COVID-19 بازمانده که اهدا پلاسما برای نجات یک زندگی است که در حال حاضر تسهیل آنتی بادی آزمایش

تایلر Treadway Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:03 PM EDT مه 7 سال 2020استوارت — گنج ساحل صاحب کسب و کار که

توسط ABTINNEWS در 19 اردیبهشت 1399

استوارت — گنج ساحل صاحب کسب و کار که جان سالم به در COVID-19 و اهدا پلاسما به کمک به صرفه جویی در مرگ بیمار بیمار می خواهد برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در پلاسما اهدا کنندگان و امیدوارم صرفه جویی در زندگی بیشتر.

James P. کراکر بنیانگذار و رئیس جمهور گراز فن آوری های باز خود را در جنوب استوارت تسهیلات برای حرفه ای پزشکی در ساحل گنجینه مراقبت فوری برای آزمایش مردم برای COVID-19 آنتی بادی در خون خود را به طوری که آنها می توانید زندگی خود را-صرفه جویی در پلاسما.

وی معتقد است که او قرارداد COVID-19 Feb. 25 در حالی که حضور در یک نمایشگاه تجاری در ایندیاناپولیس.

"وجود دارد و حدود 40 ، 000 نفر وجود دارد از 30 کشور مختلف" او گفت:.

او در میان 20 نفر که بیمار پس از یک Feb. 27 تشییع جنازه برای برادرزاده خود را در پالم سیتی و یکی از اعضای خانواده که بعد از آزمایش مثبت برای coronavirus

کراکر گفت که او برای اولین بار احساس علائم سرفه و احتقان تب بالا و ناتوانی در تمرکز — 8 مارس و دو روز در بیمارستان است. پزشکان در ابتدا فکر کردم او تا به حال بوده است. او آزمایش مارس 14 برای COVID-19; نتایج برگشتم مثبت 25 مارس.

بیشتر: گنج ساحل coronavirus موارد بالا 600 با 39 مرگ و میر

اولین مورد تایید شده از COVID-19 در شهرستان مارتین و گنج ساحل — 45 ساله Martin County زن بود که به تازگی از سفر به برزیل — گزارش شد 19 مارس در یک کنفرانس خبری در شهرستان مارتین اورژانس مرکز عملیات.

بیشتر: آخرین به روز رسانی در گسترش coronavirus در گنج ساحل

سوزن در انبار کاه

او به عنوان بهبود کراکر یاد گرفتم از یکی از دوستان در مورد مایکل "کوین" Rathel 52 ساله و اورلاندو ساکن بستری در اورلاندو مرکز پزشکی منطقه ای با COVID-19.

"دوستان من گفت که او به دنبال یک سوزن در انبار کاه — کسی که تا به حال در حال حاضر این ویروس و بهبود از آن" کراکر گفت. "من به او گفتم شما آن را در بر داشت. در 90 دقیقه من را به عنوان در راه من به اورلاندو است."

بهبود COVID-19 بيمار را توسعه داده اند آنتی بادی ها به ویروس باقی می ماند در خون را پلاسما, نور, مایع زرد رنگ که حامل مواد مغذی و هورمون ها و پروتئین ها از طریق سیستم گردش خون به بخش هایی از بدن که نیازی به آنها کمک می کند سپس حذف این مواد زائد از بدن است.

انتقال پلاسما از یک COVID-19 بازمانده به یک بیمار مبارزه با این ویروس نشان داده شده است که در برخی موارد برای کمک به تقویت سیستم ایمنی بدن و کمک به بهبود است. سازمان غذا و داروی آمریکا به تازگی تایید شده آن را به صورت اضطراری استفاده کنید.

بیشتر: زن و شوهر در ساحل Vero بازیابی از COVID-19 پس از پلاسما انتقال

"این مانند ابتلا به رعد و برق را در یک بطری" دکتر جورج Ralls معاون رئیس جمهور از کیفیت و بالینی تحول در بیمارستان گفت: در انتشار اخبار. "کمک کننده تا به حال خون مناسب نوع اجازه می دهد تا خود را پلاسما می شود با توجه به کوین. همه چیز به انتظارنشسته بودند تا راه ما می تواند امیدوار است."

کراکر خود را اهدا پلاسما مارس 8 و Rathel که قرار داده شده بود در پزشکی ناشی از کما آوریل 4 داده شد پلاسما که بعد.

او بیدار از کما مارس 12, یکشنبه عید پاک و به خانه بازگشت, مارس 20.

کراکر گفت: Ralls به او گفت این بود که برای اولین بار موفق به اهدای پلاسما برای COVID-19 بیمار در جنوب شرقی.

Kena لوئیس سخنگوی بیمارستان تایید می کنند که تنها Rathel اولین بیمار برای دریافت درمان در مرکز پزشکی.

"ما پزشکان بر این باورند که او در میان برای اولین بار در فلوریدا" لوئیس گفت.

بیشتر: کلینیک کلیولند فلوریدا گسترش پلاسما درمانی برای coronavirus موارد

کراکر شروع به خواندن در مورد COVID-19 بیمارانی که نیاز پلاسما انتقال اما تا به حال هیچ اهدا کنندگان.

پیت بول شخصیت

"من یک پیت بول, شخصیت," او گفت:. "زمانی که من در ذهن من به چیزی است که من آن را انجام داده."

حدود دو هفته پیش پرسنل پزشکی از ساحل گنجینه مراقبت فوری شروع به ارائه آزمون برای اعضای عمومی گراز در صنایع برای دیدن اگر آنها تا به حال جان سالم به در COVID-19 عفونت و می تواند بالقوه پلاسما اهدا کنندگان.

بیشتر بیماران در فلوریدا coronavirus علائم در اوایل ژانویه

تا کنون 450 نفر آزمایش شده است و 25 بوده است مثبت کراکر گفت: پنج شنبه.

تست گراز در فن آوری است که همان تست در حال انجام در بیمارستان ها هستند که به دنبال افراد با فعال حاد COVID-19 موارد است.

بیشتر: DeSantis رونمایی تلفن همراه coronavirus تست برای کمک به خانه های سالمندان

این تست نیاز به در نظر گرفتن یک نمونه خون. نتایج معمولا در دسترس هستند در عرض 24 ساعت.

آزمون به حال هزینه $75. همانطور که از یکشنبه, آزمون, هزینه های $45.

"من در بر داشت یک معامله بهتر" کراکر گفت.

اهدا کنندگان بازپرداخت

افرادی که آزمون داده می شود رسید به ارائه به شرکت های بیمه خود را برای بازپرداخت می کند. تست مثبت و توافق برای تبدیل شدن به یک اهدا کننده و کراکر را بازپرداخت هزینه.

یکی از ده ها تن از مردم صف خارج گراز فن آوری به آزمایش می شود شنبه, تام Depersio, 66, از, استوارت گفت که او "وحشتناکی بیمار" به مدت سه هفته در ماه ژانویه است.

اگر خون او است COVID-19 بادی Depersio گفت: او می خواهم اهدای پلاسما "در دوم. من اعتقاد راسخ در انجام آن است."

صلیب سرخ با صدور دادخواستی به افرادی که از بهبود COVID-19 برای اهدای نقاهت پلاسما برای درمان بیماران به طور جدی بیمار مبارزه با ویروس

OneBlood که در عمل خون مجموعه مراکز در ساحل گنجینه است "جمع آوری نقاهت پلاسما هر روز" گفت: سخنگوی سوزان فوربس و ساخته شده است تا موجودی برای بیمارستان های محلی.

"ما در حال ملاقات تمام خواسته های" فوربس گفت: اما بیشتر نقاهت پلاسما مورد نیاز خواهد بود به استفاده از آن را گسترده تر می شود.

در روز پنج شنبه کراکر بر روی گوشی های با جاستین مک دوگال یک OneBlood مدیر برنامه کار کردن یک راه برای ساده کردن کمک های مالی از می شود اهدا کنندگان شناسایی گراز در فن آوری است.

کراکر ایجاد کرده است یک وب سایت plasmaforlives.com برای تشویق کمک های مالی با برجسته ساختن موارد از افرادی که تا به حال موفق انتقال به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که فوت کرد زمانی که یک کمک مالی نمی آمد در زمان.

او گفت: او را صرف در مورد $30,000 در اهدای پلاسما تلاش و "نمی خواهد ذهن اگر برخی از صاحبان کسب و کار محلی می خواستم برای کمک به."

گرفتن آزمون

  • زمان: 4 بعد از ظهر تا 7 بعد از ظهر تا جمعه و ممکن است 11-15
  • که در آن: گراز Technologies, 3920 s. e. Commerce Ave. در استوارت
  • هزینه: $75 مارس 7 و 45 دلار شروع ممکن است 8. هیچ تضمینی وجود ندارد هزینه خواهد شد تحت پوشش بیمه است.
  • اطلاعات: 772-214-1714; waterblastingtechnologies.com
  • توجه داشته باشید: شما باید یک ماسک محافظ پوشیدن; یک ارائه خواهد شد اگر شما یکی را نداشته باشند.
  • نتایج: معمولا کمتر از 24 ساعت

تایلر Treadway یک محیط خبرنگار که متخصص در مسائل تالاب رودخانه هند. حمایت از کار خود را در TCPalm.com. تماس با او را در 772-221-4219 و tyler.treadway@tcpalm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن