COVID: گردشگری مالیاتی کاهش مییابد برای مارتین سنت لوسی رودخانه هند شهرستانهای

پل Ivice ویژه به TCPalmمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 7, 2020گنج ساحل بود در مسیر شکستن تخت-مالیات ض

توسط ABTINNEWS در 17 تیر 1399

گنج ساحل بود در مسیر شکستن تخت-مالیات ضبط در 2019-20 با تمام سه شهرستان انتظار برای جمع آوری درآمد بیشتر در مورد امکانات رفاهی از همیشه قبل از.

به جای این منطقه در حال حاضر پروژه یک میلیون دلار از دست دادن در مالیات بر هتل و اجاره تعطیلات عملیات به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس محلی گردشگری مدیران می گویند.

"در این سال پیش بینی شده است به بدترین سال در تاریخ ثبت شده برای اشغال هتل و کارشناسان تخمین می زنند آن خواهد بود حداقل 2022 قبل از هتل بازگشت به خود 2019 اشغال درآمد و سطح" تراشه راجرز, رئيس جمهور & مدیر عامل شرکت آمریکایی هتل و محل سکونت ارتباط گفت: در انتشار اخبار. "در حالی که اوقات فراغت سفر است که به آرامی شروع به رزومه شش در 10 هتل اتاق خالی باقی می ماند."

مقایسه تخت خواب-مجموعه های مالیاتی برای سال مالی که سپتامبر به پایان می رسد. 30 به درآمد کل در 2018-19 شهرستان پروژه ضرر و زیان از:

  • مارتین: 27 ٪ یا $594,000 از $2.2 میلیون
  • رودخانه هند: 10 ٪ یا $290,000 از $2.9 میلیون
  • سنت لوسی: آیا ارائه نمی بینی با مهلت.

پیش بینی شد و بر اساس داده ها از طریق ممکن است برای مارتین کانتی و از طریق مارس برای Indian River County است. ژوئن داده نمی رود برای تقریبا دو هفته بیشتر.

Indian River County

گردشگری توسعه شورای جدید ترین طرح برای Indian River County, اما ممکن است "بسیار خوشبین" گفت: Kirk فونل این Indian River County اتاق بازرگانی و گردشگری مدیر.

مجموعه از اکتبر تا ماه مارس پایین 18.1 درصد. مارس به تنهایی دیدم 56.4% یا $187,815 کاهش بیش مارس 2019. مارس مجموعه ای از $60,913 کمتر از یک چهارم از $257,698 جمع آوری شده برای آوریل 2019.

حتی از طریق فوریه مجموعه 5.5 درصد جلوتر از مدت مشابه در سال گذشته با وجود آهسته اکتبر و مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از گزارش اول ایالات متحده coronavirus مورد Jan. 21.

"ما انجام شد قبل از این همه دیوانگی اتفاق افتاده است. ما برای رفتن به یک رکورد سال" فونل گفت. "ما به امید بهبودی اندک از طریق تابستان."

شهرستان سنت لوسی

سنت لوسی بود خوش شانس "ساخته شده است تا سالم و رزرو" اما بهره برداری از آنها برای پوشش ضرر و زیان نیست و پایدار گردشگری, مدیر شارلوت Bireley گفت.

به عنوان به طور سنتی اوج ماه برای گردشگری, St. Lucie مجموعه بودند تا 1.4 میلیون دلار یا 8.3% جلوتر از قبلی اکتبر تا ژانویه زمان دوره است. حفظ که سرعت از طریق سپتامبر را یک رکورد $4.48 میلیون دلار برای این شهرستان است.

سنت لوسی جمع آوری $4.13 میلیون در 2018-19 بود که در $50,000 شهرستان رکورد $4.18 میلیون در 2017-18.

بازاریابی گردشگری

گنج در سواحل شهرستانهای ترکیب شده و فرد کمپین های بازاریابی.

تمام سه شهرستان در حال انجام خود را معمولی تابستانی تبلیغات با هدف فلوریدا درایو بازار اما تبلیغات خود تمرکز منتقل شده و دور از جنوب فلوریدا.

پالم بیچ, Broward و میامی Dade شهرستان شد COVID-19 نقاط داغ به زودی پس از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis اعلام کرد دو فلوریدا موارد 1 مارس.

سنت لوسی هنوز پول برای تبلیغات است اما کاهش در هزینه به تعویق افتاد و به روز رسانی از فن آوری است. رودخانه هند با هدف قرار دادن مناطق فلوریدا است که نمی COVID-19 نقاط داغ به عنوان Martin County, است که بیشتر به دنبال تبلیغات رایگان, مانند, مجله, مقالات.

"ما قصد داریم پس از نقاط داغ" مارتین گردشگری شهرستان مدیر بازاریابی Nerissa Okiye گفت: با توجه به تغییر به غرب و شمال غربی فلوریدا. "ما می دانیم که در آن ما نان و کره است که به طور معمول از [Dade و Broward شهرستان] اما ما در حال انجام کمتر بازاریابی به این مناطق در تابستان امسال است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن