COVID-19: St. Lucie شهرستان باعث می شود با پوشیدن ماسک صورت اجباری در

Keona گاردنر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 3:34 PM EDT Jul 13, 2020ST. لوسی شهرستان — با استناد به تعداد فز

توسط ABTINNEWS در 24 تیر 1399

ST. لوسی شهرستان — با استناد به تعداد فزاینده ای از موارد از رمان coronavirus, شهرستان, مدیر, Howard, Tipton, دوشنبه دستور به پوشیدن صورت پوشش در عمومی به سرعت گسترش ویروس.

"پارچه پوشش ممکن است به محافظت از پوشنده لباس است برای محافظت از پوشنده لباس از گسترش بیماری" Tipton گفت. "ما نمی توانیم بگویم که آلوده است. ما نمی توانیم نگاه در یک جمعیت و بگو که فرد باید با پوشیدن ماسک.'"

سفارش به اثر می رود ساعت 8 صبح روز شنبه و در اثر باقی می ماند برای 30 روز شهرستان سخنگوی اریک گیل گفت.

بیشتر: St. Lucie county, دستور, رستوران, خرده فروشی دیگر کارگران باید پوشیدن پوشش صورت

با توجه به فلوریدا وزارت بهداشت دو نفر روز شنبه در سنت لوسی از ویروس, آوردن کلی مرگ, شمارش به 64. تعداد کل COVID-19 موارد در سنت لوسی دوشنبه به 3,061 با 245 نفر بستری با توجه به فلوریدا وزارت بهداشت.

در نظم جدید, کسانی که معاف از پوشیدن چهره و پوشش عبارتند از:

  • کودکان کمتر از 6 و هر کودک در یک مرکز مهد کودک مانند مهدکودک و مدرسه و اردوگاه تابستانی
  • هر کسی که غذا خوردن در یک رستوران دریافت خدمات دندانپزشکی و یا ارضا روی صورت, نظافت
  • افراد با شرایط پزشکی و یا از کار افتادگی
  • افراد معاف برای مقاصد مذهبی
  • افرادی که کم شنوا یا ناشنوا است. هر کسی که کمک به کسی که دچار اختلال شنوایی و مجاز است به طور موقت حذف چهره خود را پوشش
  • هر کسی که به ورزش و یا مشغول کار در فضای باز که در حال فاصله اجتماعی
  • افراد در داخل خود هتل و متل و یا اجاره تعطیلات
  • اولین پاسخ دهندگان که به دنبال تجهیزات حفاظت فردی مورد نیاز اداره توسط خود سازمان

بیشتر: صورت-ماسک دستور می تواند اعمال شده در رودخانه شهرستان را به ساقه در حال رشد coronavirus موارد

مارتین شهرستان در هفته گذشته تصویب مشابه صورت-پوشش مورد نیاز است. این Indian River County کمیسیون است که انتظار می رود به این مسئله سه شنبه.

سنت لوسی شهرستان را منظور می آید و 11 ماه پس از شهرستان کمیسیون تایید نیاز به کارکنان در رستوران ها و خرده فروشی تنظیمات پوشیدن چهره پوشانده اند. در نظم جدید, آنها هنوز هم نیاز به پوشیدن پوشش صورت و کسب و کارهای محلی می تواند در جای خود قرار داده قوی تر قوانین برای کسب و کار خود را.

سفارش صدق نمی کند به عملیات داخلی از دیگر دولت های محلی منطقه مدرسه, شرکت های عام المنفعه کالج ها و دانشگاه ها و سازمان های دولتی و فدرال واقع در شهرستان.

سازمان های اجرای قانون خواهد بود مسئول برای اجرای سفارش.

هر کسی که پوشیدن صورت پوشش منوط به متهم درجه دوم تخطی از قانون مجازات 25 دلار جریمه برای اولین جرم $62.50 برای جرم دوم و 125 دلار برای سوم و پس از آن جرائم.

هیچ کس می تواند داعش را پوشیده, صورت, پوشش, سفارش متحده است.

"این است که من قصد و نیت از تمام نمایندگان به آموزش عمومی برای اولین بار در مورد این منظور" کلانتر کن ریمل گفت.

بیمارستان های محلی در حال دیدن بیشتر COVID-19 نفر از مردم در 20s و 30s و 40s گفت: Rob خداوند جمهور از کلینیک کلیولند مارتین سلامت که در عمل کلینیک کلیولند سنت بیمارستان در پورت سنت لوسی.

"شما ایمنی بدن را از اثرات این بیماری" خداوند گفت. "آن دسته از بیماران ممکن است بمیرد اما ما شاهد آسیب به ریه ها و مغز آنوریسم و شرایط دیگر که آخرین آن دسته از بیماران مدت زمان طولانی است."

Lawnwood پزشکی مرکز و قلب موسسه مدیر عامل شرکت ign گفت: پوشیدن ماسک را به کمک به پزشکان و پرستاران و کارکنان بیمارستان نمی شود هولناک با موارد.

"زمان برای سیاست است" گلدمن گفت. "این است که در مورد سلامت جامعه ما ... درست شد آمریکایی ها و انجام کار درست نه تنها برای خودتان بلکه برای کسانی که در اطراف شما است."

Keona گاردنر را پوشش می دهد و شهرستانها از پورت سنت لوسی و فورت پیرس و سنت لوسی شهرستان است. تماس با او در 772-221-4206 یا keona.gardner@tcpalm.com با اخبار راهنمایی.

اگر دوست دارید مقالات مانند این و می خواهید بیشتر محلی-پوشش خبری از TCPalm لطفا عضو شوید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن