تظاهرات نشان می دهد که خطر آتش سوزی از آتش بازی

Mike Chapman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 6:11 PM EDT Jul 2, 2020مقامات آتش در حال گسترش این کلمه یک بار دیگر در

توسط ABTINNEWS در 13 تیر 1399

مقامات آتش در حال گسترش این کلمه یک بار دیگر در این سال که همه آتش بازی — حتی امن و سالم انواع — غیر قانونی در ردینگ و Shasta County است.

آتش نشانان از ردینگ آتش نشانی و کالیفرنیا گروه جنگلداری و حفاظت از آتش به طور سنتی با برگزاری تظاهرات قبل از چهارم جولای برای هشدار دادن به ساکنان در مورد تیراندازی کردن ترقه و بطری راکت.

در این سال ارائه شد و در یک منطقه گیاهی, پشت آتش نشانی ایستگاه شماره 8 خاموش بوسیله اسباب گردنده نهر جاده. در حالی که کاربران غیر قانونی از آتش بازی معمولا نمی توان آنها را در خشک مرتع صفحه نمایش نشان داد که چگونه چشمه و sparklers می تواند باعث آتش سوزی و می تواند منجر به صدمات.

"ما می خواهیم به مردم آگاه باشید که همه آتش بازی از جمله امن و سالم از آتش بازی های غیر قانونی در شاستا شهرستان و در محدوده شهر گفت:" گیدو Concello یک ردینگ آتش محقق شده است.

او گفت: مقامات آتش خواهد گشت بیش از ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته به دنبال آتش بازی های غیر قانونی. Concello گفت: متخلفان به صورت جریمه و زندان هم.

یک نمایش آتش بازی برگزار خواهد شد در جولای 4 از ردینگ مدنی سالن. آزادی جشنواره که در آن مردم معمولا جمع خارج سالن لغو شده است در این سال به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس بنابراین مردم باید در پیدا کردن یکی دیگر از نقطه مشاهده.

Mike Chapman یک عکاس خبری برای ثبت افکن در ردینگ, کالیفرنیا. او روزنامه حرفه ای دهانه وایریکا و ابراز پیروزی از اکتشاف در شمال کالیفرنیا و واشینگتن بشویید. او را دنبال کنید در توییتر @mikechapman_RS. مشترک شدن در امروز!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن