دوناتها اثبات غیر قابل مقاومت به خرس در شل در مرکز شهر فورت مایرز

امی بنت ویلیامز فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 3:35 PM EDT 26 مه سال 2020در آن زمان برخی انجام می دهند اما

توسط ABTINNEWS در 6 خرداد 1399

در آن زمان برخی انجام می دهند اما در پایان دوناتها کار کرده است.

پس از یک مه صبح را تعقیب از طریق مرکز شهر فورت مایرز دام درهای بسته در پشت یک جوان سیاه خرس.

زیست شناسان حیات وحش محصور مخلوق که می خواهم در بزرگ در شهر از قبل از طلوع آفتاب در منطقه صنعتی در نزدیکی صنایع سیمان کارخانه خاموش مترو پارک وی

در حدود 250 پوند حدود 18 ماهه نر ظاهر سالم است. او منتشر می شود که بعد از ظهر بر روی مدیریت کشور حفظ زمین گفت: فلوریدا, ماهی ها و حیات وحش حفاظت کمیسیون افسر آدم قهوه ای است.

از خواب زمستانی: خرس سیاه در حرکت تغذیه سنگین برای قرار دادن بر روی وزن برای لاغر زمستان پیش رو

برخورد نزدیک: فورت مایرز زن و شوهر برخورد خرس سیاه در پرنده جای شلوغ باتلاق

جستجو برای یک خانه جدید: '8 توپ' مجروح خرس می توانید اقامت در ناپل محله حیات وحش مقامات می گویند

در چنین به شدت سفر منطقه, آرام بخش, خرس نبود یک گزینه قهوه ای گفت: از آنجا که مواد مخدر نیست همیشه کار بلافاصله. "بعضی اوقات زمانی که ما با استفاده از یک آرام بخش ... خرس گاهی اوقات اجرا خواهد شد و ما نمی خواهید را به هر گونه شانس از آن در حال اجرا را در ترافیک و یا منطقه مسکونی" او گفت:.

به جای افسران baited دام با چند جعبه ساده sugared دوناتها و یک پای زغال اخته-معطر اسپری سپس منتظر. پس از عقب و جلو آنها تا به حال خود را به یاد که می خواهم به احتمال زیاد است که به دنبال یک وعده غذایی براون گفت.

خرس سیاه و سفید در فلوریدا به طور معمول محدوده از 250 به 450 پوند برای مردان و 125 تا 250 پوند برای زنان است. FWC برآورد وجود دارد که فقط بیش از 4000 خرس در دولت آفتاب.

در طول صبح, مردم, مشترک, عکس از حیوانات, قدم زدن از طریق بازگشت متری و عبور از خیابان های مسکونی. فورت مایرز اداره پلیس توییتی عکس ژولیده به دنبال افسر با یک "مراقب باشید از سگ" ثبت نام در حیاط حاوی خرس.

"زمانی که خرس بود که برای اولین بار کشف 4 صبح امروز, آن در نزدیکی خیابان مرکزی گفت: فلوریدا, ماهی ها و حیات وحش حفاظت سخنگوی کمیسیون ملودی Kilborn. "وقتی ماموران وارد در صحنه خرس نقل مکان کرده بود به Jeffcott خیابان و FWC زیست شناسان قادر بودند برای به دام انداختن خرس در نزدیکی هانسون خیابان.

بهار زمان آن است که از سال فلوریدا خرس ظهور از لانه های خود به دنبال غذا و خانواده سطل زباله بوی مانند همه شما می توانید خوردن بوفه.

"این بسیار مهم است به امن خود را در سطل زباله. مطمئن شوید که شما اگر در همه ممکن است یک خرس-اثبات زباله می تواند" او گفت:. "قرار داده و آن را صبح انتخاب کنید تا. آیا به جای زباله از شب قبل برای کاهش این فرصت را برای خرس برای پیدا کردن زباله به سطل زباله می تواند."

زندگی با خرس

علاوه بر تامین امنیت attractants مانند زباله های مواد غذایی حیوان خانگی و وحشی پرنده غذا FWC خواستار به رویکرد یک خرس اگر آنها را ببینید و برای نگه داشتن یک فاصله امن. اگر شما روبرو می شوند یک خرس در محدوده نزدیک اجرا نکنید. باقی می ماند راست قامت ایستاده صحبت می کنند به یاد آرام قاطعانه صدا و به آرامی در حالی که ترک خرس با پاک کردن مسیر فرار.

گزارش انسانی-خرس درگیری به FWC جنوب دفتر منطقه ای در (863) 648-3200.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فلوریدا, خرس سیاه, مراجعه کنید myfwc.com/bear



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن