Costco پروژه می شود OK از ردینگ شورای شهر پس از سالها تاخیر

انزال زن, Shulman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 10:34 PM EDT مارس 19 سال 2020Costco است یک روال گام به دور از یک م

توسط ABTINNEWS در 31 اردیبهشت 1399

Costco است یک روال گام به دور از یک معامله انجام می شود در جنوب ردینگ.

پس از سالها تاخیر شورای شهر به اتفاق آرا رای دادند سهشنبه به OK پروژه با تصویب برخی از کلید های شهری تغییرات مورد نیاز برای روشن شدن راه را برای مرکز خرید.

در حال حاضر وجود دارد یک رای نهایی از شورای قبل از این رسمی است اما روز سه شنبه تصمیم به احتمال زیاد بزرگتر مانع و نهایی تمبر در نظر گرفته شده است بیشتر از یک روال صدور گواهینامه. که به احتمال زیاد به رخ می دهد در ماه ژوئن.

این شورا به اتفاق آراء سهشنبه گواهی پروژه های زیست محیطی گزارش rezones زمین که در آن پروژه خواهد نشستن و جبران این شهر طرح به طور کلی به جای آن است. آن را نیز قبل از یک جلسه عمومی

این 152,000 فوت مربع انبار و ایستگاه گاز پیچیده خواهد شد و بقیه در 25 هکتار در گوشه شمال شرقی جنوب Bonnyview جاده و Bechelli خط. Costco شده است و تلاش خود را به حرکت دانا درایو ذخیره به جنوب ردینگ آزادراه interchange پس از 2016, اما آن را می آیند تا در برابر چالش های متعدد.

این زمان در اطراف بحث برانگیز و طولانی تاخیر پروژه ممکن است بدست اتفاق آراء اما یکی از شهرستان councilmember در لمس احساسات او تا به حال تصویب آن است.

"من فکر نمی کنم آن را به بهترین مکان در جهان برای من اما من فکر می کنم آن را خوب است برای جامعه" شهردار Pro Tempore مایکل Dacquisto گفت.

Councilmember جولی زمستان ساخته شده حرکت به تصویب این پروژه تغییرات با توجه به مالیات بر درآمد حاصل از آن را به این منطقه است.

"من معتقدم که این یک پروژه خوب," او گفت:.

Dacquisto و Councilmember کریستن Schreder توافق کردند در حالی که councilmembers ارین Resner و آدم McElvain رای به نفع این پروژه اما نمی دهید قبل از رای گیری.

این شورا رای می آید به عنوان یک سان فرانسیسکو دادستان به نمایندگی از یک محله مبارزه با گروه کاستکو تلاش در جنوب ردینگ ارسال یک 11th-ساعت نامه ای به شهرستان درخواست برای دادرسی به تعویق افتاد به دلیل coronavirus و همچنین ادعا قطعات تاثیر زیست محیطی گزارش ناقص هستند.

بیش از 20 نفر در نوشت با دیدگاه برای شنیدن بخشی از نشست روز سه شنبه, شهرستان, کارمند Pam يار گفت: در حالی که برخی دیگر به نام.

زمستان گفت: او رفت از نظر هر دو طرف قبل از آمدن به تصمیم گیری نهایی است.

انزال زن, Shulman را پوشش می دهد یک کمی از همه چیز را برای ثبت شوند. به طور خاص او را دوست دارد به نوشتن در مورد مسائل این جامعه از طریق فرم داستان سرایی. کار او اغلب مراکز محلی جرم امکانات و سیاست و موفق به کسب جوایز برای بهترین نوشته, بهترین کسب و کار پوشش و بهترین گزارش های تحقیقی در کالیفرنیا اخبار انجمن ناشران را بهتر روزنامه های مسابقه. او در توییتر دنبال کنید (@ashulman_RS) او را در 530-225-8372 و برای حمایت از کار خود را, لطفا با عضویت در.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن