1399

آیا کسی به یاد داشته باشید خشکسالی بزرگ سال 2020? فکر نمی کنم.

به نظر می رسد مانند یک عمر پیش. این روزها بسیاری در مورد زندگی ما احساس می کند که راه.

نه کمتر از یک ماه پیش هواشناسان و آب و ناظران در مورد عدم بارش باران برای اولین بار چهار به علاوه ماه از سال 2020 است.

سهامداران نگران دریاچه اوکیچوبی مسائل bickered در مورد دریاچه سطح. که برای اولین بار طاس تخته نرد در آب موجود در آن است ؟ آبیاری برای کشاورزی است ؟ پشتیبان تامین آب شهری جنوب فلوریدا? غربی جریان به Caloosahatchee رودخانه برای جلوگیری از آب شور رسوخ چاه? زمین های باتلاقی? و یا گذشته و حداقل پرندگان, ماهی, حیات وحش و ماهیگیری تفریحی صنعت که با استفاده از دریاچه ؟

بیشتر: دریاچه اوکیچوبی پایین داره در طول فصل خشک اما چگونه کم خواهد برود ؟

من اینجا هستم تا به شما بگویم هیچ کدام از آن یک موضوع است امروز. ما خیط و پیت کردن با آب و مردمی است. بیشتر در دریاچه های بعد در این ستون.

در برخی از نقاط مانند Hobe ارتفاعات محله در حوب ساند در جنوب شهرستان مارتین وجود دارد به مراتب بیش از حد از آن است. مقامات شهرستان در حال حاضر تلاش برای ارتقاء زیرساخت های زهکشی به دیگری جلوگیری از جاری شدن سیل فاجعه است که نیروی نمرات از خانه های خود.

من احساس می کنم برای آن دسته از مردمی است. نمی توانید تصور کنید که پایدار است که در بالای همه ما در حال خرید و فروش در این زمان نامشخص است."

من تنها سوال این است که این امکان را به توسعه زهکشی مناسب برای یک شهر که فقط مواجه 15-inch باران رویداد بیش از حدود 72 ساعت ؟ که رفتن به خیلی افتضاح از راه لوله های زهکشی.

یک نگاه در فلوریدای جنوبی مدیریت آب منطقه بارندگی نقشه ها و داده ها طی ماه گذشته در حال آشکار است. آنها رنگ یک عکس از یک فاجعه طبیعی است. آن را به عنوان اگر یک طوفان حوب ساند منهای نام و باد.

پس از بررسی دادههای بارش و SFWMD پیش بینی در اینجا من takeaways:

  • حوب ساند دریافت دو بار در این منطقه میانگین بارش باران در ماه ژوئن — در سه روز.
  • کل منطقه دریافت آن میزان متوسط بارندگی برای کل ماه ژوئن (7.23 اینچ) در 8 روز.
  • بیشتر باران است که به زودی.

30 روز گذشته از بارش های ثبت شده از یک منطقه گسترده ای متوسط 11.85 اینچ است. بر اساس SFWMD را 30 سال بارندگی ماهانه به طور متوسط که 3.3 اینچ بیشتر از 8.55 اینچ به طور معمول دریافت کرد در ماه ژوئن که توسط راه مرطوب تر در ماه است.

چه خواهد شد در ماه ژوئن 2020 نهایی بارندگی مقدار بود ؟ این می تواند یکی از آن سال ها ما هرگز فراموش مانند سال 1998 2005, 2013, 2016 یا 2018?

من امیدوارم که نه.

محلی رواناب

یک سوال من تا به حال در دو هفته گذشته و دیده اند bantered مورد در Facebook در مورد قهوه ای تانن-رنگ آمیزی آب است که نفوذ هند رودخانه مرداب و فقط سازه های دریایی خارج از ما ورودی. این همه از محلی رواناب. هیچ یک از آن است که از دریاچه اوکیچوبی ، در نزدیکی ورودی سباستین هیچ یک از آن است که از C-54 کانال یا.

تالاب قهوه ای است چرا که خروج رواناب بیشتر از ورودی جزر و مد از اقیانوس اطلس است. و این است که مشترک برای منطقه ما در طول دوره از بارش باران های سنگین.

برای بخش جنوبی ساحل گنجینه آب در حال آمدن است از متری, خیابان, گلف, مراکز خرید — خوب شما ایده را دریافت کنید. کمک که در جریان رواناب فاضالب های سطحی در حال بزرگ زهکشی شریان های ما ساخته شده در اینجا در 1950s. C-23 و C-24 کانال پور به سنت لوسی رودخانه شمالی چنگال و ده مایل نهر است که یکی از چنگال منشاء رودخانه.

در نزدیکی فورت پیرس این علل عبارتند از تیلور نهر است که متصل به C-25 کانال تخلیه عمدتا غربی بخشهایی از سنت لوسی شهرستان است. مور نهر کمک برخی از, بیش از حد.

بیشتر باران های سنگین ایجاد مشکلات برای هند رودخانه مرداب, St. Lucie رودخانه

در رودخانه شهرستان است که در سنت جانز آب رودخانه مدیریت منطقه و چند کانال نگه داشتن ساحل Vero خیابان از جاری شدن سیل. سباستین رودخانه دو شاخک نیز تخلیه زمین بیشتر از مردم متوجه است. هر دو نگه داشتن یک جریان ثابت از آب شیرین به عنوان شور تالاب هنگامی که از آن باران.

جان Mitnik دستیار اجرایی مدیر فلوریدای جنوبی مدیریت آب منطقه در 10 ژوئن 2020 هفتگی شرایط محیطی گزارش اندازه گیری جریان از شبکه زهکشی به سنت لوسی رودخانه خور. Mitnik گفت: آن طور متوسط 4.1 میلیارد گالن در هر ثانیه (6,279 cfs) در طول هفته گذشته است. شوری در روزولت پل سقوط به کمتر از 5 قسمت در هزار است که در پایین به اندازه کافی برای کشتن صدف.

نشانه ما تا به حال یک مقدار فراوان باران در شمال چنگال یکشنبه کردن بندر ریج یکی از Darlene منینگ-Graziano آبی خرچنگ تله آمد تا کامل حدود 30 زرهی گربه ماهی دور و برت افتاده. این پایین-خانه آمریکای جنوبی, گونه های مهاجم به طور معمول نمی نگه دارید تا به خوبی در آب با هر شوری ندارند. ماهی همیشه شستن پایین دست از طریق کانال هنگامی که باران های سنگین می آیند.

دریاچه اوکیچوبی

این به چه معنی برای دریاچه و برای بقیه سال 2020 بارانی فصل ؟ خوب, که $64,000, آن نمی باشد?

در اینجا برخی از دریاچه آمار تامل:

  • 11.37 پا — دریاچه اوکیچوبی سطح در 27 آوریل
  • 11 پا — پایین ترین سطح برای سال 2020 رسیده مارس 17
  • 12.14 پا — سطح در 10 ژوئن
  • 1 — دریاچه افزایش این مقدار در 32 روز 22 مه-ژوئن 10
  • 6.72 اینچ — دریاچه افزایش این مقدار در روز 7 ژوئن 3-ژوئن 10

که مقدار زیادی از آب و بیشتر در راه است.

یکی از مرطوب باران حوادث من به یاد داشته باشید برای فلوریدا بود طوفان گرمسیری پری در اوت 2008. در یک دوره 24 ساعته در اوت. 20, 2008 آن ریخته 27.65 اینچ باران در ملبورن. بقیه شرقی-مرکزی فلوریدا دریافت مشابه رکورد بارش.

بیشتر: آیا دریاچه اوکیچوبی ترشحات?

باران سقوط کرد که بیش از Kissimmee دره رودخانه ناشی از سطح دریاچه اوکیچوبی به پرش. در هفت روز 730-مایل مربع دریاچه افزایش یافت 2 ، در 17 روز آن افزایش یافت 3 ،

که مقدار متناوب از آب است.

خبر بد این است که فصل بارانی است فقط گرفتن آغاز شده است. بزرگترین بارش تهدید ما کمین در قلب طوفان فصل اوت و سپتامبر. یک سیستم مرطوب مثل پری می تواند ظروف سرباز یا مسافر تا چیز در عجله بسر می رسانید.

را سپاه مهندسان ارتش مجبور به انتشار دریاچه اوکیچوبی ترشحات ساحلی و مصب این تابستان ؟ کاملا احتمالا. اضافه کردن آب دریاچه به حجیم رواناب در حال حاضر تاکید خور سیستم می تواند ویرانگر به هر چیزی که هنوز هم در آن زندگی می کنند.

اما این سازمان که نظارت بر مدیریت یکی از بزرگترین کشور دریاچه ها ممکن است نه یک انتخاب.

مگر اینکه آن را ترک باران.

اد قاتل است TCPalm را در خارج از منزل نویسنده است. تبدیل به یک ارزش مشتری با اشتراک TCPalm. برای ارتباط برقرار کردن با Ed, دوست, دوست او در Facebook در اد قاتل او را دنبال کنید در توییتر @tcpalmekiller یا ایمیل او را در ed.killer@tcpalm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن