DeSantis نام دو قاضیان دادگاه عالی فلوریدا; سیاهی دولت ایران کنوانسیون میزبان

جان کندی منتشر شده 4:53 PM EDT 26 مه سال 2020رژیم صهیونیستی. ران DeSantis پر بحث برانگیز از درجه اعتبار ساقط ش

توسط ABTINNEWS در 7 خرداد 1399

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis پر بحث برانگیز از درجه اعتبار ساقط شنبه در دادگاه عالی فلوریدا با نامگذاری یک فقیه به هفت عضو پانل همراه با یک وکیل اسپانیایی است که جایگزین خواهد شد قاضیان به تازگی به نام یک دادگاه تجدید نظر فدرال.

پالم بیچ شهرستان مدار قاضی Renatha فرانسیس که متولد جامائیکا خواهد بود که اولین بار برای خدمت در دادگاه پس عدالت پگی درخت بازنشسته در ژانویه 2019. جان Couriel یک وکیل با میامی شرکت Kobre & Kim, همچنین اولین نسل Floridian که پدر متولد کوبا است.

"من فکر می کنم این اعتبار برای یک, به جنوب فلوریدا. هر زمان که ما در حال انجام این کار, شما باید بسیاری از نامزدهای... من فکر می کنم که یک عهد به مقدار زیادی از استعداد زیادی ما را در اینجا" DeSantis گفت: در اعلام قرار ملاقات در یک رویداد در مرکز شهر میامی است.

چون سه نفر از قضات بازنشسته و فقط به عنوان DeSantis گرفت و دو از تعویض به سرعت سمت چپ برای دیگر مشاغل فرماندار در حال حاضر نام پنج انتصاب به دیوان عالی کشور چهار نفر از آنها از جنوب فلوریدا. قضات باربارا لگا و رابرت شانس بودند کوتاه-تایمر معرفی شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برای 11th, ایالات متحده مدار دادگاه تجدید نظر که آنها پیوست و در ماه دسامبر.

29-عضو قوه مقننه سیاه حزبی تشویق کرده بود DeSantis به نام فرانسیس, تنها, سیاه, نامزد در میان نه نام توصیه می شود به فرماندار در اوایل سال جاری توسط دادگاه عالی قضایی تصویب کمیسیون.

هنگامی که درخت بازنشسته آن مشخص شده اولین بار در 36 سال است که این دولت در دیوان عالی کشور تا به حال هیچ سیاه و عدالت است.

اما coronavirus همه گیر کند شده است DeSantis عمل در دادگاه خالی. هنوز هم تاخیر نیز کاهش تاثیر یک پیچ و تاب و به فرانسیس انتصاب.

فرانسیس 42 فارغ التحصیل از فلوریدا ساحلی دانشکده حقوق در سال 2010 و یک عضو از دولت بار در 24 سپتامبر آن سال. فلوریدا قانون اساسی نیاز دارد که دیوان عدالت بود یک نوار عضو "برای قبل از 10 سال" بنابراین او را به دادگاه تا پاییز.

فرانسیس شده است یک مدار قاضی دادگاه پس از سال 2017 با شش ماه گذشته در خانواده و انحصار در بخش پالم بیچ شهرستان. او فارغ التحصیل از دانشگاه غرب هند در سال 2000 و عمل یک نوار و یک شرکت حمل و نقل قبل از آمدن به آمریکا

سابق فدرال دادستان Couriel, 42, یک سال 2000 فارغ التحصیل از دانشگاه هاروارد در سال 2003 فارغ التحصیل از آن مدرسه قانون است. او می پیوندد عدالت کارلوس مونیز در دادگاه با هم نام بودن با DeSantis بدون هیچ گونه قبل از خدمت قضایی.

فرانسیس و Couriel را به شایستگی حفظ رای در نوامبر سال 2022 رای گیری.

تمام قضات DeSantis نام اعضای Federalist جامعه محافظه کار حقوقی سازمان که سایت گفته است که پشتیبانی از "آزادی های فردی و نقش دادگاه در گفت: آنچه در قانون است و نه از آنچه که آنها مایل به آن بود."

DeSantis ساخته مرجع عبور خود را به احترام یک دادگاه است که نگه می دارد و فاصله آن از سیاستگذاری با ذکر این که فرانسیس به اشتراک گذاشته میراث کارائیب با الکساندر همیلتون ملت اولین وزیر خزانه داری و یک نویسنده از Federalist Papers.

"همیلتون بیان آنچه قاضی فرانسیس عمیقا درک می کند: که قوه قضائیه فاقد اقتدار به افراط آن قانونی تنظیمات; است که دادگاه نمی تواند تمرین شخصی خود را صرفا اعمال حقوقی قضاوت" DeSantis گفت.

وی در همان روز دولت اقتصاددانان ارائه تلخ مارس اعداد. آنها گزارش دولت بزرگترین منبع درآمد و مالیات بر فروش مجموعه بودند پایین $598.2 میلیون – یا 24.1 درصد از پیش بینی.

در مسائل دیگر DeSantis همچنین پمپ دولت چشم انداز برای میزبانی کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه در حال حاضر میله میله برای Aug. 24-27 در شارلوت N. C.. تهمت و تهدید دوشنبه به جلو کنوانسیون از کارولینای شمالی اگر به لیبریا روی کوپر اجازه نمی دهد که تمام ظرفیت تجمعات پس از آن.

DeSantis گفت: او می خواهم خوش آمدید خواه کنوانسیون یا کنوانسیون ملی دموکرات ها از برنامه ریزی برای میلواکی, Wis., در اوت. 17-20.

"درب باز است, ما می خواهیم به گفتگو" DeSantis گفت. "این که آیا آن RNC DNC, هر چه, چون من فکر می کنم این امر می تواند خوب برای مردم فلوریدا."

DeSantis گفت: جکسون میامی و اورلاندو و تمپا می تواند تمام توان بالقوه میزبان سایت. تگزاس GOP صندلی نیز تبلیغ دولت خود را به عنوان امکان پذیر است RNC محل در حالی که معاون رئیس جمهور مایک پنس در روز دوشنبه گفت که تگزاس و فلوریدا گرجستان در نظر گرفته خواهد شد اگر کارولینای شمالی بود دوری کردند.

DeSantis گفت که او تا به حال صحبت با مغلوب ساختن پیشی جستن در مورد فلوریدا, میزبانی, اما گفت که مقامات کاخ سفید و دوباره انتخابات می دانم که دولت می خواهد به "کار با آنها."

"فلوریدا می خواهد با شما کار می کنند – اگر شما یک کسب و کار اگر شما یک تیم ورزشی اگر شما باید برخی از این حوادث ما می خواهم به همکاری با شما برای رسیدن به 'بله'" DeSantis گفت.

فلوریدا وزارت بهداشت گزارش دیگری 424 coronavirus موارد سهشنبه آوردن این دولت در مجموع به 52,170 موارد به تاریخ. یکی دیگر از هفت COVID-19 مرگ و میر آورده دولت تلفات به 2,259 مرگ و میر.

شده اند وجود دارد 9,482 افراد بستری در فلوریدا با ویروس و 924,920 آزمون انجام شده است. در حالی که دولت به طور کلی میانگین را نشان می دهد 5.6% تست مثبت برای این ویروس از اوایل آوریل 5% یا کمتر تبدیل شده است تا مثبت با توجه به نتایج روزانه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن