آیا اوهایو مجلس استفاده از پول رشوه' خود را به حل ناپل خانه و پرداخت مالیات های عقب افتاده?

شیدا لودلو The Columbus Dispatchمنتشر شده 10:58 AM EDT Jul 22, 2020لری سرپرست خانوار محل در ناپل کاهش یافت و ب

توسط ABTINNEWS در 1 مرداد 1399

لری سرپرست خانوار محل در ناپل کاهش یافت و به خرابی سال گذشته است.

خواه رئیس اوهایو در مجلس نمایندگان نیز تا به حال مشکل دیگر با توجه به سوابق وجود دارد. او تا به حال پرداخت نشده دو سال ارزش ملک مالیات و مجازات در خانه خود با مجموع بیش از $9,000.

اما سرپرست خانوار, 61, از Glenford در Perry County, آمد تا با پرداخت پول به هر دو خود را طولانی سر رسیده فلوریدا مالیات و ثابت خود را رو به وخامت $300,000 خانه — پس از اتهام نقض حقوق بشر توسط ذغال سنگ شهرستان مقامات اعزام یافت.

یک مامور اف بی آی مدعی در یک استشهاد شده شنبه که سرپرست خانوار صرف بیش از $100,000 در "پول رشوه" که مقامات گفته سرپرست خانوار دریافت در یک خانه بیل 6 و 1 میلیارد دلار نیروگاه هسته ای نجات racketeering طرح در برکشایر دریاچه ها ،

بیشتر: اوهایو مجلس لری سرپرست خانوار بازداشت 60 میلیون دلار رشوه خواری مورد

اصول اولیه: جزئیات بیشتر در مورد لری سرپرست خانوار $60M رشوه تحقیقات

چه بعدی: اگر سرپرست خانوار نیست استعفا اوهایو خانه می تواند لگد او را بیرون ؟

در اوایل سال گذشته کلیر County tax assessor بود که پس از سرپرست خانوار, تهدید به توقیف و فروش خانه خود را به پرداخت مالیات حق رهن. سرپرست خانوار به حال پرداخت مالیات اموال و مجازات در خانه اش در مجموع $9,412 از سال 2016 و 2017 مالیاتی سال است.

در آوریل 11, 2019, سرپرست خانوار پرداخت مالیات های عقب افتاده خود را با توجه به ذغال سنگ شهرستان پرونده نیز به پرداخت خود را در زمان 2018 لایحه مالیات از $4,356 برای سه سال مالیات پرداخت می شود در مجموع $13,768.

سرپرست خانوار است دوباره بودن ذکر شده برای متخلف مالیات این زمان برای عدم پرداخت 2019 مالیات بر املاک و مجازات $4,299 دلیل در ژوئن 1, سوابق نشان می دهد.

سرپرست خانوار خریداری ملک فلوریدا در سال 2009 پس از ترک خود را اول برو در اطراف مجلس و قبل از دوم خود را از روی لئامت دادن در آغاز سال 2019 یک موقعیت است که او در حال حاضر متهم با استفاده از به عنوان جرم جنایی غنی سازی خود را.

بلندگو فلوریدا خانه به ارزش $306,393 در Belville بلوار پشت بر روی یک دریاچه در شهر ناپل در یک نقطه محبوب با برخی از Ohioans و واقع در پنج کیلومتری ساحل خلیج مکزیک و سواحل.

اما سرپرست خانوار ظاهرا نگه دارید تا خود را فلوریدا دور شو.

در فوریه. 12, 2019, ذغال سنگ شهرستان منطقه بندی و کد مقامات ذکر شده سرپرست خانوار با تخلفات مربوط به یک کپک زده سقف با از دست رفته یا آسیب دیده کاشی شکسته و سوار ویندوز و عدم محصور استخر شنا با تایید مانع است.

سرپرست خانوار در ظاهر فرد در یک جلسه عمومی قبل از ویژه دادرس در ناپل در Oct 4. او را به جرم نقض و دستور به پرداخت $112 در هزینه. او موافقت کرده بود در یک سند روز قبل برای اصلاح نقض شهرستان سوابق نشان می دهد.

سوابق نشان می دهد که سرپرست خانوار استخدام یک شرکت به جای کاشی سقف از ناپل خانه on Dec. 4 و استخدام شرکت دیگری به جای به نمایش در محوطه اطراف استخر در فوریه. 1.

هیچ سوابق شهرستان پیدا شد مربوط به تعمیرات به شکسته و سوار ویندوز. هیچ یک از تعمیر پرونده قرار داده شده و برآورد هزینه.

فدرال استشهاد در این مورد نیز مدعی سرپرست خانوار با استفاده از $20,000 از این توطئه به پرداخت بدهی کارت اعتباری و دیگر 300.000 دلار برای پوشش هزینه های قانونی و حل و فصل یک دعوی افترا او کاهش یافته و پس از تحت پیگرد مخالفان سیاسی برای تبلیغات سوال خود اخلاق.

سرپرست خانوار و چهار همکاران دستگیر شده بودند توسط مقامات فدرال شنبه به عنوان بخشی از یک رشوه تحقیقات مربوط به دولت 1 میلیارد دلار نیروگاه هسته ای نجات و سرپرست خانوار maneuverings برای تضمین حمایت منجر به قانونی مجلسی.

سرپرست خانوار است که متهم را در اتهام اخاذی با تهدید توطئه مربوط به funneling از انرژی منابع مالی شرکت از طریق نسل در حال حاضر تیره و پول گروه تشکیل دیرین مرتبط.

مقامات گفت: برخی از درآمد حاصل استفاده شد به مبارزات قانونی نامزدها حمایت از سرپرست خانوار را اجرا کنید برای سخنران و شخصا به غنی سازی سرپرست خانوار.

تماس با شیدا در لودلو rludlow@dispatch.com یا او را دنبال کنید در توییتر @RandyLudlow



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن