Costco پیشنهاد برای جنوب ردینگ می شود nod از کمیسیون برنامه ریزی سر به شورای شهر

میشل چندلر ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 12:18 PM EDT May 29, 2020پس از ماه ها اعتراض از نزدیکی ساکنان و کسب و کار

توسط ABTINNEWS در 10 اردیبهشت 1399

پس از ماه ها اعتراض از نزدیکی ساکنان و کسب و کار, یک پیشنهاد توسط Costco Wholesale برای ساخت رودخانه عبور, بازار, a 152,000 فوت مربع انبار تخفیف و ایستگاه گاز در 25 هکتار در جنوب ردینگ در حال حرکت است به جلو.

این ردینگ برنامه ریزی کمیسیون در روز سه شنبه توصیه می شود مصوبات برای عبور از رودخانه در گوشه شمال شرقی جنوب Bonnyview جاده و Bechelli لین در جنوب Bonnyview جاده/ایالتی 5 تبادل. Costco خواهد لنگر مجتمع خرید.

این ردینگ کمیسیون برنامه ریزی توصیه می شود که ردینگ شورای شهر به تصویب نهایی به توسعه و به پروژه های زیست محیطی گزارش.

برنامه ریزی کمیسیون توصیه می شود هر دو جنبه این پروژه توسط یک 6-0 رای دادن. برنامه ریزی کمیساریای کامرون میدلتون recused خود را از Costco پروژه در تمامیت خود را به دلیل "مالی و تضاد منافع."

کمیسیون نیز رای به اضافه کردن یک پیشنهاد برای این پروژه طراحی شده است که برای به حداقل رساندن سر و صدا از Costco تحویل کامیون در نزدیکی محله مسکونی. که در زیر ارائه تحویل کامیون ها را مجبور به استفاده از یک جلوی در ورودی جنوبی به پیچیده و دور از نزدیک به خانه در بین 10 p. m. و 7 صبح در روز است.

کاستکو پیشنهاد در حال حاضر خواهد سر به ردینگ شورای شهر است که حرف آخر را در توسعه است. مسئله این است که انتظار می رود تا قبل از شورای مارس 19 گفت: ردینگ مدیر برنامه ریزی لیلی ،

یک جلسه عمومی قبل از شورای شهر نیز برگزار می شود قبل از شورای شهر رای, اسباب بازی گفت.

جعبه بزرگ خرده فروش در نظر دارد به ساخت و جنوب Bonnyview شده بود در خود نگه دارد از اواخر ماه نوامبر هنگامی که Bonnyview Bechelli ائتلاف حریف گروه تحویل یک نامه از سان فرانسیسکو دادستان ادعا که محیط زیست گزارش نیاز به recirculated برای سلامت و ترافیک دلایل.

قبل از آن Costco مقامات صرف بیش از یک دهه برنامه ریزی برای ساخت یک سینه های بزرگ پیچیده در واحه جاده قبل از رها کردن کسانی که قصد دارد در اوایل سال 2016.

مخالفان تا به حال می خواستم Costco به حرکت در جای دیگر در ردینگ گفت: خرده فروش می تواند گسترش آن موجود در فروشگاه دانا درایو و یا قطع یک معامله برای ساخت در واحه جاده بعد از همه.

اساس طرح تایید شده در سه شنبه نیز وجود دارد خواهد بود ترافیک بهبود پیشنهاد جدید Costco, از جمله:

  • دو خط میدان در Bechelli خط و جنوب Bonnyview
  • گسترش Bechelli و جنوب Bonnyview همراه مرکز خرید را در نمای ساختمان
  • اضافی خطوط به southbound و عازم شمال بزرگراه میان ایالتی 5-رمپ
  • اضافی و از طریق خطوط روشن در Bechelli و جنوب Bonnyview
  • یک خط میدان برنامه ریزی شده است در شرق I-5 در اطراف بوسیله اسباب گردنده نهر جاده و ویکتور خیابان. اما ممکن است قبل از تکمیل Costco باز می شود.
     

دیگر COSTCO توسعه اخبار:

بیشتر: مخالفان به فروشگاه Costco در جنوب ردینگ در حال جمع آوری امضا برای توقف پروژه

بیشتر: عمومی صداهای خاموش در Costco پیش نویس اثرات زیست محیطی گزارش

بیشتر: وزوز: مارس 28 Costco نشست خواهد بود مجازی. در اینجا چگونه برای شرکت

میشل چندلر را پوشش می دهد دولت شهر و مسائل مربوط به مسکن برای ردینگ رکورد افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او در توییتر دنبال کنید در @MChandler_RS تماس خود را در 530-225-8344 یا ایمیل خود را در michele.chandler@redding.com. لطفا برای حمایت از ما کل newsroom تعهد به خدمات عمومی و روزنامه نگاری با اشتراک امروز.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب