درایو از طریق فارغ التحصیلی برای ورو بیچ, سباستین رودخانه دبيرستان

Sommer Brugal Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 11:46 AM EDT Jul 2, 2020INDIAN RIVER COUNTY — کلاس 2020 خواهد ش

توسط ABTINNEWS در 12 تیر 1399

INDIAN RIVER COUNTY — کلاس 2020 خواهد شد که هنوز دلیل دیگری برای به یاد داشته باشید خود را در سال آخر: درایو-از طریق فارغ التحصیلی است.

سرپرست David Moore اعلام کرد که قصد دارد روز شنبه در کنار دانش آموزان و مديران مدارس از ساحل Vero و سباستین رودخانه دبیرستان.

"ما می خواهیم برای اطمینان از این است که یک جشن واقعی و اذعان سخت کار" مور گفت. "من می خواهم همه را به هیجان زده است. من می خواهم این چیزی است که دانش آموزان ما در این سال و آن را می گویند با صدای بلند."

بیشتر: Indian River مدارس طرح برای فرد جولای مراسم فارغ التحصیلی برای کلاس 2020

ورو بیچ شروع برنامه ریزی شده است برای جولای 10 و سباستین رودخانه جولای 11.

اطلاعات بیشتر در مورد چگونه به درایو از طریق کار برای دانشجو و خانواده از جمله فارغ التحصیلی-کاروان مسیر تحویل داده خواهد شد در روزهای آینده.

مقامات منطقه در مارس اعلام کرد که آنها برنامه ریزی برای فرد فارغ التحصیلی در ماه ژوئیه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس پس از دانش آموزان اکثریت رای برای یک مراسم سنتی در یک نظرسنجی در مورد فارغ التحصیلی خود را تنظیمات.

این داستان به روز خواهد شد.

Sommer Brugal است TCPalm آموزش و پرورش خبرنگار هندی در رودخانه سنت لوسی و مارتین شهرستانهای استان است. شما می توانید نگه دارید تا با Sommer در توییتر @smbrugal و به او تماس بگیرید در 772-221-4231.

برای اقامت تا تاریخ با TCPalm شکستن پوشش اخبار و محتوای منحصر به فرد می باشد که برای اشتراک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن