با وجود چند دانشجویان شاستا لیک ترافیک 'ثابت' بیش از آخر هفته روز یادبود

دیوید Benda ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 7:25 PM EDT 25 مه سال 2020Coronavirus همه گیر و غیاب دانشجویان است که به

توسط ABTINNEWS در 6 خرداد 1399

Coronavirus همه گیر و غیاب دانشجویان است که به طور معمول وجود آمده برای تعطیلات به دریاچه شستا یک بیت از یک نگاه متفاوت این آخر هفته روز یادبود.

گروهبان. راب Sandbloom از شستا شهرستان کلانتر دفتر ایمنی قایقرانی واحد گفت: از صبح روز دوشنبه ترافیک در دریاچه شده بود "ثابت است." دفتر او شده بود نوشتن بلیط اما هیچ دستگیری تا به حال ساخته شده است و در عین حال برای قایقرانی تحت تاثیر.

آخر هفته روز یادبود به طور معمول با آغاز فصل تابستان که قطعا بسیار متفاوت در شمال کشور در این سال در میان همه گیر.

به عنوان مثال سالانه مهاجرت جمعی از اورگان دانشجویان به دریاچه شستا که به طور معمول شروع می شود در اوایل ماه مه رخ داده نشده است در این سال با توجه به کوروناویروس.

در یک سال معمولی هزاران نفر از دانشجویان, سفر به دریاچه شستا به اجاره houseboats بسیاری از آنها را به مقصد کشتارگاه جزیره است.

"آن بوده است و کمتر شلوغ" گفت: Tanner لاتون, از, Medford, اورگان بود که در آینده دریاچه صبح روز دوشنبه پس از گذراندن تعطیلات آخر هفته در یک خانه قایقی با خانواده اش. "کالج بچه ها نیست اینجا. معمولا آخر هفته شلوغ برای بچه های کالج است."

Sandbloom گفت: عدم کالج کودکان و نوجوانان ممکن است متقاعد بیشتر ساکنان شمال کشور به سر به شاستا لیک این آخر هفته روز یادبود.

اما او گفت: بسیاری از مردم محلی بر این باورند که دانش آموزان گسترش در سراسر دریاچه. برای اکثر دانش آموزان ماندن در کشتارگاه جزیره Sandbloom گفت.

Whiskeytown ملی منطقه تفریحی یکی دیگر از محبوب نقطه باز برخی از جاذبه های مانند هویج نهر ساحل و بلوط پایین مارینا این آخر هفته روز یادبود.

Lassen آتشفشانی پارک ملی است که هنوز هم بسته است و نه اعلام یک تاریخ افتتاح.

در شمال کشور جاده های این تعطیلات آخر هفته تعداد رانندگی تحت تاثیر دستگیری توسط گشت بزرگراه کالیفرنیا در دسترس بود و از دوشنبه بعد از ظهر.

ایالت اعداد منتشر شده توسط CHP در هفته گذشته نشان می دهد که برخورد و دستگیری DUI باید به کاهش خود ادامه داد در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

سقوط بودند پایین 75% از 19 مارس تا 30 آوریل نسبت به مدت مشابه یک سال پیش مقدماتی CHP اعداد نشان می دهد. نیز وجود دارد بوده است 88 درصد افت در تعداد زیادی از مردم کشته و 62 درصد کاهش در تعداد زیادی از مردم مجروح در تصادفات است.

دستگیری DUI ساخته شده توسط CHP ماموران کاهش یافته است در طول ماه های مارس و آوریل و رفت از 7,224 در سال 2019 به 4,223 در سال 2020 — بیش از 40% افت.

اما بین ماه های مارس 19-مارس 30, CHP افسران ایالت صادر 4,000 تقدیر نامه برای سرعت بیش از 100 مایل در ساعت 113 درصد افزایش از سال گذشته است.

در ضمن با دولت انتظار می رود به سهولت اقامت-صفحه اصلی محدودیت های حتی بیشتر در ماه های آینده Sgt. Sandbloom گفت: بخش نیروبخش است به صورت خیلی معمولی تابستان در دریاچه شاستا.

در حالی که آخر هفته روز یادبود مشغول است او گفت: ترافیک در دریاچه شروع به واقعا انتخاب بخش اول ژوئن به عنوان دانش آموزان خارج از مدرسه و اضافه کرد که در چهارم جولای و روز کارگر تعطیلات شلوغ بار.

Sandbloom گفت که اگر شما در حال رانندگی یک قایق و شما بین سنین 16 تا 35 شما باید یک کالیفرنیا Boater آموزش و پرورش کارت در اختیار شما.

قایقرانی ایمنی اطلاعات در دسترس است www.dbw.ca.gov در کلانتر قایقرانی ایمنی واحد ستاد در پل خلیج در شاستا لیک یا در کلانتر, در پارک مارینا رانندگی در ردینگ.

دیوید Benda را پوشش می دهد کسب و کار و توسعه و هر چیز دیگری که می آید تا برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه در ردینگ. او همچنین می نویسد: هفته نامه "وزوز در خیابان" ستون. او بخشی از یک تیم اختصاصی خبرنگاران گفت که بررسی تخلف پوشش اخبار و بگویید دیگر داستان در مورد جامعه خود را. رسیدن به او را در توییتر @DavidBenda_RS یا از طریق تلفن در 1-530-225-8219. برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن