شهرستان: Cottonwood بازار مال فروشان به سرزنش برای تاخیر در بازگشایی در Shasta County

انزال زن, Shulman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 9:50 PM EDT مارس 11 سال 2020آخر هفته گذشته بحث بازار مال فروشان در

توسط ABTINNEWS در 23 اردیبهشت 1399

آخر هفته گذشته بحث بازار مال فروشان در کاتن وود است و تاخیر در بازگشایی Shasta County پس از رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom گرفتار باد از این مقامات اعلام کردند شنبه شب.

Shasta County مقامات بهداشت عمومی ناودان رویداد — که ظاهرا نیز جلب توجه Good Morning America برای آن جمعیت بزرگ با وجود ادامه اقامت-خانه سفارشات و گفت: آن را به طور مستقیم منجر به تاخیر در بازگشایی برای این شهرستان است.

Kerri Schuette سخنگوی بخش بهداشت و خدمات انسانی آژانس تایید کرد به رکورد افکن که این شهرستان تا به حال برای رفتن به عقب در برخی از بازگشایی طرح آغاز شده است که جمعه پس از Newsom در مورد کاری که اتفاق افتاد دوشنبه.

"بازار مال فروشان آمد به فرماندار توجه و آن را به تاخیر در اجرای کامل باز کردن کسب و کار بازگشت تا در اینجا," او گفت: در یک ایمیل.

در حالی که این شهرستان نیز ثبت آن در اول جدید کروناویروس بیمار در تقریبا دو هفته دوشنبه Schuette مرد گفت: بیماری نیست مربوط به بازار مال فروشان. هنوز این رویداد اثرات در حال حاضر احساس می شود. مقامات شهرستان اشاره نمی کند دلیلی برای تغییر در برخی از آن محلی بازگشایی دستورالعمل در یک کنفرانس مطبوعاتی بعد از ظهر دوشنبه اما آنها بیرون آمد و با شدت بیان, بیانیه ای در مورد بازار مال فروشان اتصال چند ساعت بعد.

"شهرستان محکوم این جرم جمع آوری و مقامات در حال گام برداشتن به بررسی این رویداد و اقدام خواهد شد بر این اساس" بیانیه ای گفت:.

در کنفرانس مطبوعاتی گفت: Ramstrom در مورد بازگشایی snafu: "ما تحت این درک از اصلی دستورالعمل ارائه شده به ما توسط دولت و بر اساس تماس تلفنی با آنها در روز جمعه بعد از ظهر که ما تسلیم و آنها را تصدیق دریافت که کافی بود."

در بیانیه این شهرستان گفت: بازار مال فروشان سازمان حاضر به انصراف از این رویداد و آن را ظاهرا به خود جلب کرد برخی از 2,000 مردم است. که "خدشه دار Shasta County توانایی برای دوباره باز کردن کسب و کار" در این شهرستان گفت.

"من خوشحال نیست و دولت اصلا خوشحال است و آن را تحت تأثیر تایید ما واريانس" افسر بهداشت دکتر کارن Ramstrom گفت. "ما همه نا امید. آن را نامناسب و آن را در جامعه در معرض خطر انتقال بیماری در میان شرکت کنندگان و افراد در تماس با آنها هستند که می تواند شامل افراد در معرض خطر که با حضور نداشت. آن را خدشه دار توانایی برای همه Shasta County کسب و کار به حرکت رو به جلو را کامل مرحله 2 باز که تاخیر ما بهبود اقتصادی."

"منطقه ای واريانس" به دولت در فاز 2 دستورالعمل را اجازه Shasta County باز "خرده فروشی ناهار خوردن در رستوران ها و مراکز خرید کارواش خانگی, حیوان خانگی نظافت, برنزه, امکانات, اتاق کار مبتنی بر کسب و کار, هوای آزاد, موزه ها و مهد کودک" در بیانیه ای گفت:.

بیشتر به طور خاص در این شهرستان گفت: به رستوران نمی توانست شام خوردن در خدمات به عنوان اصل نشان داد.

بازار مال فروشان برگزار نمی, پاسخ به یک پیام به دنبال نظر از رکورد افکن بیش از آخر هفته و نمی بلافاصله در پاسخ به یکی دیگر از پیام های دوشنبه است.

انزال زن, Shulman را پوشش می دهد یک کمی از همه چیز را برای ثبت شوند. به طور خاص او را دوست دارد به نوشتن در مورد مسائل این جامعه از طریق فرم داستان سرایی. کار او اغلب مراکز محلی جرم امکانات و سیاست و موفق به کسب جوایز برای بهترین نوشته, بهترین کسب و کار پوشش و بهترین گزارش های تحقیقی در کالیفرنیا اخبار انجمن ناشران را بهتر روزنامه های مسابقه. او در توییتر دنبال کنید (@ashulman_RS) او را در 530-225-8372 و برای حمایت از کار خود را, لطفا با عضویت در.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن