درایو تست بازدید 750 ظرفیت آزمون در CenturyLink در فورت مایرز

لیز فریمن فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 4:23 PM EDT مارس 13 سال 2020این COVID-19 سایت آزمون در CenturyLink

توسط ABTINNEWS در 25 اردیبهشت 1399

این COVID-19 سایت آزمون در CenturyLink مجموعه ورزشی آمار ظرفیت 750 آزمون جمعه بهترین روز پس از آن باز آوریل 4 توجه کنند.

سایت را بازگشایی پنج شنبه در ساعت 9 صبح و باز باقی خواهد ماند تا 3 بعد از ظهر و یا تا زمانی که ظرفیت رسیده است.

روز شنبه, ترافیک ثابت باقی مانده است و در طول روز و کسانی که وارد بین ساعت 10 صبح و 11:30 صبح دیدم سبکترین ترافیک با توجه به لی شهرستان سخنگوی بتسی Clayton.

برخی از 3,641 افرادی که آزمایش شده در طول هفته اول پس از سایت باز داشته اند نتایج مثبت با توجه به Clayton.

تست فقط برای بزرگسالان است و همه باید برای پوشیدن یک ماسک و باید کارت شناسایی معتبر. برای کسب اطلاعات بیشتر به leegov.com/covid-19.

بروز COVID-19 همچنان در جنوب غربی فلوریدا, با توجه به وزارت بهداشت.

در لی جدید 15 مورد مثبت گزارش شد شنبه برای تجمعی از 1,332 موارد با توجه به بخش بهداشت و درمان. وجود دارد یک مرگ گزارش شده آوردن مجموع به 70 نفر در لی که درگذشت از COVID-19.

در ذغال سنگ شهرستان وجود دارد که 21 مورد جدید چهارشنبه تجمعی از 864 موارد و دو بیشتر مردم کردهاند در مجموع از 34 مرگ و میر.

دولت در بخش بهداشت و درمان ارائه نمی دهد داده ها از چگونه بسیاری از مردم را بازیافت.

لی بهداشت نیز چهارشنبه اعلام کرد که آن را به زودی ارائه تست نشان می دهد که حضور COVID-19 آنتی بادی در کسی خون. هیچ تاریخ قطعی شد ارائه شده برای وقتی که آنتی بادی آزمایش در دسترس خواهد بود در لی سلامت پزشک دفاتر و سیستم خون قرعه کشی ایستگاه.

همچنین رایگان telehealth خدمات بازدیدکننده داشته است است که ارائه شده پس از همه گیر شروع به مردم اجازه می دهد تا به ارزیابی تقریبا برای COVID-19 علائم به پایان خواهد آمد به گفته دکتر لری Antonucci, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت لی سلامت.

در دوشنبه 18 مه در لی سلامت را به بازگشت به خود را به طور منظم قیمت 49$.



tinyurlis.gdu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن