تظاهرکنندگان به دنبال عدالت برای به دار آویخته سیاه, مرد خانواده

دامون آرتور ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 1:11 AM EDT Jun 18, 2020حدود 25 نفر معلوم جمعه برای نشان دادن در خارج از

توسط ABTINNEWS در 29 خرداد 1399

حدود 25 نفر معلوم جمعه برای نشان دادن در خارج از Anderson اداره پلیس به نمایندگی از خانواده لئو کلمن جونیور یک مرد سیاه و سفید بود که به دار آویخته شدند به مرگ در یک درخت بلوط در اندرسون نزدیک به 23 سال پیش.

کسانی که برای این تجمع گفت: آنها اعتقاد نداشت رسمی نتیجه رسید که 31 سال خودکشی در نوامبر 1997. کلمن جونیور. پدر گفت: Anderson پلیس بسته رسیدگی به حلق آویز سه روز پس از پسرش پیدا شد.

تظاهرکنندگان برگزار شد تا نشانه ای برای عبور از رانندگان که گفت: "عدالت برای لئو کلمن جونیور" و "سیاه و سفید زندگی می کند مهم است." بسیاری از رانندگان رانندگی شمالی خیابان honked و دست تکان داد به این گروه در پیاده رو.

تریسی پرورش-Olstad اندرسون گفت: کلمن جونیور. تمام اعضای خانواده همچنان به احساس راهپیمایی از مرگ او. او گفت: یک تحقیق دقیق تر کمک خواهد کرد که به خانواده یک فرصت برای حرکت از مرگ او.

"این فقط تراژدی خود را. این شده است یک نسل تروما که هنوز هم شفا" فاستر-Olstad گفت. "امید ما این است که رفتن به برخی از توجه به آن است."

اندرسون رئیس پلیس مایکل جانسون است در پاسخ به درخواست های مکرر برای اظهار نظر در مورد پرونده اما یکی از دوستان کلمن خانواده گفت جانسون به او گفت مورد بازگشایی شده و محقق شده است و استخدام پاره وقت به آن نگاه کنید.

کریس Solberg از ردینگ که سازماندهی این رویداد گفت که او را نمی شنوند و از جانسون قبل از این رویداد.

Rosella Schjoth Sr. وزیر در سنت مارک وزارت کلیسای باپتیست در ردینگ گفت: کوچک جمعیت مونتاژ در مقابل ایستگاه پلیس به ادامه فشار برای عدالت از اجرای قانون است.

"نگاهی به اطراف امشب خانواده خود را. آیا شما می خواهید یکی از آنها گم شده و نمی دانم کجا هستند ؟ آیا شما می خواهید یکی از آنها رفته و پلیس و نه هیچ چیز در مورد آن ؟ " او گفت:.

"اگر ما نمی ایستادگی در کنار هم ما قطعا سقوط از هم جدا ، همه ما باید ایستاده با هم به عنوان یک جامعه برگزاری هر یک از دیگر. نه قرار دادن هر یک از دیگر, اما بالا بردن هر یک از دیگر تا آنجا که زمانی که عدالت انجام شده است برای بسیاری از ما آن را انجام داده است برای همه ما" Schjoth گفت.

لئو کلمن جونیور. دختر Taniesha کلمن در تجمع یکشنبه شب. او گفت که او سپاسگزار مردم بیرون آمد و به حمایت از خانواده اش و به درخواست پلیس برای ادامه به بررسی این مورد است.

"این بدان معنی است که جهان برای مردم به جلو آمده و در حمایت از" او گفت:. "فقط به این امید که چیزی ممکن است انجام شود که عدالت ممکن است در واقع خدمت کرده است و بدون موازی بدون کلمات من حتی نمی تواند فکر می کنم."

او گفت که او می خواهم هر کسی با اطلاعات در مورد مرگ پدرش به جلو آمده و ارائه اطلاعات به پلیس.

ادی اموزش جونز از ردینگ شده است که دوستان از کلمن جونیور. پدر و مادر پس از دهه 1960 گفت: حلق آویز بسیار سخت بود در Earnestine و لئو کلمن ارشد.

"Earnestine و لئو باید از طریق بسیاری بوده است و آن را آسان برای کسی که برای کودک خود را و عدالت را دریافت کنند زیرا شما می خواهید به دانستن آنچه که اتفاق افتاده است با فرزند خود را" جونز گفت.

"بسیاری از مردم فقط با فشار مسائل زیر فرش ولی قرار بود که" او گفت:. "و بنابراین ما فقط می خواهم برای دیدن عدالت می آیند و می دانم که چه چیزی اتفاق افتاده است و من مطمئن هستم که او (Earnestine) را احساس بسیار بهتر است."

دامون آرتور رکورد افکن منابع و محیط زیست خبرنگار. او در میان برای اولین بار بر روی صحنه در اخبار حوادث, گزارش زمان واقعی در توییتر @damonarthur_RS. دامون بخشی از یک تیم از روزنامه نگاران که بررسی تخلف و یافتن بی سابقه voices به داستان شمال کشور. او از داستان راهنمایی در 530-338-8834 و damon.arthur@redding.com. کمک های محلی و روزنامه نگاری رشد با اشتراک امروز!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب