دیکسی بزرگراه روزولت در نزدیکی پل ممکن است در هفته آینده; مقامات امیدوار 4 خط در پل باز کردن بیش از آخر هفته

سارا مارینو Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:31 PM EDT Jun 25, 2020استوارت — بخشی از دیکسی بزرگراه است که به

توسط ABTINNEWS در 6 تیر 1399

استوارت — بخشی از دیکسی بزرگراه است که به روی عموم بسته شده به دلیل تعمیر کار برای ترک خورده و زنگ قطعات روزولت پل می تواند بازگشایی تا پایان هفته آینده.

در ضمن فلوریدا وزارت حمل و نقل خدمه مشغول به کار خواهد شد به شب جمعه در شمال دهانه از پل پس از آن می تواند به دو راه ترافیک, احتمالا شنبه. مقامات در حال حاضر گفت: ممکن است آن را نمی ممکن است باز تا یکشنبه یا دوشنبه.

هنگامی که آن را باز و نیمه کامیون بیش از 4 تن را مجاز به استفاده از پل. این محدودیت به این دلیل که شهر در مورد قرار دادن وزن اضافی بر روی یک پل است که در اصل به معنای سه نه چهار خطوط ترافیک گفت: شهر استوارت سخنگوی بن Hogarth.

دولت Rep. توبی Overdorf R-استوارت گفت: پنج شنبه FDOT مقامات به او گفت دیکسی بزرگراه از خیابان سرخس به آلبانی خیابان می تواند برای عموم ژوئیه 3.

"آنها انتظار دارند که آنها در حال رفتن به انجام این کار شروع (دوشنبه) به پایین وجود دارد," او گفت:. "برخی از مواد بودند که به کارگردانی و پایین وجود دارد (پنج شنبه) است."

FDOT متوجه یک شکاف در southbound روزولت پل ژوئن 16 و بسته هر دو شمال و عازم جنوب پل ،

کرک بالاتر از دیکسی بزرگراه زیرگذر در نزدیکی ملوان بازگشت رستوران.

گروه گزارش هفته گذشته خوردگی ناشی از جراحی تاندون ها در southbound span به پارگی. جزئی سطح خوردگی گزارش شده توسط مقامات حمل و نقل در northbound طرف اما پس از یک باتری از آزمون این هفته که خوردگی نشده مطرح شده به اندازه کافی نگرانی برای حفظ عازم شمال طرف بسته شده است.

پنج شنبه, فلوریدا, گروه حمل و نقل مقامات توییتی که آژانس بود با قرار دادن آسفالت و کار به پیکربندی مجدد ایالات متحده 1. آژانس نیز مشغول شنبه آب انفجار عازم شمال روزولت پل برای حذف ویدئویی برای پیکر بندی دوباره. کار در U. S. 1 باید تکمیل شود قبل از عازم شمال span باز می توانید به چهار خطوط ترافیک, مقامات گفت.

بیشتر: عازم شمال روزولت پل به بازگشایی این آخر هفته با چهار خطوط

وزارت حمل و نقل مقامات را آزمایش کرده اند شمال و عازم جنوب سازه.

Hogarth و گفت: این شهر هنوز رتبهدهی نشده است که نتایج حاصل از تست.

هنگامی که عازم شمال span باز به ترافیک Hogarth گفت: به احتمال زیاد خواهد شد یک چند به چند ماه قبل از عازم جنوب روزولت پل تلقی امن برای ساکنان و بازدید کنندگان به درایو.

"اکنون که آنها را به فرح که عازم جنوب span آنها قادر خواهد بود به در که پل و واقعا بررسی کامل" Overdorf گفت. "ما در حال حاضر به تحقیق که طرف."

بیشتر: عازم شمال روزولت پل می تواند به عنوان اوایل هفته آینده عازم جنوب رود بسته باقی می ماند

سارا مارینو است TCPalm اخبار خبرنگار پوشش Martin County است. شما می توانید رسیدن به سارا در توییتر @saradmarino یا ایمیل خود را در Sara.Marino@tcpalm.com. اگر شما یک مشترک با تشکر از شما. اگر نه تبدیل شدن به یک مشترک برای دریافت آخرین اخبار.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن