تعیین ردینگ بازیکن بسکتبال می یابد و در خانه این, شمال استیت کالج

اتان هانسون ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 1:00 PM EDT Jul 28, 2020تمرین شدید است که تقریبا بیش از خواهد دابسون به

توسط ABTINNEWS در 7 مرداد 1399

تمرین شدید است که تقریبا بیش از خواهد دابسون به عنوان او طول می کشد یک لحظه به گرفتن نفس خود را. هوا در YMCA آرام و سرد به دلیل سه بزرگ با فن گردش هوا ، Dobson کنندگان خفقان و زننده.

دابسون که فارغ التحصیل از سرمایه گذاری در سال 2018 خواهد بود در بازی بسکتبال در کالج Siskiyous بهار آینده. او هل دادن خودش خیلی سخت آبی رگ در گوساله ها قابل مشاهده هستند.

او فقط انجام می شود در حال اجرا کامل sprints از دادگاه خط به دادگاه نیم خط در حالی که خود را مربی برایان Stupek او برگزار شد با شرکت گروههای موسیقی است.

پس از مطبوع تمرین بیش از دابسون که می ایستد در 6 فوت قد طول می کشد یک فرار سریع قبل از او در دادگاه به بازی سرعت کامل یک بر یک برابر 6-پا-2 Foothill ورودی ارشد و گارد/جلو نیک Dore.

تیراندازی درد که اجرای خود را از مچ پا گوساله زانو و ران تیز هستند اما آنها در مقایسه با رنگ پریده به ناامیدی او رنج می برد در اوایل دبیرستان خود را حرفه ای.

به عنوان یک دانشجوی سال اول و دوم, دابسون را ندارد این تیم در سازمانی. بهترین چیز بعدی دابسون می تواند انجام دهد به نگه داشتن بازی بود پیوستن به لیگ تفریحی در ردینگ.

بیشتر: سیمپسون ورزشکار توضیح می دهد که انگیزه های شخصی خود را در اعتراض به

"من نمی دهد تا آنجا که چقدر من مطرح شد" دابسون گفت. "اگر شما می خواهید چیزی بد به اندازه کافی پدر و مادر من به من آموخت که فقط برای آن کار می کنند و هرگز در. اگر شما موفق شما می دانید که خورشید در حال رفتن به افزایش دیر یا زود."

در نهایت در سال دبیرستان خود را Dobson سعی و ساخته شده است که تیم اول دانشگاه یا دانشکده. در طول ارشد خود را در انتخابات 2018, دابسون بود sharpshooting, 3-نقطه متخصص. او به طور متوسط 8.3 امتیاز در هر بازی به ثمر رساند و 20 امتیاز سه بار در برابر گیلروی شمالی سالیناس و رد بلاف.

پس از پذیرفته شده به بازی در بالاترین سطح دبیرستان بسکتبال Dobson دعوت شد تا 2018 شمال کشور All-Star game.

"من عاشق این بازی بسیار, به دلیل وجود دارد هیچ محدودیتی در که در آن شما می توانید بهبود" دابسون گفت. "شما همیشه می توانید بهتر و همیشه کار بر روی چیزهای کوچک."

با وجود این موانع Dobson مواجه می شوند در طول زندگی ورزشی حرفه ای ردینگ بومی با اعتماد به نفس مهم نیست که در دادگاه. آن می تواند انرژی 28 ساله آینده سیمپسون ورزشکار James Williams یا NBA LeBron James. که او نمی ترسد.

با وجود اثبات او می تواند رقابت در دبیرستان Dobson قطع شد و دوباره در تابستان 2018 با مردان تیم بسکتبال در شستا ،

این ردینگ بومی حاضر به تعظیم سر خود را.

"اعتماد به نفس من فقط می آید از فقط گرفتن قطع بارها و بارها" دابسون گفت. "بنابراین من فقط به YMCA و من فقط شوت در اینجا برای ساعت ها و ساعت ها در پایان در روز تابستان است."

با کمک از Stupek و جدید با پروتئین بالا رژیم غذایی carb کم Dobson قادر به از دست دادن 10 پوند و افزایش عضله. دابسون همچنین در حال کار با Stupek برای بهبود دست زدن به توپ, تیراندازی, دفاعی رفت و آمد و مطبوع است.

"چیزی که جدا خواهد از یک دسته از ورزشکاران دیگر که من مشغول به کار در این منطقه است که هیچ کس را دوست دارد به بازی بسکتبال به عنوان بسیاری به عنوان او می کند" Stupek گفت. "آیا می تواند خسته اما به عنوان به زودی به عنوان او می بیند او را یکی از اولین در دادگاه است."

بیشتر: Redding.com نورد تابستان ورزشی وبلاگ: سیمپسون دانشگاه تاخیر افتد ورزشی تا بهار

دابسون در نهایت این فرصت را از او از خواب زمانی که او در سفر به علف های هرز برای بازی انتخاب کنید تا بازی در کالج Siskiyous. به محض این که بازی شروع Dobson شروع به بلافاصله آمار عکس از 3 نقطه محدوده. گوشه سمت راست و سمت چپ گوشه سمت چپ بال بال سمت راست بالا کلید — هر چیزی او رفت swishing از طریق شبکه است.

بازی در دادگاه عقاب سر مربی Kyle هیت شد که شاهد به راه رفتن سطل که وارد سالن ورزش است. دابسون در بر داشت یک خانه.

"(Dobson) آمده بود تا با یک دوست و من تو را دیدم بلافاصله او می تواند آن را" هیت گفت. "این کمی متفاوت است زمانی که شما در حال بازی در برابر پیر 40-year-old بچه ها مثل من در مقابل 18 ساله, اما من تا به حال او را به یاد آینده برای برخی از بازی ها به عنوان به خوبی. متاسفانه با توجه به COVID-19 ما نمی تواند او را با ما کل فهرستی اما مسئله این است که اگر شما می توانید شلیک کنید و سپس شما را پیدا خواهد کرد یک نقطه بر کسی تیم است."

که تیم دانشگاه Siskiyous که در آن Dobson سعی خواهد کرد برای اثبات منتقدان اشتباه است.

اتان هانسون برای آغاز به کار ردینگ رکورد افکن پس از چهار سال با لس آنجلس اخبار روزانه به عنوان یک مترجم آزاد است. خود را پوشش شامل کار NCAA مسابقات بسکتبال زنان در ساوث بند ایندیانا و نوشتن در مورد St. Louis Rams' حرکت به لس آنجلس با شهرستان ونتورا ستاره. او شروع به کار خود را به عنوان یک play-by-play برای پخش لا پیرس کالج از 2011-2017. او را دنبال کنید در توییتر @EthanAHanson_RS.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب