COVID-19: ماندم, به, در نیویورک, منطقه, رودخانه هند مردمی آن را "وهم آور' | نظر

نظرلورنس Reisman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا May 13, 2020"این ویروس برای من شد

توسط ABTINNEWS در 25 فروردین 1399

نظر

"این ویروس برای من شده است و تقریبا مانند یک طوفان با هیچ باد یا آتش سوزی بدون شعله."

این که چگونه زاینده رود موسس و نیویورک رستوران دنی مایر توصیف COVID-19 روز "60 دقیقه" در هفته گذشته.

"ما گذاشته شدن بیش از 2000 نفر در حال حاضر گفت:" مایر که اتحادیه میدان, گروه هتلداری در عمل بیش از ده رستوران عمدتا در شهر نیویورک صفر از رمان coronavirus.

ویتنی سانچز, 33, فارغ التحصیل از ساحل Vero دبیرستان و دانشگاه ایالتی فلوریدا است که مدیر این شرکت عملیاتی تعالی. او رهبری آن coronavirus نیروی کار که شروع جلسه در اواسط فوریه.

سانچز است که در میان مردمی چند با Indian River County ریشه braving coronavirus بحران در نیویورک نیوجرسی و کانکتیکات منطقه است.

با رستوران ها که در خدمت گردشگران مایر شرکت در زمان اضافی اقدامات بهداشتی اولیه. آنها تصمیم به تعطیل مارس 9, سانچز گفت: بیش از یک هفته پیش از یک شهر و دولت به منظور نزدیک است.

آن را یک روز پس از خانواده اش جمع آوری شده از نقاط مختلف کشور در نیوجرسی دانشگاه سیتون هال او در اواخر پدر مادر آلما به جشن یک جرم خاص سابق داجرز پخش جو سانچز.

"آنها قبل از همه چیز شروع به گرفتن دیوانه," او گفت:.

بیشتر: جامعه را از دست ندهید طنز, داستان سابق داجرز پخش جو سانچز

بیشتر: فلوریدا snowbirds رویارویی با چالش ها به عنوان coronavirus نوردد ملت

دیوانه که در آخر سوار مترو از پایین منهتن به ویلیامزبرگ در بروکلین 20 دقیقه سواری با تعداد نسبتا کمی از سواران.

"هر کس فقط از نوع خیره شد و نگاه در هر یک از دیگر" سانچز گفت: با توجه هیچ کس را لمس هر چیزی مانند آنها به طور معمول انجام دهد.

یک هفته بعد نیک Porpiglia او دبیرستان همکلاسی های خود را ساخته شده آخرین مترو رفت و آمد از منهتن به بروکلین. Ridership تا به حال به طور چشمگیری دم کردن.

"این یک کمی وحشت زده به پایین وجود دارد" گفت: Porpiglia در کردند از کار خود را به عنوان مواد غذایی و آشامیدنی (persian) مدیر 700 دلار و در هر شب اعتدال یک هتل جدید در هادسون متری. "موشها شروع به اصلاح پلت فرم."

در حالی که دیگران در قطار ماسک عینک Porpiglia تا به حال آغاز شده است. خبر خوب او گفته شد وجود دارد بنابراین تعداد کمی از مردم بر روی تخته, اجتماعی فاصله آسان بود.

بیشتر: ساحل Vero exec که سفر به نیویورک: Hydroxychloraquine نجات زندگی

بیشتر: فداکارانه مادر بزرگ پدیدار در میان COVID-19 ترساندن

در منهتن, Scott Johnson, 59, معمار که صاحب یک خانه در ساحل Vero و زندگی در یک روستای غرب آپارتمان در جنوب هادسون متری نیست ترک آپارتمان خود را بدون ماسک.

بخش عمده ای از سفرهای خود از مارس 9, زمانی که او شروع به ماندن در خانه شده اند راه رفتن سگ و خرید در این نزدیکی هست, ژاپنی, مواد غذایی که باز می ماند و به خوبی مواجه نگردند.

"که بزرگترین استرس — فقط رفتن به فروشگاه مواد غذایی," او گفت:. "این یک راه متفاوت از زندگی است."

Marisa Espat, 24, زندگی حدود یک مایل دور در سوهو که در آن وجود دارد مقدار زیادی از فروشگاه های لباس اما کمتر خوابگاه. و حتی اگر او می خواست به بیرون رفتن — که از روز شنبه او می خواهم او را ترک ساختمان تنها برای یک تنه زدن پس از hunkering پایین مارس 15 — وجود ندارد مقدار زیادی از مواد غذایی در اطراف.

طبیعی جدید برای Espat فارغ التحصیل از سباستین رودخانه دبیرستان و دانشگاه نیویورک است سفارش مواد غذایی آنلاین در این امید که آنها به شما تحویل داده می شود ظرف پنج روز, او گفت:.

Porpiglia یک نظر خیلی بهتر از مواد غذایی وضعیت از 43-طبقه آپارتمان در نزدیکی بروکلین بارکلی مرکز. او می تواند زمان خط ایستاده در خارج از نزدیکی تمام مواد غذایی یکی از چندین سوپر مارکت در محله خود.

"این بهترین زمان من تا به حال در تمام مواد غذایی که در آن آنها فقط اجازه 10 نفر در فروشگاه و هیچ کس را در (پرداخت) خط," او گفت:.

در غیر این صورت اگر چه "نگاه شما را در این شهر آن را متروک است." او گفت:. مانند جانسون Porpiglia اشاره کرد که به دلیل وجود دارد هیچ ساخت و ساز و یا ترافیک خیابان های آرام. "همه چیز در مکث."

"شما می توانید ایستاده در وسط جاده و دیدن چیزهایی که شما هرگز قبل از دیده می شود" جانسون گفت: با استناد به عدم وجود وسایل نقلیه و برخی از مکان های که در آن شما می توانید ببینید هادسون و شرق رودخانه ها در همان زمان. "آن خالی است. آن را زیبا."

Espat نشسته در آتش فرار در خارج از آپارتمان خود برای هوای تازه. او استفاده می شود برای دیدن حدود 100 نفر در گرند خیابان و در حال حاضر او ممکن است 10.

"این بسیار عجیب و غریب," او گفت که همراه با "وهم آور" "عجیب و غریب" و "وحشت زده" بودند واژه که آمد مکرر در مصاحبه ها.

در میان بیشتر چیزهای غیر معمول:

نمی خواهید به دست یکی دیگر از ستون مانند این? در اینجا ما آخرین عضویت معامله

1) تلفن همراه سردخانه (زیادی کامیون یخچال) قرار است در نزدیکی سابق St. Vincent بیمارستان در نزدیکی جانسون خانه, او گفت:.

این بیمارستان که در عمل 1849-2010 شد که در آن بيماران تحت درمان وبا, حصبه و شیوع ایدز. آن همچنین در درمان افراد مجروح در 9/11 و در رودخانه هادسون فرود خطوط هوایی آمریکا پرواز 1549.

2) مردم ایستاده در خط در حال انتظار برای تست شده برای COVID-19 بیرون یک چادر در پارکینگ بیمارستان در Porpiglia متراکم محله.

تنها سانچز گفت که او می دانست کسی که فوت (25 مارس) در این بیماری همه گیر است که به عنوان روز پنج گرفته بود زندگی بیش از 7000 نیروهای جدید است. آن شخص بالا آشپز فلوید Cardoz حال همکاری با مایر در چندین سرمایه گذاری. او در بازگشت از هندوستان از طریق فرانکفورت آلمان در مارس 8 و احساس بد.

که در هفته سانچز مشغول به کار خارج از خانه اش اما دیدم اجرا بر روی مواد غذایی است. او در سمت چپ آخر هفته آینده برای, کانکتیکات, پیوستن به یک دوست که ماندم, به, با خانواده. سه مردمی در خانه گذاشته بودند.

"این فقط nerve-wracking" سانچز گفت: با توجه به احساس او خوش شانس به یک کار و یک مالک که لغو این ماه اجاره. "شما فقط نمی دانم فردا چه به ارمغان می آورد."

Espat یک دانشیار حوادث, تهیه کننده گفت: او را برای کار پاره وقت از خانه. او را پر می کند روز خود را با کلاس های آنلاین و دریافت-togethers به احساس مولد.

"لحظاتی وجود دارد که من قصد دارم بزنید دیوانه," او گفت:. "وجود دارد لحظات نگران باشید. چه مدت طول خواهد آن را قبل از مردم احساس راحت با هم ؟ وجود دارد بسیاری از احساسات است که می آیند و بروید."

پذیرش ترس و اضطراب عادی هستند, او گفت: اما در مورد خودش تنها در مورد آنچه که او می تواند کنترل مهم است.

"ما شده است را از طریق چیزهایی قبل و ما همیشه یک راه برای پیدا کردن یک new normal" Espat گفت: با خوشبینی از نیویورکر. "ما را پیدا خواهد کرد یک راه برای خوب خواهد بود."

درست مثل ما در هنگام مواجهه با طوفان و آتش سوزی جنگل ها. آن را فقط ممکن است مدتی طول بکشد.

این ستون نشان دهنده نظر لورنس Reisman. حمایت از کار خود را با اشتراک TCPalm. با او تماس بگیرید از طریق ایمیل در larry.reisman@tcpalm.com تلفن در 772-978-2223, Facebook.com/larryreisman و یا در توییتر @LaurenceReisman



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن