نفت آبهای عمیق افق خراب خلیج مکزیک از 10 سال پیش و هنوز هم تحت تاثیر قرار شیلات

اد قاتل Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 10:49 AM EDT May 16, 2020آن منفجر شد با یک fatal fury در شب آوریل 20,

توسط ABTINNEWS در 28 فروردین 1399

آن منفجر شد با یک fatal fury در شب آوریل 20, 2010. دوزخ شات شعله های آتش صدها فوت به آسمان از یک پلت فرم بیش از 100 فوت بالاتر از سطح خلیج مکزیک است. در نتیجه سنگ اسمانی بزرگ از انفجار بود شاهد بیش از 40 مایل دور.

یازده نفت پلت فرم کارگران درگذشت آن شب در آبهای عمیق افق فاجعه است. یکی دیگر از 17 مجروح شدند. آن را مطلق معجزه باقی مانده از خدمه 126 در هیئت مدیره است که شب فرار با زندگی خود را.

آتش نمی تواند خاموش. حدود 36 ساعت پس از فاجعه شروع بزرگ حفاری پلت فرم های غرق شده در زیر امواج. آن نشسته بر کف دریا در 5000 پا از آب در حدود 41 کیلومتری ساحل لوئیزیانا.

جریان نفت

آنچه که همه ما به وضوح به یاد داشته باشید که این ویدئو در زیر آب از روغن جریان آزادانه از یک سر و حدود یک مایل زیر سطح خلیج فارس. آن را به ظاهر برای همیشه رفت. آن را در نهایت پوش 87 روز بعد در جولای 15, قرار دادن موقت پایان دادن به این فاجعه انسانی و زیست محیطی کابوس.

بیشتر: جدید مقررات ایمنی برای حفاری دریایی هستند خبر بد | مشخصات دیگر

در آن زمان حدود 210 میلیون گالن نفت ریخت و به سمت بالا به آبهای خلیج فارس. یکی دیگر از 1.84 میلیون گالن dispersant مواد شیمیایی بودند پرواز و اسپری بر روی نشت نفت برای کمک به شکستن آن. بیش از 16 ، 000 مایل از خط ساحلی جزر و مدی بود خراب شده. محیط زیست به چالش کشیده شد با تعجب که سم بدتر شد — نفت یا درمان ؟

روغن ماهی

در آن زمان دانشمندان و ماهیگیران می دانستند محدوده اثرات آن بر زندگی دریایی خواهد بود احساس برای سال آمده است. ده سال بعد برخی از این اثرات در حال حاضر اندازه گیری و درک واضح تر.

سریع پیام از جامعه علمی? برخی از گونه های ماهی دچار مشکلات حق دور برخی رنج می برد بعد از آن و دیگران هنوز در حال کشف به طولانی مشکلات.

یک تیم از مستقل خلیج مکزیک طرح تحقیقاتی مرکز به صورت یکپارچه مدل سازی و تجزیه و تحلیل اکوسیستم خلیج فارس (C-تصویر) یک کنسرسیوم بین المللی از اساتید دکترا دانشمندان و دانشجويان از 19 موسسات همکار در 15 کشور, کمک به انجام تحقیقات است. با توجه به دانشگاه فلوریدای جنوبی نزدیک به 10 سال از یافته های علمی منتشر شد دوشنبه در مجله طبیعت, علمی گزارش های.

تیم مورد مطالعه بیش از 2500 فرد ماهی از 91 گونه های مختلف از 359 نمونه مکان در سراسر خلیج مکزیک است. کسانی که در مکان های نمونه برداری شامل نقاط از فلوریدا به تگزاس و مکزیک به کوبا.

ببخشید چارلی

نفت از نشت پیدا شد در هر یک از نمونههای ماهی جمع آوری شده است. بیشتر به حال سطح امن برای مصرف اما این یافته نشان می دهد که چگونه گسترده تاثیر بود.

سه گونه گزارش شناسایی به عنوان درد و رنج بسیاری از مشکلات:

  • گیدر
  • طلایی tilefish
  • قرمز درام (redfish)

هر سه به لحاظ اقتصادی مهم گونه است. گیدر و طلایی tilefish در حال اساسی در تامین مواد غذایی هدفمند و فروخته شده توسط تجاری ماهیگیران کارگر شمالی خلیج مکزیک از ایالات آمریکا مانند فلوریدا و آلاباما, لوئیزیانا و تگزاس.

قرمز, درام, بهتر شناخته شده در بعضی از نقاط به عنوان redfish به طور معمول هدفمند و در inshore آبهای ساحلی توسط ماهیگیران تفننی و تفریحی. همه کشورهای حوزه خلیج فارس اجازه برداشت توسط ماهیگیران تفننی و تفریحی.

دانشمندان به بررسی صفرا در ماهی که نمونه برداری شد. صفرا توسط کبد تولید می شود به عنوان بخشی از فرآیند هضم و فروشگاه های زباله داخل بدن ماهی. محققان برای بررسی سطح آروماتيک چند حلقه ای (به نام PAHs) که اتفاق می افتد به سمی ترین مواد شیمیایی جزء نفت خام است.

کم روغن

از لحاظ اقتصادی مهم گونه نشان داد که سطوح پایین PAHs تعجب محققان بیش از حد. در میان آنها پایین گونه خانه ها مانند:

  • سرخو
  • Yellowtail اهمیت
  • شنگرف اهمیت
  • قرمز نوعی ماهی دریاهای گرمسیر
  • کوسه ها و کوترماهیان

"ما کاملا شگفت زده کرد که در میان آلوده ترین گونه بود سریع شنا گیدر که آنها در بر داشت در پایین از اقیانوس که در آن بسیاری از آلودگی های نفتی در خلیج مکزیک رخ می دهد" منجر نویسنده ارین Pulster یک محقق در USF دانشکده علوم و فنون دریایی گفت: در آزادی مطبوعات.

Pulster متعجب و متحیر بود که یک ماهی گیدر شناخته شده برای شنا در قسمت بالای ستون آب و پوشش فواصل بزرگ را در سطح بالایی از PAH. کمتر تعجب آور بود که یک tilefish نشان می دهد بالا PAH. این زندگی در لانه آن حفاری در گل و لای در پایین از دریا است و سوخت و ساز کند.

این مطالعه نشان داد هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از نفت به دام افتاده در رسوبات در کف خلیج فارس. آن را دوباره به حالت تعلیق در هر زمان وجود دارد یک طوفان و یا یک جریان قوی و مناسب است در وب غذایی برای این ماهی است.

یک مطالعه مختلف منتشر شده توسط USF اندازه گیری بالا غلظت PAHs در بافت کبد و صفرا از 10 محبوب هامور گونه است. Yellowedge هامور حال PAH غلظت افزایش یافته است که بیش از 800 درصد از سال 2011 تا 2017.

از دست رفته پایه

در این گزارش اشاره کرد عملا هیچ مطالعه از این نوع انجام شد قبل از رویداد 2010. مطالعات انجام شده در ساخته شده ممکن است به عنوان بخشی از 500 میلیون دلار تعهد از شرکت نفت انگلیس بود که در نهایت به خود اختصاص اکثریت نشت مسئولیت توسط دولت ایالات متحده. بودجه به پایان می رسد که در سال جاری اجرا شد توسط خلیج مکزیک تحقیقات ابتکار.

بیشتر: تهدید حفاری دریایی در فلوریدا هنوز زنده; رهبران باید اصرار تهمت کشتن آن

آنچه نیز گنجانده شده است در هر پروژه تحقیقاتی است که چگونه از نشت نفت در خلیج مکزیک می تواند تاثیر شیلات در اقیانوس اطلس در نزدیکی. حلقه زمان حرکت آب از خلیج فارس در اطراف کلید غرب و تا تنگه فلوریدا به جریان های خلیج فارس.

اتصال جریان

هنگامی که نشت صورت گرفت, east coast منشور ماهیگیران نگران بودند. در پس سال های مهاجر اجرا می شود از ماهی مانند شاه ماهی خال مخالی, دلفین ماهی و حتی برخی از billfish بودند و معتقد شده اند به اجرا درخواهد آمد اما با هیچ شواهد علمی. بسیاری از گونه ها از جمله کوسه سفید بزرگ ما به تازگی آموخته سفر بین دو بدن از آب هنگامی که آن زمان برای تخم ریزی و یا به هنگام تولد.

در این زمان نامشخص 10 سال در گذشته احساس می کند مانند یک عمر پیش. نشت نفت بسیار نادر است اما زمانی که آنها رخ می دهد در آب باز ما باید به یاد داشته باشید اقیانوس متصل می شود همه ما این که آیا ما آن را درک یا نه.

اد قاتل است TCPalm را در خارج از منزل نویسنده است. تبدیل به یک ارزش مشتری با اشتراک TCPalm. برای ارتباط برقرار کردن با Ed, دوست, دوست او در Facebook در اد قاتل او را دنبال کنید در توییتر @tcpalmekiller یا ایمیل او را در ed.killer@tcpalm.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن