COVID-19: مارکو جزیره لغو جمعه شهرستان جلسه شورای

عمر رودریگز Ortiz مارکو عقابمنتشر شده 7:36 AM EDT May 16, 2020این شهرستان از مارکو جزیره است لغو آن شهر جلسه ش

توسط ABTINNEWS در 29 فروردین 1399

این شهرستان از مارکو جزیره است لغو آن شهر جلسه شورای برنامه ریزی شده در آوریل 20, با توجه به یک ایمیل فرستاده شنبه لورا Litzan شهرستان کلرک.

"فرماندار منظور اجرایی 20-91 ترغیب ساکنان به ماندن در خانه است و در اثر تا مارس 30 سال 2020" همانطور که در ایمیل. "وجود دارد هیچ زمان حساس کسب و کار در دستور کار و در هر مورد که به پوشش داده شده در این نشست خواهد بود نقل مکان کرد به بعد به طور منظم جلسه برنامه ریزی شده در مارس 4."

به گزارش کمیته برای مسیرهای دوچرخه لغو شد به درخواست مجری است که ماندن در خانه و Olde مارکو خیابان سنگ فرش پروژه در برگزاری با توجه به Litzan.

این پروژه شامل ساخت و ساز از حدود 60 فضاهای پارکینگ همراه طاس عقاب رانندگی بین یک منطقه از مارکو خط شمال به خیابان نخل با توجه به وب سایت شهر.

"غیر-زمان حساس مواردی است که می شده اند در دستور کار دپارتمان گزارش" Litzan نوشت.

شورای شهر رای دادند 4-1 به بازگشایی متعلق به شهرستان دسترسی به ساحل در طی آخرین جلسه در تاریخ 6 آوریل. شهرستان مدیر مایک McNees دستور داد دو روز بعد به نگه داشتن آن بسته و پس از مشاوره با اریک Brechnitz, شورای, رئیس.

از آنجا که این شهر اعلام وضعیت اضطراری در مارس 16, کارکنان, اتحاد ضد عفونی زمینه های مشترک قبل از هر جلسه شورای.

این شهرستان نیز آغاز شده و مردم تشویق به ارسال سوال و یا نظرات از طریق ایمیل و در 31 مارس کارکنان شروع به گرفتن درجه حرارت از تمام مسئولین قبل از ورود به ساختمان است. در آوریل 6, برخی از صندلی برداشته شد برای تشویق مردم به نشستن به دور از هر یک از دیگر.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: ذغال سنگ ناپل و مارکو جزیره با استفاده از ویدئو برای بازرسی ساختمان در میان COVID-19 همه گیر

و: Coronavirus به روز رسانی: ذغال سنگ شهرستان موارد مثبت به طور پیوسته افزایش می دهد



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن