نمایندگان دستگیری 3 در شمالی فورت مایرز در محله اتهام مواد مخدر

استیسی Henson فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 1:11 PM EDT 21 مه سال 2020لی شهرستان کلانتر Carmine Marceno اع

توسط ABTINNEWS در 1 خرداد 1399

لی شهرستان کلانتر Carmine Marceno اعتبار یک شهروند نکته و پلیس خوب برای منجر به دستگیری سه مظنون به خرید و فروش مواد مخدر در شمال فورت مایرز محله.

گروه جامعه واحد پاسخ دریافت یک نکته در این ماه نشان می دهد ساکنان در 4587 تنیسون رانندگی در شمالی فورت مایرز به فروش غیر قانونی مواد مخدر. این واحد شروع به کار با مواد مخدر واحد.

"من نمی تواند بیشتر افتخار جامعه ما پاسخ واحد" اظهار داشت کلانتر Carmine Marceno. "پس از دریافت شکایت از شهروندان آنها مشغول به کار cohesively با ما مبارزه با مواد مخدر واحد و حذف یک محله بار."

مطلب در اخبار: قتل, جدید سوء استفاده از اتهامات عنوان شده علیه شمالی فورت مایرز در مورد مربوط به کودک نو پا داشت بی توجه

به علاوه: جستجو در شمالی فورت مایرز مرد خانه در می یابد متعدد داروهای حاوی handgun

دفتر لی شهرستان کلانتر دفتر جامعه واحد پاسخ دریافت, یک نکته از یک شهروند نگران حاکی از این است که ساکنان در 4587 تنیسون رانندگی در شمالی فورت مایرز به فروش غیر قانونی مواد مخدر.

مخفی, کارآگاهان, خرید غیر قانونی مواد مخدر از یک ساکن جان قیصر, 45.

نمایندگان خدمت مسکونی حکم جستجو در چهارشنبه, پیدا کردن 19.9 گرم فنتانیل 10.0 گرم مت 27.6 گرم ماری جوانا 0.2 گرم کراک کوکائین

و بیش از 130 قرص های مختلف کنترل مواد.

نمایندگان نیز مصادره $5,314 و 2008 ساب 93.

قیصر دستگیر شد چهار اتهام از جمله فروش مت و کوکائین و اختیار مت و کوکائین به قصد فروش. او همچنان در لی زندان شهرستان در $75,000 باند پنج شنبه صبح.

قیصر شمالی فورت مایرز, گذشته بازداشت, مارس 12 در پنج اتهامات مرتبط با مواد مخدر در اختیار داشتن و حمل سلاح پنهان. او منتشر شد آوریل 8, زندان سوابق نشان می دهد.

نمایندگان نیز دستگیر Carl M. Crowe, 52, شمالی فورت مایرز در 16 اتهامات از جمله کسانی که به صورت قاچاق در فنتانیل در اختیار مت و ماری جوانا به قصد فروش; در اختیار داشتن یک کنترل مواد مخدر, ماری جوانا و کوکائین; در اختیار داشتن مواد مخدر متعلقات و برجسته حمایت از کودکان حکم.

او همچنان زندانی $131,000 اوراق قرضه.

او در آخرین بازداشت ژوئیه 2 در اتهام مواد مخدر.

نمایندگان نیز دستگیر برانتلی D. کرم پای, 46, کیپ مرجان برای در اختیار داشتن کوکائین به قصد فروش. زندان سوابق او پرداخت می شود $15,000 اوراق قرضه اما همچنان در زندان است.

این سه نفر قرار است در دادگاه ژوئن 22.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن