فروپاشی یک ستاره دنباله دار مشاهده شده توسط UCLA ستاره شناس

در تصاویر گرفته شده در روزهای اخیر توسط تلسکوپ فضایی هابل UCLA پروفسور دیوید Jewitt مشاهده یک ستاره دنباله دار

توسط ABTINNEWS در 9 اردیبهشت 1399

در تصاویر گرفته شده در روزهای اخیر توسط تلسکوپ فضایی هابل UCLA پروفسور دیوید Jewitt مشاهده یک ستاره دنباله دار شکستن به بیش از دو دوجین قطعات.

تصاویر بیشترین بازدید از مرگ شکننده ستاره دنباله دار به نام C/2019 Y4. Jewitt تخمین زده است که بسیاری از قطعاتی هستند که تقریبا به اندازه یک خانه است.

مشاهده شواهدی را فراهم می کند که ستاره دنباله دار تکه تکه شدن است که احتمالا شایع است و حتی ممکن است غالب مکانیسم است که توسط آن جامد یخ هسته دنباله دارها می میرند. چرا که ستاره های دنباله دار' مرگ و میر تمایل به رخ می دهد, غیرقابل پیش بینی, قابل اعتماد مشاهدات خود را از مرگ نادر و ستاره شناسان تا حد زیادی نامشخص در مورد آنچه باعث می شود آنها را به قطعه.

ستاره های دنباله دار یخی بدن فکر به قطعات پشت سمت چپ زمانی که سیارات فرم در قسمتهای بیرونی از سیستم های سیاره ای. تصاویر از هابل به ستاره شناسان یک نگاه در جزئیات بی سابقه ای در ستاره دنباله دار را به قطعات است که ممکن است عملکرد سرنخ های جدید در مورد فروپاشی است.

"فروپاشی اگر چه هنوز به خوبی درک نشده می تواند اصلی فرایند مخرب برای ستاره های دنباله دار" گفت: Jewitt یک UCLA استاد علوم سیاره ای و ستاره شناسی و رهبر یکی از دو تیم های تحقیقاتی که عکس و تجزيه و تحليل ستاره دنباله دار.

Jewitt گفت: ظاهر ستاره دنباله دار قطعات تغییر قابل ملاحظه ای از 20 آوریل مارس 23, وقتی تصاویر دستگیر شدند. "من نمی دانم که آیا دلیل این است که فرد قطعات چشمک زن روشن و خاموش به عنوان آنها منعکس کننده نور خورشید اقدام مانند چراغ های چشمک زن بر روی یک درخت کریسمس و یا اینکه قطعات مختلف به نظر می رسد در روز متفاوت است."

ستاره دنباله دار کل های ازلی یخ و گرد و غبار بوده و نه کسل کننده زندگی, هزینه 4.5 میلیارد سال در وسیع یخی منطقه ما خورشیدی به نام Oort cloud Jewitt گفت.

"به طور ناگهانی آن است محوری در منطقه در نزدیکی خورشید و استرس محیط جدید است و باعث آن را به پایان رسانید. آن را کاملا خاص به یک نگاه با هابل در این مرگ ستاره دنباله دار."

ستاره دنباله دار کشف شد در دسامبر 29, 2019, توسط سیارک زمینی-تاثیر آخرین سیستم هشدار رباتیک فصل بررسی سیستم شناخته شده به عنوان اطلس است که در هاوایی است. این NASA-پشتیبانی از مشاهده برنامه در عمل دو خودمختار تلسکوپ است که به دنبال ستاره های دنباله دار و سیارک نزدیک زمین است.

C/2019 Y4 روشنتر سرعت تا اواسط ماه مارس و برخی از ستاره شناسان پیش بینی شده است که در آن ممکن است قابل مشاهده برای چشم غیرمسلح ممکن است که می تواند ساخته شده و یکی از دیدنی ترین ستاره دنباله دار رؤیت 20 سال گذشته.

این ستاره دنباله دار به طور ناگهانی شروع به دیمر به جای روشن تر است. ستاره شناسان بر این باورند که آن یخی هسته ای ممکن است fragmenting و یا حتی از هم پاشیده.

C/2019 Y4 واقع شده بود در داخل مدار مریخ در حدود 91 میلیون مایل از زمین زمانی که آخرین مشاهدات هابل گرفته شد. اگر هر یک از آن باقی مانده از این دنباله دار را در آن نزدیکترین رویکرد به زمین در مه 23, که آن را می توان در حدود 72 میلیون مایل دور.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن