همین Shula, افسانه دلفین میامی مربی و NFL آیکون می میرد در 90

تام Chris Chavez ایالات متحده آمریکا امروزانتشار: 10:45 AM EDT آوریل 4 سال 2020همین Shula دو بار قهرمان سوپر ب

توسط ABTINNEWS در 15 اردیبهشت 1399

همین Shula دو بار قهرمان سوپر باول که برنده بازی بیشتر از هر مربی در NFL, تاریخ درگذشت دوشنبه, دلفین میامی اعلام کرد. او 90.

"همین Shula بود ایلخانی میامی دلفین ها برای 50 سال" دلفین ها در بیانیه ای گفت. "او به ارمغان آورد و لبه برنده به ما حق رای دادن و قرار دادن دلفین ها و شهر میامی در ورزش های ملی ، ما عمیق ترین افکار و دعاهای رفتن به مری آن همراه با فرزندان خود دیو, دانا, شارون, Anne و مایک."

اهل یک شهر کوچک در ایالت اوهایو که شد یک مربی افسانه در جنوب فلوریدا Shula صرف بیش از چهار دهه در NFL در یک ظرفیت و یا یکی دیگر. او با بازی دفاعی برای سه تیم مختلف اما بهترین خواهد بود به عنوان یک مربی که مهمترین آنها با میامی دلفین ها.

Shula led میامی به یک جفت سوپر باول عناوین و تاریخی شکست نخورده نجومی در سال 1972 است. او ساخته شده کاسه فوق العاده با حضور پنج quarterbacks از جمله سه آینده Hall of Famers و پیوست سالن خود را در سال 1997 — سال اول خود را از واجد شرایط بودن.

"این چیزی است که باعث می شود به بهترین مربی" دیرین San Francisco 49ers مربی بیل والش گفت: در سال 1990 با توجه به نیویورک تایمز. "توانایی های خود را به پیروزی با تیم های مختلف در دوره های مختلف است."

Shula رشد در گرند رودخانه اوهایو در حومه کلیولند به عنوان یکی از هفت فرزند. او معروف جعلی مادرش امضا برای پیوستن به خود بالا-مدرسه فوتبال تیم که کمک جرقه عشق خود را از این ورزش است.

یک عابدانه مرد مذهبی Shula پس از اذعان به مجله مردم که او به طور جدی در نظر گرفته شدن یک کشیش در یک نقطه.

"اما پس از آن من تصمیم گرفته بود که نمی توانستم یک کشیش و یک مربی بیش از حد" او گفت: این مجله.

و پس از یک حد متوسط و حرفه ای بازی که آنچه که او انجام داد گرفتن یک کار به عنوان مربی بالتیمور کلت در سال 1963 زمانی که او 33 سال سن دارد. او در ادامه به صرف بعد از 32 سال در حاشیه مربیگری نزدیک به 500 بازی در حالی که ساخت یک شهرت به عنوان یک ناهنجار اما صادقانه رهبر.

"همین Shula زندگی خود کلمه" پسر او دیو گفت: در الدر Shula سالن از شهرت القایی در سال 1997. "او نمی خواهد درخواست بازیکنان خود را به انجام چیزی است که او نمی توانست خود را به طوری که او زد gassers پس از تمرین با تیم است. اگر او تا به حال چیزی در ذهن شما به زودی به شنیدن در مورد آن خوب یا بد است. صداقت خود ایمان."

Shula برنده به طور متوسط 10 به طور منظم فصل بازی در هر فصل و بازنشسته با مجموع 328 — در NFL تاریخ است. جورج Halas است تنها مربی تاریخ است که تحت الشعاع 300 خوانده شده را علامت.

پس از بازنشستگی در پایان سال 1995 فصل Shula در ادامه به باز کردن زنجیره ای از steakhouses در نام خود را در میان دیگر کسب و کار و حمایت های مربوط به حرفه. او همچنین صرف زمان خود را با پنج فرزند و دو نفر از آنها رفت و تبدیل به مربیان خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب