DeSantis می دهد فلوریدا یکی دیگر از COVID اخراج کردند اما بی خانمانی بحران بافندگی

بیلی Gallion فلوریدا امروزمنتشر شده 1:08 PM EDT Jul 30, 2020در یک حرکت است که forestalls — حداقل برای مدتی طول

توسط ABTINNEWS در 10 مرداد 1399

در یک حرکت است که forestalls — حداقل برای مدتی طولانی — چه مستاجر پشتیبانی گروه می گویند خواهد شد فلوریدا گسترده مسکن فاجعه رژیم صهیونیستی. ران DeSantis تمدید یک فرمان اجرایی چهار شنبه شب منع اخراج در مواردی که مستاجر قادر به پرداخت اجاره بها با توجه به COVID-19 مشکلات مالی تا سپتامبر. 1.

این سومین بار در DeSantis تمدید اخراج منظور حفاظت از او برای اولین بار اعلام کرد در ماه مارس. اما کارشناسان هشدار می دهند یک بحران بی خانمانی بلندی است.

قوانین فدرال محدود اخراج براده در حال حاضر شروع به مرور پاکسازی راه را برای جمع شدن میلیون ها نفر از موارد در کشورهای دیگر به حرکت رو به جلو stoking نگرانی که یک "سونامی" از مردم پرتاب خواهد شد بر روی خیابان ها در سراسر ایالات متحده در ماه های آینده — و در نهایت در فلوریدا.

جمعه گذشته اخراج و سلب حق اقامه دعوی تحت حمایت فدرال Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی (مراقبت) قانون منقضی شده است. مراقبت عمل به طور موقت ممنوع اخراج و هزینه های اواخر و تا جولای 25. آن نیز مورد نیاز 30 روز متوجه به تخلیه قبل از صاحبخانه می تواند فایل اخراج.

که بدان معنی است که مگر اینکه کنگره می گذرد یکی دیگر از مهلت قانونی مستاجر حفاظت شده تحت مراقبت در عمل ممکن است بیرون کردند شروع on Aug. 24. مراقبت عمل تنها به مستاجران زندگی در خواص است که بخشی از دولت فدرال برنامه های کمک یا حمایت وام های فدرال.

این COVID-19 اخراج دفاع پروژه یک گروه از وکلا ارائه طرفدار بونو حمایت از مستاجرین تخمین زده شده در این هفته است که 29 میلیون آمریکایی در 13 میلیون خانوار می تواند در صورت اخراج در پایان سال است. این برآورد بر اساس سرشماری اداره خانواده پالس بررسی و "محافظه کار مفروضات در مورد شتاب مسکن ندارند."

وجود دارد در حال حاضر یک پرونده از صاحبخانه درخواست برای اخراج مستاجران خود را. با توجه به بروارد کارمند دفتر دادگاه وجود دارد در حال حاضر 162 محلی اخراج مورد انتظار. بسیاری از کسانی که نه مربوط به عدم پرداخت اجاره بها و نه تحت حفاظت دولت محلی و سفارشات اما حدود 50 نفر از آنها می تواند رو به جلو رفته اند و در پایان ماه به حال DeSantis تمدید نمی شود مهلت قانونی.

بیشتر: COVID-19: اخراج در مکث اما برخی از صاحبخانه ها هنوز هم می خواهید خود را به مستاجران

18 مدار قضایی دادگاه که شامل بروارد و سمینول شهرستانهای تا به حال هیچ برنامه ای برای تمدید اداری سفارش می کند که همان حفاظت مالی نهفته مستاجران مگر اینکه DeSantis گسترده خود گفت: دادگاه سخنگوی میشل کندی شنبه.

در حالی که کارشناسان بهداشتی می گویند moratoriums جلوگیری از مستاجران از تبدیل شدن به بی خانمان کاهش گسترش COVID-19 اخراج حمایت شده اند یک موضوع بحث انگیز برای صاحبخانه است. برخی از صاحبخانه ها را متهم به مستاجران از سوء استفاده از این دستور برای جلوگیری از اخراج حتی اگر آنها قادر به پرداخت اجاره. آنها می گویند که آنها از دست داده ایم درآمد و مجبور به پرداخت صورتحساب خود را.

در ضمن اخراج موارد ستون در courthouses به عنوان صاحبخانه تلاش برای فایل قبل از آن ممکن است برای موارد برای ادامه و در همه امید به دست آوردن یک نقطه در جلوی صف پس از اخراج از سر گرفت.

میریام مور مدیر اجرایی بروارد بی خانمان ائتلاف گفت: ائتلاف عضو سازمان بودند نگرانی در مورد آماده شدن برای یک پتانسیل "سونامی" از اخراج در هفته آینده اگر DeSantis و دیگران نیست گسترش سفارشات خود را.

این ائتلاف متشکل از چند سازمان که ارائه کمک های اولیه به افرادی که دچار بی خانمانی در بروارد از جمله نان روزانه Streetside دوش و خانواده وعده. آنها در حال حاضر کار به قیف کمک به مردم نیازمند در; پیدا کردن منابع و بودجه می تواند پیچیده و گیج کننده برای مردم به دنبال آن است.

مور تشویق هر کسی رو بی خانمانی به تماس 211 به ارتباط با سازمان.

مراقبت عمل شامل 4 میلیارد دلار در کمک های مالی مورد استفاده قرار گیرد برای کوتاه مدت و میان مدت مسکن به کاهش بی خانمانی در سراسر کشور است. Brevard County اختصاص داده است $6 میلیون دلار بودجه برای خدمات مسکن.

بیشتر: اخراج از سر در بروارد بعد از پست محلی-COVID-19 سفارش تمام شده در پایان ماه مه

"این یک مقدار زیادی و آن را به مقدار زیادی" مور گفت. "بسیاری از مردم نمی پرداخت اجاره بها در ماه اوت پس از آن زمان این اخراج مهلت قانونی برداشته شده است برخی از مردم ممکن است قادر به پرداخت اجاره برای مدت شش ماه. و (این موارد) را حرکت واقعی سریع است."

این مهم است که به نگه داشتن مردم قرار دارد از بهداشت عمومی نظر مور گفت. بسیاری از افرادی که به صورت بی خانمانی هستند و افراد مسن و یا معلول قرار دادن آنها در معرض خطر است.

"ما می دانیم که بسیاری از مشتریان ما با کار در معرض خطر در حال حاضر و ما می خواهیم مطمئن شوید که ما همه به مسکن" مور گفت. "ما در تلاش برای انجام این کار به سرعت به عنوان امکان پذیر است."

مور گفت که این ائتلاف در حال تلاش برای برقراری ارتباط با شهرستان و اطمینان از بودجه ها به طور مساوی توزیع شده و خدمات نیست تکرار. این سخت است برای گفتن که بیشتر بودجه پایین خواهد آمد خط لوله — مور گفت: یکی دیگر از مراقبت در عمل ممکن است ارائه بودجه اضافی, اما این است که "می تواند در آینده اتفاق می افتد, سال اتفاق می افتد فردا."

"واقعا این بی سابقه است," مور گفت. "هیچ کس تا به حال به انجام هر چیزی مانند این که می گویند" من خوب این است که بهترین عمل آن را نیز بهترین حدس می زنم."

هر کسی که نیاز به کمک با مسکن یا رو اخراج می توانید تماس بگیرید 211 برای پیدا کردن منابع مناسب.

هنوز مطمئن شوید که اگر شما در حال حفاظت شده تحت مراقبت عمل می کنند ؟ ProPublica انباشته از یک پایگاه داده از برخی از محافظت خواص در projects.propublica.org/covid-evictions/.

بیلی Gallion کسب و کار و توسعه خبرنگار فلوریدا امروز. تماس با Gallion در bgallion@floridatoday.com یا 321-242-3786.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن