غواصان ضبط ویدئو از کوسه بزرگ سفید خال خال کردن فورت پیرس; می توان آن را با برچسب کوسه از دست مه ؟

اد قاتل Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 12:38 PM EDT 21 مه سال 2020استیو سیدنی از ساحل Vero می داند که او را

توسط ABTINNEWS در 1 خرداد 1399

استیو سیدنی از ساحل Vero می داند که او را دیدم یک کوسه بزرگ سفید سه شنبه. او آنها را قبل از دیده می شود — در حالی که غواصی.

سیدنی مشتاق spearfisherman شد freediving خاموش فورت پیرس ورودی به امید قرعه کشی یک مهره در یک اهمیت یا هامور برای شام. پسرش Colby ونتورا 14 و Colby دوست شین جنگل, 17 بودند همراه به کمک نیزه ماهی, بیش از حد. پس از چک کردن برخی از نقاط inshore آنها رفت و به 85 فوت آب به یک نقطه سیدنی کار کرده است قبل از.

"به طور معمول ما می بینیم بسیاری از ماهی ها و در 55 فوت, ما تا به حال تا به حال بالا به پایین دید" سیدنی گفت. "به محض این که پسر من است و من کاهش یافته است در 85 فوت من می توانم بگویم چیزی متفاوت است."

سیدنی گفت: ماهی نیست رفتار به طور معمول.

"آنها اقدام عجیب و غریب," او گفت:. "سپس من تو را دیدم چرا."

در حال ظهور از اعماق سایه های آبی آمد شنا یک کوسه بزرگ سفید. سیدنی بلافاصله ظاهر برای یک نفس, بررسی دوربین GoPro خود را و مطمئن ساخته شده او در موقعیت برای دیدن آنچه که او دیدن.

به عنوان دو تماشا از سطح کوسه شنا کرد و نسبت به آنها کنجکاو.

"او فقط چک کردن ما را" سیدنی گفت.

در سال گذشته سیدنی شد و غواصی با برخی از دوستان است و تا به حال مشابه روبرو می شوند در یک نقطه ای نه چندان دور از چهارشنبه. او گفت که کوسه بود 12-14 پا طولانی, اما این ویدئو کلیپ او نبود به عنوان روشن به دلیل دید که روز بدتر شد.

هر دو کوسه در عمل همان راه است. سیدنی هنگامی که شما برای اولین بار یک کوسه سفید بزرگ وجود من بود اولیه پینگ از ترس در پشت ذهن خود را, اما آن را به سرعت شیفت به یک محل آرام و بر اساس کوسه رفتار.

"وجود دارد یک آرام بخش انرژی با این و با دیگر مانند کوسه بزرگ hammerheads," او گفت:. "من کبوتر پشت میگو قایق هنگامی که گاو کوسه تغذیه. آن را مانند که همه هرج و مرج."

بیشتر: 10 پا کوسه بزرگ سفید با نام مستعار 'Miss ممکن است', درخواستهای فقط دریایی از ساحل Vero

TCPalm گزارش روز شنبه که یکی از بزرگ سفید کوسه ها با برچسب OCEARCH از دست ندهید ممکن است تا به حال پینگ چند مایل از جایی که سیدنی شد. سیدنی گفت: کوسه او را دیدم به نظر نمی رسد به یک برچسب از هر نوع در آن است.

بیشتر: OCEARCH برچسب ها کوسه های Lando خاموش فلوریدا

جان Chisholm ماساچوست بخش دریایی شیلات کوسه تحقیقات برنامه را دیدم سیدنی ویدئو در یوتیوب. برنامه خود را توسعه داده است یک پایگاه داده از بیش از 300 great white sharks آنها می تواند شناسایی از منحصر به فرد قابل مشاهده نشانه گذاری.

"این است یک پاک, کوسه, بدون, برچسب ها" Chisholm نوشت TCPalm یک ایمیل به در. "من واقعا نمی توانم دیدن جزئیات به اندازه کافی برای ایجاد یک ID هر چند. کوسه ها در حال گسترش در حال حاضر در تمام طول شرقی."

در ماه فوریه غواص غواصی جیم Cocci از Viera دیدم یک کوسه سفید بزرگ با واکر شیرجه منشور خاموش پالم بیچ. های ویدئویی خود را نشان داد و روشن نشانه گذاری بر روی کوسه اما Chisholm گروه قادر به مطابقت آن را به هر در پایگاه داده خود را. به طوری که آنها به Cocci افتخار نامگذاری کوسه او را دیدم.

"ما" جدید "کوسه وارد شده به پایگاه داده و نام "کالین" پس از من با محبت همسر, بهترین دوست و بهترین شیرجه دوستان همیشه! روز ولنتاین مبارک عسل!!" Cooci خود نوشت Facebook page on Feb. 14, 2020.

بیشتر: فلوریدا مرد به همسر, هدیه روز ولنتاین او را هرگز فراموش نکنید - به نام او یک کوسه پس از او

چه باید بکنید اگر شما نقطه یک کوسه سفید

این تیم از ماساچوست بخش دریایی شیلات کوسه برنامه های تحقیقاتی در حال کار برای شناسایی کوسه سفید بزرگ مواجه می شوند توسط غواصان و ماهیگیران تفننی. در طول سال این برنامه دارای یک پایگاه داده برای شناسایی کوسه سفید بر اساس متمایز و نشانه های زخم و رنگ امیزی.

اگر کسی برخورد یک کوسه سفید بزرگ و با کیفیت خوب عکس و تصویری این برنامه را می توان در تماس MassSharks@gmail.com و یا با زدن این رسانه های اجتماعی دسته:

توییتر: @MA_Sharks

Facebook: MA کوسه

Instagram: MA_Sharks

اد قاتل است TCPalm را در خارج از منزل نویسنده است. تبدیل به یک ارزش مشتری با اشتراک TCPalm. برای ارتباط برقرار کردن با Ed, دوست, دوست او در Facebook در اد قاتل او را دنبال کنید در توییتر @tcpalmekiller یا ایمیل او را در ed.killer@tcpalm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب