COVID-19: به عنوان گنج ساحل بازگشایی خواهد شد بی مبالاتی دیگر نیاز به بسته شدن ؟ | دیدگاه ما

نظرهیئت تحریریه Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT مه 7 سال 2020یک سفر جاده دولت A1A آخر هفته گذشته

توسط ABTINNEWS در 18 اردیبهشت 1399

نظر

یک سفر جاده دولت A1A آخر هفته گذشته ارائه درس در خویشتن داری — و چگونه است که ما گاهی اوقات به نظر می رسد داشتن.

در اولین آخر هفته در سواحل رودخانه هند و سنت لوسی شهرستانهای باز بود (برای "فعالیت های ضروری" تنها) از ماه مارس پارکینگ مسدود شد و ماشین های ریخته شده بر روی خیابان.

در قایق راه اندازی وجود دارد خطوط بزرگ. آب های شلوغ شد با عروق; کامیون و تریلر خود را پهن بود در سراسر چشم انداز مانند جک نی.

مردم بسته بندی شده بر روی یک sandbar در فورت پیرس ورودی در حالی که ده ها سرگردان همراه در نزدیکی پیاده رو. و حتی چند کسب و کار که قرار بود بسته شود به نظر می رسد به جای باز و نسبتا سریع تجارت است.

در یکی احترام آن همه قابل فهم است. ما تمام شده است cooped داخل برای هفته و آخر هفته گذشته طلایی آب و هوا شد, حکاکی, دعوت, به خارج از منزل بزرگ.

اما جمعیت نیز شوم و ناامید کننده ثبت نام. Fools rush in همانطور که گفت می رود.

و اگر این است که چگونه فلوریدا در پاسخ به کاهش COVID-19 محدودیت منتقدان این تصمیم به بازگشایی ما سواحل —و در واقع ما دولت ممکن است حق.

بیشتر: مشخصات دیگر: DeSantis طول می کشد روش اندازه گیری شده در COVID-19

ترس این است که یک بار قید خاموش مردم رفتار خواهد شد که اگر این ویروس است که دیگر یک تهدید. این می تواند تسهیل عفونت های جدید بیشتر مرگ و میر.

اگر آن را ندارد, مقامات دولتی انتخاب خواهد شد اما به سواحل رستوران ها و مغازه ها و دیگر اماکن عمومی از نو — احتمالا دیگر در این زمان.

هیچ کس می خواهد این ، و در عین حال اعمال ما ممکن است آن را اجتناب ناپذیر است.

همین دلیل است که ما احساس می کنید مجبور به تماس برای احتیاط و خویشتن داری یک تجدید تعهد اجتماعی فاصله پوشیدن ماسک و مهمتر از همه اجتناب از جمعیت به عنوان دولت ما و جوامع ما را به گام های کودک در جهت عادی.

ما نمی خواهیم آن را به یک ماده از یک گام به جلو و دو گام به عقب.

باید منصفانه انبوهی در رودخانه هند و سنت لوسی شهرستان سواحل آخر هفته گذشته نشده است ممکن است شامل تنها از مردم محلی است. Martin County سواحل باقی مانده بسته تا دوشنبه و سواحل در پالم بیچ, Broward و میامی-Dade به جنوب هنوز بسته است.

حتی به عنوان مارتین مسئولان شهرستان بازگشایی شد خود را به سواحل آنها نگران مردم از نقاط جنوب تورم جمعیت و ایجاد شرایط نا امن.

از آنجا که شهرستان طول می کشد بودجه فدرال به renourish سواحل آن نمی تواند محدود کردن دسترسی به ساکنان شهرستان. تا آخر این هفته کلانتر ویلیام اسنایدر برنامه ریزی شده به 14 نماینده رومینگ شن و ماسه اجرای اجتماعی فاصله دستورالعمل.

نگران کننده تر, شاید, شد "صدها اگر نه هزاران نفر" از مردم که بسته بندی شده محلی sandbars آخر هفته گذشته. شهرستان اقتدار به پلیس sandbars تیره است; آنها کنترل شده توسط وزارت فلوریدا حفاظت از محیط زیست و فلوریدا ماهی و حفاظت از حیات وحش کمیسیون. و در هر صورت در sandbars "آن را بسیار دشوار است برای نگه داشتن مردم فاصله مانند اورژانس سفارش می گوید, گفت:" اسنایدر.

اما این طول می کشد ما را به یک مربع: به عنوان COVID-19 عفونت و مرگ و میر همچنان در سراسر فلوریدا, چرا صدها اگر نه هزاران نفر از مردم جمع محلی sandbars?

آیا ما نمی بینیم مطلق بی مبالاتی از این که چگونه این دعوت بیشتر فاجعه, چگونه آن را تایید هر استدلال در برابر بازگشایی دولت ؟

آیا ما می خواهیم سواحل رستوران ها و فروشگاه ها بسته شود دوباره ؟

اگر نه ما باید برای متوقف کردن اقدام مانند آن است. آنچه که به معنی برای افراد این است:

اگر شما به ساحل بروید و پیدا کردن پارکینگ ماجرا به نوبه خود در اطراف و رفتن به جایی دیگر — و یا رفتن به خانه.

اگر شما رفتن به این مراکز — که بازگشایی دوشنبه و برخورد کثیری از خریداران را ترک کنند.

اگر شما سر کردن به sandbar و آن را بسته بندی شده با مردم در رفتن نگه دارید.

بر عهده دارد. بله همه ما در حال رفتن کمی هم بزنید ،

اما بیایید فداکاری های کوچک در حال حاضر — پس همه ما لازم نیست را به را حتی آنهایی که بزرگتر پایین خط.

سرمقاله منتشر شده توسط TCPalm/Treasure Coast روزنامه ها تصمیم جمعی توسط آن هیئت تحریریه. برای پاسخ به این سرمقاله با یک نامه به سردبیر ایمیل تا 300 کلمه به TCNLetters@TCPalm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن