دانگ موارد گزارش شده در کلید های فلوریدا; مقامات محلی اصرار پشه کنترل

کوری Arwood Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 22, 2020 با بیش از یک دوجین موارد

توسط ABTINNEWS در 1 مرداد 1399

با بیش از یک دوجین موارد تب دانگ در گزارش کلید های فلوریدا پشه کنترل مقامات در گنج ساحل در حال ترغیب ساکنان به نگه داشتن در خارج از منزل ظروف عاری از آب ایستاده و به طور فزاینده ای در طول فصل بارانی و مرطوب.

مقامات بهداشت گفت شده اند وجود دارد هیچ موارد تب دانگ, بنا به گزارش سلامت بخش در رودخانه سنت لوسی و مارتین شهرستانهای استان است.

پتانسیل برای جمعیت های در دو پشه است که می تواند حمل دانگ همراه با Zika و chikungunya اما باعث شد برخی از استان ها برای رفتن در حمله با آموزش و پرورش مبارزات هدف قرار دادن هر چیزی از "فیدر پرنده سطل ... تشتک و bromeliads."

"آن را در یک ظرف ... مادر گفت:" سنت لوسی شهرستان سخنگوی اریک گیل. "بیشتر است که ما می توانیم 'نکته ها و بازی شیر یا خط' ایستاده آب بهتر خواهیم بود."

فلوریدا وزارت بهداشت و درمان در شهرستان مونرو گفت: تاکنون 16 مورد از این ویروس گزارش شده تا حد زیادی از حرکت ازاد و اهسته کلید.

با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری بیماری تب دانگ, علائم درد و درد و تهوع و استفراغ و بثورات جلدی است که می تواند در هر نقطه از دو تا هفت روز است.

بیشتر: درخواست Catie: می COVID-19 پخش می شود توسط پشه?

با توجه به این علائم با هم تداخل دارند با علائم تنفسی برن رمان coronavirus بیماری COVID-19 فدرال آژانس بهداشت اختصاص داده شده به یک صفحه در وب سایت خود را به مقایسه این دو بیماری های ویروسی.

پشه کنترل مقامات هند در رودخانه شهرستان و مارتین هر دو شهرستان گفت: آنها آگاه Monroe County موارد و به طور منظم نظارت بر جمعیت aedes aegypti و albopictus پشه.

"اگر آنها یک محل به نژاد و سپس ما واقعا نمی اند که پشه در اعداد است که در حال هشدار دهنده گفت:" جفری Duesterbeck, Martin County پشه مدیر کنترل.

بیشتر: ساحل Vero شورای شهر رد محدود تر, دستور ماسک صورت

Duesterbeck گفت: Martin County Public Works بخش به طور معمول متعهد آموزش و پرورش تلاش و بازیافت تایر به درایوهای گسترش این کلمه در مورد پشه برن بیماری را کاهش دهد و یکی از مورد علاقه خود را شناخته زیستگاه - شمع استفاده نشده لاستیک.

"متاسفانه ما برنامه توسعه بوده است صالح به دلیل همه گیر" او گفت:.

او گفت: در شیوع بیماری همه گیر کوروناویروس بخش بود سازماندهی بازیافت تایر رویداد که لغو شد. به طور معمول او گفت: کسانی که حوادث "ارسال کردن تن لاستیک بازیافت."

یک حشره شناس پزشکی برای Indian River County پشه کنترل علامت Kartzinel گفت: "خوشبختانه ... ما جمعیت در حال حاضر نسبتا کم زمانی که آن را به این گونه است."

بیشتر: فلوریدا اصلی: پورت سنت لوسی شورای شهر منطقه 2 نامزدها بحث در مورد رشد اقتصادی

او گفت: اگر ناگهانی جمعیت سنبله و یا یک مورد گزارش شده از این بیماری در آنها تا به حال از این ظرفیت برای مبارزه با کسانی که پشه ها از طریق نرم افزار از larvicides و adulticides از مه کامیون ها و راه حل های کاربردی برای اجسام بزرگتر از آب است.

"ما توصیه می کنیم که شما را نگه نمی آب ایستاده در اطراف" Kartzinel گفت.

کوری Arwood است اخبار خبرنگار TCPalm. دنبال کوری در توییتر @coreyarwood یا رسیدن به او از طریق تلفن در 772-978-2246.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب