COVID-19: پرستاری در خانه او خوردن را متوقف; او وجود دارد نمی تواند به او غذا | گیل هوشمند

نظرگیل هوشمند Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 12:23 PM EDT مه 1 سال 2020با شوک از مو قرمز, Mary Ellen علائم B

توسط ABTINNEWS در 14 اردیبهشت 1399

نظر

با شوک از مو قرمز, Mary Ellen علائم Belvin بود "قوی و مبارز زن گفت:" شوهرش رابرت.

او مدیر اجتماعی در مایل اعطای باشگاه های کشور که رابرت آباد پس از بازنشستگی به استوارت در رسیده جوان سن 62. یازده سال ارشد خود را, او یک زن بیوه و "نوع فرد مردم فقط دوست داشت و مورد احترام است."

"سر در گم اگر من سقوط در عشق با او," او گفت:.

بیشتر: COVID-19 پرستاری در خانه, پرستار: ما villainized

بیشتر: فلوریدا مسیر به pandemic: اقدامات یک دهه پیش فلج فلوریدا پاسخ به COVID-19

اصحاب برای 15 سال زن و شوهر ازدواج در ماه اکتبر در مراسمی در مارتین پرستاری و مرکز توانبخشی در جنوب استوارت که در آن مری زندگی می کردند. او تا به حال بیماری پارکینسون و برخورد با افسردگی, اما رابرت بازدید خود را به طور منظم غذا خوردن او تقریبا هر روز.

"هر روز وقتی که من می خواهم به دیدن او خواهم داد" هی قرمز!' گفت: "رابرت. "او می خواهم به من یک آغوش بزرگ یک اشک در چشم او."

پس از آن در اواسط ماه مارس به عنوان تهدید از COVID-19 متاستاز Gov. ران DeSantis ممنوع بازدیدکننده داشته است به فلوریدا خانه های سالمندان. ساکنان بودند در انزوا محدود به اتاق خود.

"من بدترین ترس و افسردگی" رابرت گفت.

مریم خوردن را متوقف.

رابرت را بازدید از مرکز توانبخشی ایستاده در خارج از مری پنجره و موج. او برگزار شد نشانه: "بخور." کارگران در مرکز همه آنها می دانستند رابرت و مریم به نام او با نگرانی اما نمی توانستم به او اجازه دهید در.

او در نامه ای به تسهیلات مدیران التماس آنها را به اجازه دهید او آمده خارج بر روی یک ایوان که در آن او می تواند او غذا.

"انزوا قرار داده شده در یک محل ترسناک," او نوشت. "محدود به رختخواب او و کلمه کرونا ویروس است من مطمئن هستم که قرار داده شده عمده استرس در مری. مری نیاز به کمک های روانی و همچنین دیوار های بتنی. لطفا."

Belvin گفت: او هرگز پاسخ کردم.

من به نام مارتین پرستاری و مرکز توانبخشی برای دیدن اگر آنها می خواهم تا کنون دریافت نامه خود را. هیچ یک از بازگشت من تماس بگیرید.

در عین حال با COVID-19 محدودیت در جای خود پاسخ ممکن است شده اند "هیچ" به هر حال.

خانه های پرستاری ثابت کرده اند به خصوص مستعد ابتلا به COVID-19. فلوریدا وزارت بهداشت گزارش می دهد که بیش از 2600 ساکنان و کارگران در بیش از 400 خانه های پرستاری و امکانات زندگی کمک آلوده شده توسط ویروس در سطح ایالت.

در سه شهرستان Treasure Coast منطقه وجود داشته اند حداقل هشت مرگ و میر در خانه های پرستاری; 15 درصد از عفونت های اینجا شده اند در خانه های پرستاری دو بار این دولت رای دادن.

با توجه به آسیب پذیری ساکنان خانه سالمندان خود را در سن و هزاران اساسی شرایط مستند و انزوا شد و لازم است. در عین حال آن را یک ضربه خرد کردن برای سالمندان و خانواده های آنان است.

بیشتر: COVID-19: در 83 من نمی ترس از مرگ, اما نگرانی در مورد نسل یکبار مصرف

"ما شاهد بسیاری از بیماران مسن و سوگوار مشتریان واقعا مبارزه با تنهایی و انزوا" گفت: جکی Nardone مدیر غم پشتیبانی و اطفال به صورت گنج در سواحل آسایشگاه.

افسردگی و اضطراب او گفت: در حال افزایش است. او همچنین در مورد اثرات طولانی مدت در خانواده هایی که نمی تواند وجود داشته باشد برای کمک به خود نسبت سالمندان — و یا می گویند مناسب خداحافظ.

"ما پیش بینی یک ضربه سوگ تجربه," او گفت:.

پس از پنج روز از انزوا و پنج روز از غذا خوردن نیست — مریم منتقل شد و به کلینیک کلیولند مارتین جنوبی بیمارستان. او قرار بود در داخل وریدی مایع رژیم غذایی و در عین حال رابرت بود قادر به گرفتن او را به خوردن یک فنجان ویژه ضخیم یخ کرم. او گفت که او در درگیری با یک درمانگر است که نگران تغذیه 89-سال پارکینسون بیمار می تواند منجر به خفگی.

سه روز بعد او می خواهم هنوز هم خورده هیچ چیز و پایین بود به 78 پوند است. او وارد آسایشگاه مراقبت در فورت پیرس که در آن رابرت به حال این فرصت را به او غذا. اما او بیش از حد ضعیف است.

رابرت بود قادر به آن را به خانه اش در تاریخ 1 آوریل.

پنج روز بعد او درگذشت.

"ما قادر به برقراری ارتباط," او گفت:. "ما را در آغوش کشید — ما بوسید — اما سیستم نمی تواند بهبود می یابند و او در آغوش من."

"بخشی از من عصبانی است," او گفت: او به عنوان عجایب: تا به حال او شده است وجود دارد به او غذا همه, همراه, ممکن است او هنوز زنده است ؟

در عین حال DeSantis و خانه های پرستاری بود و کمی چاره ای جز تعلیق ملاقات — با وجود consesquences.

"آن را ویران من به دیدن ما ساکنان بنابراین اضطراب و حتی اشتباه در مورد اینکه چرا عزیزان خود را نمی توانید مشاهده" نوشته تامی شکار یک پرستار ثبت شده و مدیر پرستاری در زمزمه اوکس ماهر پرستاری مرکز در تمپا در اخیر ایالات متحده آمریکا امروز شبکه op-ed.

"سفرهای روزانه خود را به اتاق ناهار خوری و فعالیت های برنامه ریزی شده به پایان رسیده برای ایمنی خود را," او نوشت; و نقاب مراقبان حتی نمی توانید به راحتی آنها را با یک لبخند.

با تمام اخبار در مورد خانه سالمندان, مرگ و میر, شکار نگرانی در مورد مراقبت دراز مدت امکانات و کسانی که کار می کنند وجود دارد که "villainized."

اما من نمی دانم در مورد خائنانی. من فقط دیدن قربانیان.

و من تعجب می کنم اگر ما همیشه می دانم که چگونه بسیاری از مری الن Belvins وجود دارد افرادی که نبودند کشته COVID-19 — اما در نهایت فوت کرده اند ممکن است به دلیل آن است.

گیل هوشمند است TCPalm مقاله نویس و عضو هیئت تحریریه. خود ستون منعکس کننده نظر خود را; اگر شما مانند آنچه شما به عنوان خوانده شده لطفا به اشتراک TCPalm. گیل را می توان در رسید gil.smart@tcpalm.com با تلفن در (772) 223-4741 و یا از طریق توییتر در @TCPalmGilSmart.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب