Dr. Anthony Fauci به ما هشدار می دهد که "زانو" در موج اول از coronavirus موارد و پیش آگهی این است که "واقعا خوب نیست'

ساوانا Behrmann ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 9:38 AM EDT Jul 7, 2020واشنگتن — Dr. Anthony Fauci, مدیر مو

توسط ABTINNEWS در 17 تیر 1399

واشنگتن — Dr. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی روز دوشنبه گفت که ایالات متحده از شیوع کروناویروس است "واقعا خوب نیست" و این که عمل مورد نیاز است برای جلوگیری از گسترش.

در مصاحبه ای از طریق Facebook Live, ملت را بالا متخصص بیماری های عفونی گفت: "ما هنوز knee-deep در موج اول از این. و من می خواهم بگویم این امر در نظر گرفته نمی شود یک موج است. آن بود که افزایش و یا تجدید حیات از عفونت سوار بر یک پایه."

موارد جدید در آمریکا را به بالاترین رکورد صعود به حدود 50000 در روز است. نزدیک به 3 میلیون آمریکایی به قرارداد این ویروس با بیش از 130,000 مرگ و میر با توجه به داده ها از جان هاپکینز.

Fauci, زبان آنلاین با موسسات ملی بهداشت, مرتبط برخی از افزایش موارد جدید به برخی از شهرها و ایالات متحده که ممکن است بازگشایی بیش از حد به سرعت.

"یک سری از شرایط ارتباط با کشورهای مختلف و شهرستانها تلاش برای باز کردن در حس گرفتن و بازگشت به نوعی از نرمال منجر به یک وضعیت که در آن ما در حال حاضر شکستن رکورد موارد" Fauci گفت: در چت با NIH مدیر فرانسیس کالینز.

بازگشایی امریکا: حداقل 21 متحده توقف بازگشایی و یا مراحل جدید به منظور محدود کردن گسترش COVID-19

به گفته جان هاپکینز حداقل 32 متحده گزارش نرخ بالاتر از موارد جدید در این هفته در مقایسه با priors.

"اتحادیه اروپا به عنوان یک نهاد از آن بالا رفت و سپس فرود آمد به قبل از" Fauci ادامه داد. "در حال حاضر آنها با داشتن کمی blips به عنوان شما ممکن است انتظار می رود به عنوان آنها سعی کنید به بازگشایی شده است. ما بالا رفت هرگز پایین آمد به شروع مطالعه و در حال حاضر آن را صعودی بازگشت. بنابراین این یک وضعیت جدی است که ما به نشانی بلافاصله."

Fauci را شناسایی می آید در مدت کوتاهی پس از او هشدار داد کنگره در هفته گذشته که جدید کروناویروس عفونت می تواند به افزایش 100,000 یک روز اگر ملت دریافت نمی کند آن افزایش موارد تحت کنترل است.

با وجود افزایش در موارد کاخ سفید coronavirus نیروی کار خود را متوقف مکان جلسات, در حالی که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ارائه شده متناقض پیام بر روی همه چیز از وجود افزایش به چگونه فردی افراد باید پاسخ دهند.

مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا کرد در طول چهارم جولای سخنان که 99 درصد از coronavirus موارد هستند "کاملا بی ضرر است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن