زن و شوهر از بهبود از coronavirus در ورو بیچ پس از COVID-19 نقاهت پلاسما کمک های مالی

لوری K. بلندفرد Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:20 PM EDT مه 6 2020INDIAN RIVER COUNTY — زن و شوهر بستری در

توسط ABTINNEWS در 18 اردیبهشت 1399

INDIAN RIVER COUNTY — زن و شوهر بستری در ورو بیچ با کروناویروس از اواسط ماه مارس در نهایت در حال رفتن به خانه.

و آنها قادر خواهید بود برای دیدن هر یک از دیگر دوباره برای اولین بار در نزدیک به شش هفته.

آلن و ژوئن انوش که ساکنان فصلی بودند و پرواز بازگشت به نیوجرسی در روز چهارشنبه پس از آنها منتشر شده از کلینیک کلیولند رودخانه هند بیمارستان با توجه به دختر لورا Zerweck.

پدر او صرف 46 روز در بیمارستان 17 نفر از آنها در ونتیلاتور, Zerweck نوشت: در یک ایمیل. مادر او بود در یک نیمه از 20 روز او را در بيمارستان بود که پس از 19 روز در نزدیکی یک مرکز توانبخشی.

Zerweck سپاسگزار به پرستاران و پزشکان و درمانگران که با کمک پدر و مادر خود را بهبود می یابند او نوشت.

"تمام اعضای خانواده ما بسیار خدا را شکر برای حمایت و مراقبت از هر دو پدر و مادر من در طول تمام این مصیبت" Zerweck نوشت. "به معنای واقعی کلمه آنها را نجات داد و هر دو خود را زندگی می کند و ما نمی توانیم از آنها تشکر می کنم به اندازه کافی."

آلن Enos 79 منتشر شد از بیمارستان بعد از ظهر چهارشنبه Zerweck نوشت. ژوئن Enos, 81, نقل مکان کرد و از بیمارستان به شامل بهداشت و درمان بیمارستان توانبخشی گنج ساحل حدود سه هفته پیش.

آنها در پرواز بودند با هم به خانه وارد یک مرکز توانبخشی وجود دارد نوشت Zerweck که زندگی در سوئیس با شوهرش جف و سه دختر جوان به دلیل از کار خود را.

"این واقعا یک روستا در زمان هایی از این" Zerweck نوشت: "و ما قدردانی از همه حمایت و توجه ما خیلی دور هستند."

بیشتر: به عنوان زن و شوهر دعوا COVID-19 در ورو بیچ خانواده در سوئیس می پرسد برای اهدای خون

بیشتر: کلینیک کلیولند فلوریدا گسترش امیدوار پلاسما درمانی برای درمان coronavirus

ژوئن انوش منتشر شد از بیمارستان مارس 18 بعد از دو منفی COVID-19 آزمایش نوشت Zerweck که معتقد است COVID-19 نقاهت پلاسما از یک نسبی اهدای خون انجام ترفند.

این بخشی از یک درمان تجربی است که مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا مورد استفاده قرار گیرد به صورت اورژانس برای بیماران بدحال با توجه به غیر انتفاعی خون-مرکز اهدای OneBlood.

آلن انوش خود را دریافت کرد COVID-19 نقاهت پلاسما در مارس 17 از محلی اهدا کننده در فلوریدا Zerweck نوشت اما او هنوز هم آزمایش مثبت در 18 آوریل و مارس 22.

یکی دیگر از بستگان پرواز به فلوریدا به کمک مالی که رفت به انوش و احتمالا دو نفر دیگر coronavirus بیماران او نوشت. پس از او آزمایش منفی شنبه و یکشنبه او در روشن را ترک کنند.

"آنها در حال گرفتن یک پزشکی پرواز (از ساحل Vero) فقط به نظارت در طول پرواز اما آنها از نظر پزشکی انجام بزرگ" Zerweck نوشت. "نه اکسیژن دیگر هیچ."

مادر او هنوز ضعیف است و نیاز به کمک واکر اما او ساخته شده است پیشرفت های بزرگ در توانبخشی, مرکز Zerweck نوشت. ژوئن انوش هیجان زده بود به پیوست با شوهرش که او تا به حال دیده نشده از مارس 22.

آلن انوش بود و حتی بیشتر هیجان زده Zerweck نوشت. او تا به حال شده است در انزوا برای نزدیک به سه هفته به خاطر او نگه داشته شود تست مثبت و نمی تواند منتقل شود به یک مرکز توانبخشی مانند همسر او بود.

"آن شده است خسته کننده برای او جدا شود برای مدت طولانی, اما او یک درک خوبی از حس شوخ طبعی در مورد این و آن گرفته شده در گشاد گشاد راه رفتن" Zerweck نوشت. "در طول تمام مصیبت ما گفته شد چند بار که آنها مطمئن نبودند او را بکشد از طریق."

در, درست, دریایی سپاه, مد, او نوشت: پدر او هرگز مبارزه را متوقف.

و اولین کلمات خود را هنگامی که او در نهایت از خواب بیدار شدند دریایی سپاه شعار: "Semper Fi."

"من واقعا آرامش و احساس خوش شانس و خوش شانس است که هر دو آنها جان سالم به در برد این" Zerweck نوشت. "من می دانم که این یک آمار و آنها واقعا شانس ضرب و شتم."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن