شهرستان سفارشات قاضی مارکو جزیره محل سکونت انجمن برای جلوگیری از 'منطقی' غربالگری شیوه های جدید برای خریداران

لورا اشپزخانه ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 3:12 PM EDT Jul 2, 2020یک ذغال سنگ شهرستان قاضی دادگاه دستور داده است

توسط ABTINNEWS در 13 تیر 1399

یک ذغال سنگ شهرستان قاضی دادگاه دستور داده است تا هلال احمر در ساحل, انجمن کاندو در جزیره مارکو به خلاص شدن از شر آن را "غیر منطقی" مالی غربالگری شیوه های جدید برای خریداران.

غیر معمول حکم به شرح زیر نیمکت محاکمه چند هفته پیش برای یک مورد غیر معمول آورده شده توسط یک خریدار بالقوه در دادگاه ادعا های کوچک.

دیوید مکانیک شکایت انجمن در ماه دسامبر پس از راه رفتن به دور از همه پول نقد را به خرید رویای خود سکونت در هلال احمر, ساحل, چرا که او نمی خواست به پیروی از آن خواسته برای دیدن دو سال به ارزش اظهارنامه مالیاتی خود را قبل از تصویب درخواست خود را برای تبدیل شدن به بخشی از جامعه.

"من نمی توانید به ایده آل من, محل سکونت," او گفت:.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: کارشناسان برجسته جنوب غربی فلوریدا املاک و مستغلات بازار انعطاف پذیری در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

بیشتر شبیه به این: بهترین خرید موسس بونیتا اسپرینگز عمارت به فروش می رساند برای تقریبا 5 میلیون دلار

در حالی که او از محل سکونت خود و نخست اسکله محل مکانیک گفت: او را دیدم مالی غربالگری مورد نیاز به عنوان غیر قابل توجیه و فقط "ساده نصی" بنابراین او اجازه دهید آن را بر اساس اصل.

"وجود دارد هیچ دلیلی برای آنها را به می دانم که کل درآمد برای مردم," او گفت:. "هیچ دلیلی وجود ندارد."

انجمن باید ثبت نام کردن در یک خریدار بالقوه برنامه قبل از هر فروش می توانید از طریق در بالا افزایش, جامعه, مگر اینکه خریدار در حال حاضر صاحب یک واحد در ساختمان است.

بر اساس اصل

مکانیک یک کارگزار املاک و مستغلات و مربی که آشنا با قانون مالکیت مشترک نمایندگی خود را در طرح دعوی در دادگاه. او گفت که او در زمان عمل عمدتا بر اساس اصل نیست چقدر پول او ممکن است جمع آوری.

"من فکر کردم من نمی خواهد فقط به کسی من, اظهارنامه مالیاتی," او گفت:. "آیا من واقعا می خواهم به زندگی می کنند در یک ساختمان که به آن نوع از هیئت مدیره ؟ این واقعا یک مسئله برای من است."

پس از شنیدن استدلال هر دو طرف در یک دادگاه در اوایل ماه ژوئن کلیر دادگاه قاضی تامارا نیکولا طرفه با مکانیک پیدا کردن هیئت مدیره پتو سیاست نیاز به خریداران جدید برای تولید اظهارنامه مالیاتی شخصی "آشکارا غیر منطقی" قابل توجه است ،

نیکولا اعطا مکانیک هزینه های حقوقی خود را که او تخمین می زند در مورد $500 اما او امیدوار است برای به دست آوردن کمی پول بیشتر از آن برای جبران هزینه های دیگر مربوط به تلاش های شکست خورده برای خرید محل سکونت.

قضاوت مقدار هنوز برای تصمیم گرفت به طوری مکانیک گفت که او مطمئن است اگر او به هر پول دیگری به او تعلق می گیرد.

در حالی که او خود را لغو قرارداد خرید در زمان خود را برای رسیدن به 10 ، 000 دلار سپرده بازگشت مکانیک گفت که او از دست داده و حدود 4000 $در زمانی که او به پایان رسید اجاره برای آپارتمان خود را در ارواین کالیفرنیا اوایل قبل از کشف اظهارنامه مالیاتی مورد نیاز است. او امیدوار است برای بهبود حداقل برخی از کسانی که شکستن هزینه.

در کت و شلوار خود مکانیک استدلال این انجمن محل سکونت تا به حال هیچ دلیلی به از او بخواهید برای اظهارنامه مالیاتی خود را زمانی که او تا به حال نمره های اعتباری کامل و پاک کردن پس زمینه — و هیچ چیز در هلال ساحل حاکم اسناد و مدارک به این قدرت نیاز به چنین خصوصی و اطلاعات حساس از هر خریدار.

مکانیک سوال که چرا انجمن نیاز خواهد بود برای دیدن هر کسی فرم های مالیاتی در وهله اول به عنوان آنها نشانه ای از زمان یا آینده — درآمد.

نمایندگان هیئت مدیره نمی تواند رسید و برای اظهار نظر در مورد وضعیت.

با توجه به اسناد دادگاه به هیئت مدیره اضافه شده یک نیاز خاص برای خریداران جدید برای تولید اظهارنامه مالیاتی خود را به آن محل سکونت اسناد تنها پس از مکانیک ظ کت و شلوار خود را. در حکم قاضی نیکولا دستور داد آن حذف شده است.

سمت راست از هیئت مدیره ؟

در اسناد دادگاه و در دادگاه محل سکونت انجمن استدلال نمایندگان این حق را داشت که درخواست برای اظهارنامه مالیاتی با توجه به قدرت خود نیاز به هر گونه اطلاعات است که "مربوط به نرم افزار است."

قضاوت نیکولا مخالفت پیدا کردن که از جمله حفاظت اطلاعات فقط باید درخواست تحت شرایطی که وجود دارد "خیر" بر اساس نتایج منفی از پس زمینه نمایش و یا چک های اعتباری مانند سابقه بد رفتار است که می تواند منجر به مشکلات.

مکانیک برنده نیست, کت و شلوار خود را در تمام حساب های.

قاضی را تکذیب کرد درخواست خود را برای امداد رسانی تاکیدی و گفت خیلی دیر شده بود به اعطای آن به هر حال. هدف برای تسکین چنین او گفت: برای جلوگیری از که از اتفاق می افتد — و محل سکونت مکانیک تنظیم کرده بود چشمان خود را به سرعت به فروش می رسد پس از او راه می رفت دور از قرارداد خرید آن را از بازار در حال حاضر.

پس از پر کردن کت و شلوار مکانیک خریداری کرده است یک محل سکونت در جای دیگر در Marco — اما او گفت که او هنوز هم علاقه مند در possibilty از خرید یک واحد هلال احمر در ساحل, به خصوص اگر او دیگر به تولید اظهارنامه مالیاتی خود را.

در کت و شلوار خود مکانیک نیز متهم به ارتباط "وابسته به شبه جرم دخالت" با تلاش خود را برای خرید condo اما قاضی هیچ مدرکی وجود ندارد که هیئت مدیره "به طور خاص" او را به "شکست خود قرارداد" آن را به عنوان مورد نیاز تمام خریداران جدید برای تولید, اظهارنامه مالیاتی, نه فقط او. مدت قانونی اشاره به دخالت عمدی از یک شخص ثالث در یک معامله کسب و کار.

بیشتر شبیه به این: جنوب غربی فلوریدا ملکی در حفظ و اقدامات ایمنی برای رفتن به کروناویروس موارد افزایش در دولت

به علاوه: بالاترین قیمت جنوب غربی فلوریدا خانه فروش از سال 2020 رخ می دهد پس از ناپل عمارت به فروش می رساند برای تقریبا $20M

حفاظت از خود

در دادگاه این انجمن خزانه دار رونالد Rebner شهادت هیئت مدیره آغاز شده که نیاز به اظهارنامه مالیاتی از خریداران آینده نگر پس از بازار مسکن سقوط کرد بیش از یک دهه پیش که منجر به بسیاری از ساختمان را به صاحبان توقف پرداخت وام مسکن خود را, انجمن حق عضویت و دیگر لوایح باعث ارتباط به صورت مشکلات مالی.

هیئت مدیره استدلال کرد که اظهارنامه مالیاتی ارائه اطلاعات بیشتر از گزارش اعتبار نشان دادن نه تنها درآمد اما دارایی ها و درآمد حاصل از بهره و همچنین هر گونه همکاری و یا منافع شرکت های بزرگ اجازه می دهد آن را برای دیدن یک مطلب جامع مالی تصویر.

در حکم اما نیکولا گفت که او نگران بود هیئت مدیره خواسته برای اظهارنامه مالیاتی صرفا یک "استنطاق" به جای یک "معقول و منطقی مورد نیاز" برای تعیین اینکه آیا یک خریدار است "قابل قبول برای عضویت در هلال احمر ساحل."

"بر خلاف وام موسسه که خنثی است و فراهم می کند و وام برای غریبه هیئت مدیره در یک حکومت مشترک و ارتباط عمدتا ساخته شده از افرادی که زندگی می کنند وجود دارد," او گفت:. "چه کسی می خواهد افرادی که سهم مشاع مجتمع با او و یا او را به خود می دانند مالی کسب و کار ؟ پاسخ: هیچ کس."

در ابتدا هیئت مدیره تنها خواسته برای اولین بار چند صفحه از یک اظهارنامه مالیاتی سپس بعد تصمیم به نیاز کل بازگشت.

"دادگاه می تواند به پیدا کردن هیچ توجیهی برای تهاجمی نیاز است که کامل یا حتی بخشی از بازگشت مورد نیاز خواهد بود که در واقع هیئت مدیره در حال حاضر نیاز به یک پس زمینه کامل بررسی و چک کردن اعتبار" نیکولا اعلام کرد.

در طول محاکمه مکانیک گفت: قاضی او سعی به سازش با هیئت مدیره با ارائه محدود تر اطلاعات مالی اما فایده ای نداشت به طوری که آنها به بن بست رسیده.

این هیئت همچنین خواسته مکانیک شریک کاتارینا Palijusevic که برنامه ریزی برای سرمایه گذاری در این واحد به تولید خود اظهارنامه مالیاتی, اما او حاضر به عنوان به خوبی.

Palijusevic زندگی می کند که در سواحل شرق فلوریدا, آیا پیوستن مکانیک در طرح دعوی در دادگاه اما او شهادت را از طرف او.

"هنگامی که من تو را دیدم این واحد و چه زیبا مارکو جزیره است من فقط نمیفهمد من می خواهم پیشنهاد خرید آن را با او و به دست آوردن املاک و مستغلات برخی از قرار گرفتن در معرض در فلوریدا, west coast در حالی که کاهش سرمایه خود را در معرض خطر," او گفت: از طریق ایمیل. "من نمی متحمل خسارات به خودم به عنوان یک نتیجه از این قرارداد لغو بنابراین وجود دارد هیچ دلیلی برای من به یک حزب به دادخواهی."

مانند دیوید او گفت که او می شده اند و راحت نشان دادن اسناد و مدارک به هیئت مدیره است که او ساخته شده است "هر آنچه در حداقل سطح درآمد راضی ارزیابی آنها الزامی است."

"اما ارائه مجموع درآمد به محل سکونت هیئت مدیره که در واقع تشکیل شده است از همسایگان خود که به سادگی و با انتخاب دیگر همسایگان هر سال بسیار سرزده و غیر ضروری" او گفت:.

مکانیک و Palijusevic ارائه شده برای خرید ملک مشاع برای $425,000 در پول نقد. این زخم تا فروش برای $400,000 نتیجه در کمیسیون های پایین تر برای Realtors و کمتر پول برای فروشنده برای "هیچ دلیلی" او گفت:.

غیر معمول حاکم

ناپل وکیل املاک و مستغلات کریس تورنتون با Treiser کالینز نیست که در مورد اما او به دنبال آن پس از چند حقوقی بحث در مورد آن با مکانیک.

این یک مورد غیر معمول در بیشتر راه بیش از یک Thornton گفت: از جمله این واقعیت است که Mech خود را نشان داده و آن را به خوبی و در نتیجه اعلام حکم به نفع او.

تورنتون گفت: او کمی تعجب قوی جمله بندی در قضاوت با قاضی رفتن تا آنجا که به توصیف هیئت مدیره مورد نیاز برای اظهارنامه مالیاتی به عنوان افراطی و مهاجم تکان دهنده و سخت گیرانه و هیئت مدیره استدلال به همین دلیل سیاست مورد نیاز است به عنوان پوچ.

"قوانین باید منطقی باشد," او گفت:. "که واقعا پایین می آید به نقطه اصلی در این مورد چیزی است که باعث می شود این مورد بسیار جالب است."

در حالی که این حکم غیر معمول است Thornton گفت: این احتمالا باید یک "بسیار بزرگ precedential ارزش است." دلیلش این است که این پرونده با محاکمه در دادگاه ادعا های کوچک که در آن شفاعت استانداردهای کمتر دقیق و تصمیم گیری وزن کمتر است.

"آن را مفید و illustratative اما احتمالا الزام آور نیست" در دادگاه دیگر Thornton گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن