کاتن تنظیم بازار مال فروشان به لگد کردن در روز مادر با وجود قوانین در برابر آن

Mike Chapman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 7:45 PM EDT 9 مه سال 2020یک Cottonwood بازار مال فروشان پروموتر در نظر

توسط ABTINNEWS در 21 اردیبهشت 1399

یک Cottonwood بازار مال فروشان پروموتر در نظر دارد به ارائه سالانه روز کاری جمعه با وجود قوانین ایالتی در برابر اجتماعات بزرگ در طول coronavirus بیماری همه گیر.

جف دیویس از چهار ستاره بازار مال فروشان Co. اتحاد آگهی بازار مال فروشان رقابت در Facebook و دریافت مقدار زیادی از بازخورد مثبت است. حداقل یک نفر این شکایت در مورد این رویداد.

یکی Facebook کاربر خواسته اگر Cottonwood بازار مال فروشان واقعا در حال وقوع بود در ردینگ بازار مال فروشان و رد بلاف دور تا لغو شد با توجه به دولت ممنوعیت.

سازمان دهندگان گفته اند Shasta County مقامات آنها را تشویق تماشاگران را به دنبال فیزیکی-فاصله guideless و باید دست بهسازی ایستگاه های در دسترس است.

کامل تخته سنگ از رویدادهای برنامه ریزی شده است, از جمله, سکس بدون کاندوم, روش سوارکاری با کراوات به پایین و تیم roping مبارکه زین bronc هدایت کشتی, وحشی, گاو, شیر, بشکه, مسابقه محبوب و گاو نر ،

باز برنده تمام پولها مال فروشان را در بابی جونز عرصه با شل کردن شروع و در ساعت 9 صبح و عملکرد گرفتن جریان در 1 p. m. پذیرش $15 با کودکان 12 و تحت رایگان. یک بروشور می گوید امتیازات محدود در دسترس خواهد بود و تماشاگران می توانند خود را در سینه یخ.

استوارت Chaifetz یکی از بازار مال فروشان منتقدان, که گفت که او فرستاده Shasta County Sheriff اریک Magrini و Shasta County Health افسر دکتر کارن Ramstrom.

"آن را کاملا تکان دهنده است که هیچ کس اهمیت می دهد که این بازار مال فروشان است که اتفاق می افتد این آخر هفته وجود دارد و آن این است که یک فرصت خوب برای این ویروس گسترش می یابد و بیشتر مردم خواهد مرد" Chaifetz گفت: از طریق ایمیل.

"چگونه است که هر یک از این بوده است ؟ چه نقطه از دولت و Shasta County صدور دستور اگر شما اجازه می دهد یک کسب و کار به طوری وقیحانه نقض آن ؟ " او می پرسد.

Chaifetz می گوید: او یک عضو از گروه نمایش حیوانات احترام و مهربانی (کوسه).

در شنبه Magrini گفت: او را به خود مهر تایید برای بازار مال فروشان و ترجیح میدهد به آموزش متخلفان در مورد وضعیت سفارشات.

"ما نمی condoning اقدامات خود را. ما همچنان به کار نسبت به اجرای قانون از طریق آموزش و پرورش" Magrini گفت: از طریق یک متن به رکورد افکن.

کلانتر گفت: او را به صحبت می کنند در مورد این رویداد.

"او به من اطمینان آنها را به عهده دارد و نمی خواهد در فروش مواد غذایی و یا الکل. او را مجبور شستن دست ها در ایستگاه های راه اندازی خواهد شد و توزیع CDC (مرکز کنترل و پیشگیری بیماری) اجتماعی فاصله دستورالعمل در دروازه" Magrini گفت.

دیویس شد فورا در دسترس است برای اظهار نظر در کوتاه مدت متوجه شنبه.

Mike Chapman یک عکاس خبری برای ثبت افکن در ردینگ, کالیفرنیا. او روزنامه حرفه ای دهانه وایریکا و ابراز پیروزی از اکتشاف در شمال کالیفرنیا و واشینگتن بشویید. او را دنبال کنید در توییتر @mikechapman_RS. مشترک شدن در امروز!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن