اوایل فصل دریاچه منتشر شده ممکن است تبدیل شدن به شایع تر است و کمک به حفظ جلبک های سبز-آبی از Caloosahatchee

چاد Gillis فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 11:59 AM EDT Jul 22, 2020آژانس فدرال متهم با مدیریت دریاچه اوکیچو

توسط ABTINNEWS در 1 مرداد 1399

آژانس فدرال متهم با مدیریت دریاچه اوکیچوبی سطوح در نظر گرفتن ورودی عمومی در مورد فصل خشک دریاچه منتشر شده است که در تئوری حفظ خواهد شد جلبک های سبز-آبی شکوفه های موجود به اوکیچوبی در طول تابستان فصل بارانی.

این لشکر مهندسان ارتش ایالات متحده در حال بررسی آنچه به نام انحراف به دریاچه اوکیچوبی برنامه مجموعه ای از قوانین و پروتکل هایی است که دیکته می کند که آب باید منتشر شود.

این تاکتیک مورد استفاده قرار گرفت در سال 2019 زمانی که ارتش سپاه کاهش سطح دریاچه در بهار آن سال.

ارتش سپاه برگزار شد آنلاین ورودی عمومی در جلسه گذشته سه شنبه.

"ما در حال تلاش برای انتشار یک کمی بیشتر زمانی که آب وجود ندارد جلبک شکوفه قادر به نگه دارید تا زمانی که آب وجود دارد شکوفه در دریاچه" گفت: ساوانا Lacy یک هیدرولوژیک مهندس در ارتش سپاه' جکسون ، "ما فکر می کنیم ممکن است آن را در بهار و اوایل تابستان زمانی که خواهد آن را بالاتر منتشر شده است."

از لحاظ تاریخی سنگین منتشر نشده آغاز شده و تا فصل بارانی به خوبی در راه است و سطح دریاچه شروع به افزایش کرده هر چند که بستگی به سطح دریاچه که در آن زمان خاص.

واقعا کم سطح دریاچه هنگامی که سطح زیر 11 فوت بالاتر از سطح دریا به احتمال زیاد به معنی وجود خواهد داشت چند اگر هر گونه اخبار منتشر شده در بهار.

اما اگر دریاچه بالاتر است, به عنوان آن را در سال 2019 ارتش سپاه تحت انحراف می تواند به کاهش سطوح قبل از باران و جلبک های سبز-آبی شکوفه شروع می شود.

دریاچه اوکیچوبی در حال حاضر دارای یک جلبک سبز-آبی, شکوفه, اما ارتش سپاه نداشتن به انتشار آب به سواحل غرب برای حفظ سطوح در چک.

چند شکوفه سموم نگرانی : مطالعه میریزد نور در سال 2018 فاجعه جلبک بحران

با راه: گروه ها می خواهند دولت را به انجام بیشتر برای هشدار عمومی در مورد سمی جلبک های سبز-آبی

در سال 2018 یک جلبک سبز-آبی شکوفه آغاز شده در دریاچه در اوایل فصل بارانی.

سمی شیوع به زودی مشغول به کار راه خود را پایین Caloosahatchee رودخانه استفاده شده است که به عنوان یک سیل دشت به تخلیه دریاچه در طول بالا-آب بار.

شکوفه شرایط که در آن سال به فورت مایرز-کیپ کرال منطقه و ویران محلی تفریحی ماهیگیری املاک و مستغلات و گردشگری صنایع.

سمی شرایط ضربه جنوب غربی فلوریدا در خصوص بد زمان به عنوان یک جزر و مد شد و در حال حاضر فلج سواحل شرقی و لبه خلیج مکزیک است.

دو شکوفه برخورد در Caloosahatchee رودخانه خور و میلیون ها پوند از دریا زندگی تا به حال به حذف از سواحل محلی.

به امید جلوگیری از تکرار این وضعیت ارتش سپاه تبدیل به انحراف طرح در سال 2019 به امید نگه داشتن هر گونه جلبک سبز-آبی از اوکیچوبی در دریاچه و در مناطق ساحلی.

به نظر می رسد به کار کرده اند به هیچ عنوان قابل توجهی جلبک های سبز-آبی رویداد رخ داده در Caloosahatchee سیستم که تابستان.

در حال حاضر ارتش سپاه می خواهد قادر به استفاده از این انعطاف پذیری به کاهش آب در طول فصل خشک— زمان مناسب بین در حال حاضر و در این زمان ارتش سپاه تصویب و پیاده سازی آب جدید انتشار دستورالعمل ها است که انتظار می رود در سال 2022.

آیا می دانید؟: دریاچه Okechobee جلبک های سبز-آبی شکوفه کاهش در اندازه

بیشتر: گروه های زیست محیطی می گویند آخرین قبض آب بد برای فلوریدا

بیشتر صحبت کرد که در طول آنلاین سمینار بودند در حمایت از این انحراف اگر چه برخی گفته بودند در مورد پیش بینی شکوفه شرایط.

نیوتن طبخ با ایالات آب Fowlers از فلوریدا گفت که او به نفع انحراف به عنوان طولانی به عنوان کاهش زمان بهار سطوح نمی توانید زیر 11 فوت بالاتر از سطح دریا برای چند سال در یک ردیف.

"ما خوشحال به آن را ببینید در سال گذشته به دلیل چند سال قبل که این دریاچه بیش از حد بالا بود و آن کشته شدن بسیاری از غوطه ور آبی پوشش گیاهی" کوک گفت. "شما می توانید نیست که دریاچه هر سال و زیر 11 و اگر شما انجام دهید که شما از بین بردن لک و آب مناطق را به گل ، (در پایان) ما نمی خواهید به نگه داشتن دریاچه زیر 16 فوت یا حدود 15 فوت است."

علامت پری با فلوریدا اقیانوس شناسی جامعه گفت: او در حمایت از این ایده اما نگرانی که ارتش سپاه و دیگران ممکن است قادر به پیش بینی شکوفه.

"ما باید برای به حداقل رساندن انتقال شکوفه جلبک به خور" پری گفت. "نکته دیگر این است که به دنبال در پیش بینی. شما ذکر آب برنامه ریزی و نظارت بر نسخه های قبل از آنها رخ می دهد. تلاش برای ایجاد یک برنامه ریزی منتشر جلوتر از بلوم جلبکی است که به نوعی مربوط به عنوان دور به عنوان شما چگونه پیش بینی است که."

حوا نمونه با دوستان از باتلاقی گفت: این انحراف می تواند بیشتر سازگار با محیط زیست حساس راه برای مقابله با آبی-سبز شکوفه حداقل تا عملیات جدید برنامه آماده است.

"ما تحسین ارتش پارسیان برای گرفتن سلامت عمومی را تهدید جلبک شکوفه جدی" نمونه گفت. "ما فکر می کنیم این یک ابزار است که می تواند بسیار مفید باشد."

ارتش سپاه در نظر گرفتن نظرات عمومی از طریق جولای 30. نظرات را می توان ساخته شده توسط ایمیل 2020LORSHABEAComments@usace.army.mil.

اتصال با این خبرنگار: @ChadGillisNP در توییتر.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: فلوریدا جلبک سمی در دراز مدت سلامت نگرانی به گفته دانشمندان و محققان



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن