COVID-19 تغییر خواهد کرد راه ما خرید اتومبیل برای همیشه لطفا برای. در اینجا چگونه

جیمی L. LaReau مطبوعات آزاد دیترویتمنتشر شده 8:35 AM EDT 28 مه سال 2020در برخی از نقطه ما همه احساس مثل یک کند

توسط ABTINNEWS در 13 خرداد 1399

در برخی از نقطه ما همه احساس مثل یک کنده در یک نمایندگی خودرو, نمایشگاه, در انتظار فروشنده به ظهور از یک کفن پشت در اتاق که در آن آنها احتمالا در گذشته صرف 20 دقیقه فشار hard-nosed مدیر به تراشه یکی دیگر از صد دلار قیمت خودرو که شما haggling over.

پس از ساعت ها در نمایندگی آن را احساس می کند مانند یک بازی بی پایان است که شما به مقصد از دست بدهند.

اما خسته کننده و مبهم ماشین-فرآیند خرید در آجر و ملات فروشگاه خواهد بود یک یادگاری از گذشته پس از coronavirus pandemic, صنعت, کارشناسان پیش بینی می کنند. موظف اقامت-صفحه اصلی سفارشات مجبور خودرو خریداران و فروشندگان به اتخاذ یک "آجر-و-کلیک' مدل به جای.

"من می توانید سفارش مواد غذایی من به درب من, من می توانم نظم جدید در حال اجرا کفش به درب من ... هر بخشی از زندگی ما در حال حاضر تحویل داده است" جسیکا گفت: Stafford, مدیر کل Stringcheeseincident و کلی کتاب آبی. "مطالعات ما نشان داده اند که در COVID-19 جهان, من می خواهم به قادر به مجازی راه رفتن در اطراف خودرو و قادر به صحبت کردن با فروشنده است. شما آن را به خانه من آن را پاک کردن و من می توانید آن را تست کنید. اگر من خرید آن شما آن را به خانه من برای تحویل نهایی."

بسیاری از فروشندگان در حال حاضر انجام برخی از خرید و فروش آنلاین, اما چند تا به حال ارائه شده تحویل خانه قبل از همه گیر. ظهور ماشین خرید مدل قرار می دهد و خریدار در صندلی راننده با قیمت گذاری شفاف و گزینه های بیشتر. کسانی که نمایندگی که نمی تواند انطباق با آن را خواهد مرد ناظران صنعت گفت.

در کنترل

جاناتان Winingham, 34, از کرترسویل ویرجینیا دوست دارد که در کنترل وقتی که او را به خرید یک ماشین.

Winingham می دانستم که او می خواست یک سال 2020 هوندا Pilot SUV خود را به جای 9 ساله تویوتا وانت.

بنابراین در اوایل ماه مه Winingham یک آتش نشان و امدادگر که با این نسخهها کار 72 ساعت در هفته خرید آنلاین و یک خلبان در آبی نقره ای. او قرارداد بسته تا حد زیادی حاضر و آماده شد برای رانندگی نزدیک به دو ساعت به کارتر مایرز خودرو دره هوندا در استانتون ویرجینیا به ماشین جدید خود را. اما او نمی باید.

"آنها ارائه شده آن را تحویل و به آنها نشان داد تا با دستکش و ماسک به خانه من و همه چیز بررسی," Winingham گفت. "آنها به من اجازه تست درایو آن را در خانه من بود و آن را کامل است. ما امضا مدارک و که در آن بود."

برای Winingham, قیمت عامل تعیین کننده در خرید. او با استفاده از خرید آنلاین در گذشته برای پیدا کردن بهترین معامله هنگامی که صرفه جویی در $4,000 در گذشته خرید و سپس رانندگی به کنتاکی نمایندگی برای تحویل بگیرید.

اما این تجربه با تحویل خانه را متقاعد کرده است Winingham هیچ راه دیگری برای خرید یک ماشین در آینده است.

"من می توانید نشستن در خانه من" Winingham گفت. "من لازم نیست برای رفتن به یک نمایندگی و رفتن را از طریق که هشت ساعت روند و سپس صبر کنید برای ثبت نام مدارک."

Winingham امن 60 ماه وام در 0.9% بهره از هوندا و او 500 دلار تخفیف به عنوان اولین پاسخ و $1,000 در ارتقاء دیگر. ولی هوندا پذیرفته شده ترین معاملات, او گفت:.

"از آنجا که از coronavirus معاملات بسیار خوب" Winingham گفت. "من جستجو هوندا وب سایت و من در وب سایت های مختلف و چه فروشندگان و قیمت آن را در. شما باید به انجام مشق شب خود را. فقط به دلیل وجود یک معامله وجود دارد به این معنا نیست شما باید به عجله و خرید."

که نیز به همین دلیل او دوست دارد خانه خرید. او کنترل فرایند خرید به عنوان به خوبی به عنوان یک قوی تر دانش در مورد قیمت و تخفیف.

"من می توانید با ارسال یک ایمیل یا یک پیام متنی به یک فروشنده بازگشت به درو حیاط من و زمانی که من من می تواند نگاه در پاسخ" Winingham گفت. "من هم پس از آن به نقد و بررسی و در نظر من خرید. این فشار کمتر."

سنتی فروشندگان رفته

کارتر مایرز خودرو در Charlottesville, Virginia که 15 فروشگاه در سراسر کشور دیده می شود آن آنلاین خودرو خرید به طور پیوسته رشد از اواسط ماه مارس.

خانه خود را تحویل شات از کمتر از 5% جدید-فروش خودرو به حدود یک چهارم از تمام فروش گفت: Liza Borches است مدیر عامل کارتر مایرز خودرو.

Borches گفت که او انتظار دارد خرید آنلاین و تحویل در منزل به تکثیر.

"ما در حال بازاریابی آن را به مشتریان" Borches گفت. "مشتریان ما استفاده می شود برای سفارش محصولات و داشتن آنها را تحویل به خانه خود را در مناطق دیگر از زندگی خود را. ما سه روز سیاست بازگشت."

هیچ کس خواسته است برای بازپرداخت برای یک ماشین آنلاین, خرید, هنوز, او گفت:.

بزرگترین تغییر Borches انتظار دارد پس از coronavirus برای او این است که در استخدام. رفته سنتی فروشندگان خودرو. آنها در حال جایگزین توسط کارشناسان محصول که به خوبی versed در برقراری ارتباط در تمام رسانه ها.

"فروش دیپلم نشسته در نمایشگاه در انتظار مشتری را برای آمدن وجود دارد نمی خواهد گذشته COVID," Borches گفت. "آنها نیاز به ایجاد روابط در فرد و آنلاین است."

سهولت و سرعت

در طرف دیگر از کشور, فروش آنلاین جا دلم گراند فروشنده در سن خوزه ، این گروه در حال حاضر ارائه می دهد بدون چانه زدن استفاده می شود-قیمت گذاری خودرو. این قیمتگذاری خودروهای جدید نیاز به کمی مذاکره گفت: جرمی بیش از حد رئیس جمهور Del Grande.

اما قبل از همه گیر این گروه را در خانه صفر تحویل. که تغییر در آوریل هنگامی که آن را تحویل خودرو در آن به فروش می رسد "از آنجا که ما تا به حال به" گربه گفت: با اشاره به مستند.

او می بیند تحویل خانه به عنوان طبیعی جدید در حال حاضر. آن را ارائه می دهد نمایندگی یک شانس برای برنده مشتریان جدید با ارائه ستارگان خدمات.

"در حال حاضر آن را با توجه به ایمنی از آنجا که مردم نمی خواهید به ترک خانه خود را" بیش از حد گفت. "در آینده خواهید بود آن را به سهولت معامله و سرعت. هیچ انتظار اگر شما مجبور به مراجعه به نمایندگی شما فقط باید برای بررسی یک زن و شوهر از جعبه و شما انجام می شود."

'جلوتر از گله'

Dimmitt شورلت, Inc. در ویکی فلوریدا انجام داده است "تعداد انگشت شماری" از صفحه اصلی تحویل پس از ماه مارس, اما معاملات آنلاین را "به طرز چشمگیری افزایش" صاحب لری Dimmitt گفت. خریداران هنوز هم به فروشگاه می آیند برای به دست آوردن وسیله نقلیه که در آن او را آزاد میز راه اندازی شده است.

نسل سوم از فروشنده که اجرای خود را از فروشگاه از سال 1972 Dimmitt می داند که چگونه برای زنده ماندن. او گفت: خرید و فروش آنلاین و تحویل خانه آینده هستند.

"سخت تر و سریعتر ما انطباق که بیشتر جلوتر از گله ما خواهد بود" Dimmitt گفت. "آن را معامله یک بیت از ضربه به برخی از این ضعیف تر بیشتر از راه دور فروشگاه. بیشتر وجود دارد ضرورت به تولید بیشتر سود ناخالص از تکیه بر عملیات ثابت. و ما باید برای انجام یک موجودی از پرسنل و چهره جدید از ترکیب مشاغل و یا اجازه دهید مردم برای پیدا کردن چیز دیگری است."

برای مصرف کنندگان گفت: خرید آنلاین باعث می شود فرآیند خرید کمتر طاقت فرسا به دلیل قیمت شفافیت. اما این مدرسه قدیمی, ماشین, مرد نمی تواند کمک کند اما تعجب می کنم اگر آن را طول می کشد هیجان یک خرید خودرو, و آن را فقط به یکی دیگر از معامله.

"برخی از محصولات ما در حال تبدیل شدن به تنها کالاها. آن را به نظر نمی آید به عنوان بسیار سرگرم کننده آن را به عنوان استفاده می شود" Dimmitt گفت. "چیزی شبیه به یک چهار درب مالیبو وجود دارد نه بسیاری از احساسات وجود دارد, آن را مانند یک Maytag."

تماس با جیمی L. LaReau: 313-222-2149 یا jlareau@freepress.com. او در توییتر دنبال کنید @jlareauan. جزئیات بیشتر در جنرال موتورز و ثبت نام برای خبرنامه خودرو.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن