Costco مخالفان می خواهند رای گیری همه پرسی برای سرنگونی ردینگ فروشگاه تصویب

دیوید Benda ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 6:28 PM EDT Jun 17, 2020مخالفان از Costco Wholesale انبار برنامه ریزی شد

توسط ABTINNEWS در 29 خرداد 1399

مخالفان از Costco Wholesale انبار برنامه ریزی شده در جنوب ردینگ مشتاق به شروع به جمع آوری امضا برای قرار دادن یک همه پرسی در انتخابات ماه نوامبر برای سرنگونی این پروژه را تصویب.

و آنها این شهر را گرفته اند به دادگاه برای اطمینان از آنها به اندازه کافی زمان برای جمع آوری مورد نیاز امضا در مورد 5,100 ثبت نام رای دهندگان در ردینگ.

این Bonnyview Bechelli ائتلاف مبارزه شده است این پروژه حدود دو سال اعلام کرد و گفت جدید Costco و عبور از رودخانه بازار مرکز خرید آن را لنگر در جنوب Bonnyview جاده و Bechelli لین خواهد ناخواسته باعث ترافیک و آلودگی هوا است.

در مارس 19, شورای شهر به اتفاق آرا تصویب پروژه پس از سالها به تاخیر می اندازد. تصویب شامل یک طرح کلی اصلاح به جای 152,000 فوت مربع Costco با یک ایستگاه گاز. کل مرکز خرید شامل خواهد بود که حدود 200000 متر مربع.

Costco می خواهد به نقل مکان از دانا درایو که در آن شده است از سال 1990 است.

با توجه به این بیماری همه گیر کوروناویروس مخالفان گفته اند که امضا جمع آوری فعالیت های ممنوع است. آنها می خواهند این شهر به حالت تعلیق در تاریخ موثر از طرح کلی اصلاح و محیط را تغییر دادن حداقل تا 30 روز پس از دولت stay-at-home منظور برداشته شده است به آنها یک ماه به درخواست امضا.

به عنوان آن می ایستد در حال حاضر طرح کلی اصلاح خواهد اثر را در ژوئن 18, و یا پنج شنبه و محیط را تغییر دادن در جولای 2.

ردینگ دادستان شهرستان بری دوالت گفته است که شهر را نمی خواهد صبر کنید تا بعد از اقامت-صفحه اصلی سفارش برداشته شده است و اشاره کرد که رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom است با صدور یک فرمان اجرایی به تغییر کد انتخابات روش های است که می تواند مناسب برای قرار دادن یک همه پرسی در انتخابات.

در ژوئن 8, مخالفان در زمان اقدام قانونی علیه این شهر به دنبال حکم دادگاه به حالت تعلیق در تاریخ موثر از طرح کلی اصلاح و محیط را تغییر دادن تا 30 روز پس از دولت stay-at-home منظور برداشته شده است.

دو طرف شد و در Shasta County Superior Court در روز سه شنبه.

"ما در حال تلاش برای رسیدن به محل اقامت با دادخواهان در موضوع" دی والت گفت: در یک ایمیل. "من نمی توانم واقعا استادانه درست شده در این برهه از آنجا که ما در مذاکرات حل و فصل."

در ضمن, در سراسر کشور, فیزیکی, فاصله و محدودیت در گردهمایی برای جلوگیری از گسترش این بیماری تنفسی مسری آورده اند به توقف امضا-تلاش مجموعه برای رای گیری اقدامات است.

یک قاضی فدرال حکم داد اوهایو باید اجازه فعالان به جمع آوری امضا الکترونیکی برای ماری جوانا ابتکارات و حداقل دستمزد و حقوق رای دادن اقدامات; در حالی که در آریزونا دادگاه عالی ایالت حکومت در برابر یک درخواست برای جمع آوری امضا آنلاین به واجد شرایط برای رای گیری در ماه نوامبر.

در کت و شلوار خود را در برابر شهر Bonnyview Bechelli عضو ائتلاف استناد San Benito County, که با صدور یک دستور مقدماتی در مارس 19 که به حالت تعلیق در تاریخ موثر از یک rezoning فرمان تصویب شده توسط San Benito County هیئت ناظران در 7 آوریل بود که در طول دولت stay-در-خانه سفارش.

ردینگ شهردار آدم McElvain گفت: همسایگان باید به صدای مخالفت خود و درک خود را از نا امیدی.

"اما من هم درک سرخوردگی از نداشتن منابع به اندازه کافی به طور کامل کارکنان اداره پلیس و از دیدگاه من ما می خواهیم برای تشویق کسب و کار تا آنجا که ما می تواند, بنابراین ما می توانید به همان اندازه درآمد به خزانه شهرستان," McElvain گفت. "Costco است که درآمد حاصل از ژنراتور برای این شهر و این واقعا کمک می کند تا برای امنیت عمومی و بیشتر افسران پلیس."

فروش پول مالیات این شهر جمع آوری می رود به این شهر صندوق به طور کلی می پردازد برای پلیس و آتش نشانان و دیگر توابع شهرستان.

Bonnyview Bechelli عضو ائتلاف ادعا یک معامله برای ساخت Costco در واحه جاده در شمال ردینگ هنوز هم می تواند انجام شود. Costco رها شده برنامه های خود را به نقل مکان به واحه در سال 2016.

مایک Dobrota که شناسایی و نظر سایت برای Costco با رد هر گونه مفهوم که Costco است که هنوز هم علاقه مند در واحه.

"از تمام مدارک من واحه محل کار نخواهد کرد و به طوری که برگ های بسیار کمی گزینه ها و از دست دادن Costco به عنوان مالیات ژنراتور برای شهرستان خواهد تاثیر فوق العاده ای بر ما ایمنی عمومی" McElvain گفت.

ادامه مطلب

  • بیش از 4000 Shasta County ساکنان می گویند هیچ به ترکیبی مدل سال تحصیلی در دادخواست
  • CIF اعلام 2020-21 دستورالعمل در ورزش در میان بیماری همه گیر کوروناویروس
  • گوشت گاو است که به معنای واقعی کلمه تبدیل شدن نادر به عنوان کمبود قیمت های بالا ضربه رستوران در میان همه گیر
  • ردینگ نظر قوانین راه را برای پناهگاه کوچک برای بی خانمان ها

دیوید Benda را پوشش می دهد کسب و کار و توسعه و هر چیز دیگری که می آید تا برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه در ردینگ. او همچنین می نویسد: هفته نامه "وزوز در خیابان" ستون. او بخشی از یک تیم اختصاصی خبرنگاران گفت که بررسی تخلف پوشش اخبار و بگویید دیگر داستان در مورد جامعه خود را. رسیدن به او را در توییتر @DavidBenda_RS یا از طریق تلفن در 1-530-225-8219. برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن