COVID-19 عفونت در ساحل گنجینه: در دراز مدت مراقبت از موارد بیش از دو برابر ایالت رای

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 3:28 PM EDT Apr 17, 2020پانزده درصد از گنج ساحل COVID-19 مورد بود

توسط ABTINNEWS در 31 فروردین 1399

پانزده درصد از گنج ساحل COVID-19 مورد بوده است در میان بیماران یا کارکنان در دراز مدت مراقبت از امکانات یک رای بیش از دو ایالت به طور متوسط 6 درصد است.

سنت لوسی شهرستان led منطقه با بیش از یک پنجم موارد در دراز مدت مراقبت از امکانات مانند کمک امکانات زندگی و خانه های سالمندان با توجه به وزارت بهداشت.

با وجود نسبتا تعداد قابل توجهی از موارد در دراز مدت مراقبت از امکانات اینجا محلی و مقامات دولتی تمایلی به ارائه جزئیات.

وزارت بهداشت و فلوریدا و فلوریدا آژانس برای مدیریت بهداشت و درمان کاهش یافته و درخواست های متعدد برای اظهار نظر در مورد اینکه آیا شیوع در هر خاص خانه سالمندان و یا مرکز کمک زندگی می کنند. دولت به نقل از حریم شخصی و اپیدمیولوژی روند برای امتناع خود را به انتشار اطلاعات است.

بیشتر: کروناویروس در ساحل گنجینه: تعداد مرگ باقی می ماند در 15 عنوان مورد تأیید رسیدن به 419

از صبح روز جمعه گنج ساحل تا به حال 64 coronavirus موارد گزارش شده در دراز مدت مراقبت از امکانات: 44 در سنت لوسی شهرستان با دو مرگ; 11 در شهرستان مارتین با یک مرگ; و نه در Indian River County, با یک مرگ.

سنت لوسی مسئولان شهرستان رسیده روز شنبه می گویند اگر آنها می دانستند که از هر گونه بیماری خاص در دراز مدت مراقبت از تاسیسات است.

"من نمی باید ویژگی های آن," رون Parrish, امنیت عمومی, مدیر گفت. او به جای گفت که این شهرستان است که با تمرکز بر ارائه منابع مانند دنده محافظ برای منطقه خانه های پرستاری و کمک امکانات زندگی.

کتی تاونسند شهرستان و رئیس کمیسیون در ابتدا گفت که او مطمئن است در سنت لوسی شهرستان پاسخ به کوروناویروس.

"ما در حال آماده به عنوان بسیاری به عنوان شما می توانید آماده" تاونسند گفت.

یادگیری از یک TCPalm خبرنگار میزان ویروس در این شهرستان تسهیلات مراقبت دراز مدت تاونسند گفت: او را بپرسید کارکنان برای پاسخ.

گنج ساحل اولین موارد گزارش شده از coronavirus در دراز مدت مراقبت از امکانات مارس 2. آوریل 8 وجود دارد هشت موارد گزارش شده در سنت لوسی شهرستان است. آوریل 9, که بیش از دو برابر افزایش به 19. یک هفته بعد یکی از موارد تقریبا دو برابر دوباره به 36.

در Indian River County, موارد مثبت در دراز مدت مراقبت از امکانات افزایش یافته و در روزهای اخیر. چهار نفر از هشت نفر مورد جدید در این هفته در حال مرتبط به مراقبت دراز مدت تسهیلات. تست نیز بسیار محدود است و با کمتر از یک متوسط 37 نتایج در روز گزارش شده به وزارت بهداشت در هفته گذشته است.

بیشتر: گنج ساحل وقفه در coronoavirus تست اما کلینیک کلیولند فراهم می کند امداد رسانی

اگر شیوع بود به رخ می دهد و وزارت بهداشت شناسایی مسئله و تصمیم حمایت اضافی مورد نیاز بود که مقامات بهداشتی می تواند تماس مربوطه استان ها برای کمک به, Martin County Emergency مدیریت مدیر میشل جونز گفت. او گفت که او شنیده نشده از وزارت بهداشت نیاز به مارتین کانتی تسهیلات مراقبت دراز مدت.

"وجود ندارد هر گونه شناسایی شکاف" جونز گفت.

موارد اطراف فلوریدا نشان داده اند که پتانسیل آهسته پاسخ به رو به رشد مسائل در خانه های پرستاری و کمک امکانات زندگی. در Suwannee شهرستان 75 85 COVID-19 موارد در دراز مدت مراقبت از امکانات. در Clay County, 39 ٪ از موارد در دراز مدت مراقبت از امکانات. وجود دارد 16 شهرستانهای با بیش از 20 درصد از موارد در مراقبت دراز مدت با توجه به نظر دولت داده و پنج نفر است که اکثریت آنها در امکانات.

جاشوا سلیمان است که ناظر و دولت خبرنگار را پوشش Martin County است. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. پشتیبانی محلی ما روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن