Coronavirus به روز رسانی: Whistleblower اروپا و آمریکا سخت ترین زمستان در تاریخ مدرن'; گربه ها می تواند گرفتن COVID-19; و میر جهانی تصویب 300,000

جان بیکن و Jorge L. Ortiz ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 4:05 PM EDT مارس 14 سال 2020سهام تحت فشار قرار دا

توسط ABTINNEWS در 26 اردیبهشت 1399

سهام تحت فشار قرار دادند بالاتر پنجشنبه پس از دو روز از سقوط با وجود هشدارهای احتمالا طولانی مدت ملی رکود و سابق بهداشت فدرال رسمی گفت coronavirus بحران می تواند در نتیجه ملت "تاریکترین زمستان در تاریخ مدرن است." جهانی در مجموع مرگ و میر ناشی از COVID-19 رسید گذشته 300,000.

مردمی در ویسکانسین شد بی حرکت توسط شوم پیش بینی – کافه ها و رستوران ها پر شده بعد از دادگاه عالی ایالت زده این ایالت اقامت در خانه دستور. در فلوریدا قصد دارد پرده برداری شد به آغاز بازگشایی میامی در هفته آینده. و نیوجرسی باز خواهد شد و سواحل آن آخر هفته روز یادبود.

ایالات متحده بزرگترین شیوع کروناویروس در جهان تا کنون. وجود دارد بیش از 85,000 مرگ و میر و 1.4 میلیون تأييد موارد با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز داده داشبورد. در سراسر جهان به ویروس به کشته شدن بیش از 300,000 مردم و آلوده بیش از 4.4 میلیون نفر است.

ما زنده وبلاگ در حال بروز رسانی در طول روز است. تازه کردن برای آخرین اخبار و به روز رسانی در صندوق پستی خود را با جلسه توجیهی روزانه. پایین برای جزئیات بیشتر.

در اینجا برخی از مهم ترین تحولات اخیر:

  • رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است به تور یک پزشکی عرضه توزیع کننده در میدان نبرد سیاسی ایالت پنسیلوانیا به او فشار دولت دموکراتیک فرماندار به حرکت سریع تر در بازگشایی اقتصاد است.
  • یک مطالعه اخیر نشان داد که گربه "به آسانی می توانید تبدیل شدن به آلوده" با کروناویروس و ممکن است قادر به عبور از آن به گربه های دیگر.
  • فدرال رزرو صندلی جروم پاول گفت: هزینه های دولت و یا سیاست های مالیاتی بسیار مهم برای جلوگیری از "دراز مدت آسیب های اقتصادی و برگ ما با قوی تر بهبود است."

آنچه که ما در حال صحبت کردن در مورد پنج شنبه: خداحافظی دست دادن: چگونه ما جای باستانی پستال اگر coronavirus ما را نگه می دارد از دست زدن به?

برخی از خبر خوب: این تصویری از 200 بز رومینگ خیابان های کالیفرنیا آزادانه شما را به لبخند.

جهانی مرگ و میر تصویب 300,000 و شمارش

عبور از 300,000 علامت در جهانی مرگ و میر ناشی از COVID-19 روز پنج شنبه به عنوان یکی دیگر از گریم یادآوری از آسیب زیادی وارد شده توسط ویروس با آمریکا درست در وسط این بیماری همه گیر.

هیچ کشوری رویکردهای حتی نیمی از 85 ، 000 به علاوه زندگی در ایالات متحده از دست داده است. این رقم نشان دهنده حدود 28 درصد از جمعیت کل حتی اگر جمعیت آمریکا باعث می شود تا تنها 4.3 درصد از بازار جهانی ،

بعد در مرگ و میر لیست بریتانیا با بیش از 33 ، 000. جمعیت بریتانیا از 67 میلیون است که حدود 20 درصد از ایالات متحده را 330 میلیون, بنابراین به انگلیسی, نرخ مرگ و میر قابل توجهی بالاتر از آمریکا است.

-- Jorge L. Ortiz

ساحل نیوجرسی "است که در آن خاطرات ساخته می شوند' به باز آخر هفته روز یادبود

نیوجرسی سواحل می تواند بازگشایی توسط آخر هفته روز یادبود اما با قوانین در جایی که نیاز به beachgoers به گسترش خود چتر و صندلی بیش از حد معمول است. رژیم صهیونیستی. Phil مورفی گفت: شهرها که باز خود را در سواحل boardwalks و lakefronts باید با پیروی اجتماعی فاصله اقدامات و محدودیت ظرفیت است. بیش از 15000 coronavirus مرگ و میر گزارش شده در نیوجرسی تا کنون دوم بالاترین مجموع پشت, New York.

"ساحل نیوجرسی پس از همه این است که در آن خاطرات ساخته می شوند" مورفی گفت. "آخرین چیزی که هر یک از ما می خواست تابستانی پایین ساحل به یک حافظه است."

– Stacey Barchenger

میامی فروشگاه می تواند به بازگشایی در هفته آینده

فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis اعلام کرد به منظور اجرایی حرکت از Miami-Dade و Broward شهرستان – سخت ترین ضربه در دولت به فاز یکی از بازگشایی طرح است. این برنامه اجازه می دهد تا کسب و کار خرده فروشی و رستوران ها به باز دوشنبه در 50 درصد ظرفیت خاص اجتماعی فاصله و بهداشت مورد نیاز است. سواحل در استان ها بسته باقی خواهد ماند. میامی, میامی بیچ و هیالیا – میامی-Dade بزرگتر شهرستانها – نمی خواهد اجازه می دهد تا خرده فروشان برای باز کردن تا روز چهارشنبه و رستوران ها به احتمال زیاد هفته بعد.

تقریبا 800 coronavirus مرگ و میر گزارش شده است در دو بخش که شامل تقریبا نیمی از فلوریدا بیش از 43,200 موارد تایید شده.

لورنزو ریس

خلاف کاران اروپا و آمریکا سخت ترین زمستان در تاریخ مدرن'

درمان است که می گوید او ناعادلانه اخراج از وزارت بهداشت و خدمات انسانی روز پنجشنبه گفت که اگر آمریکا نیست منظور توسعه یک طرح برای رسیدگی به موج دوم ویروس در این کشور را تجربه کنند "تاریکترین زمستان در تاریخ مدرن است."

ریک روشن بود که حذف شده ماه گذشته از سمت خود به عنوان مدیر HHS' پزشکی پیشرفته تحقیقات و توسعه اقتدار, شهادت, قبل از خانه انرژی و تجارت کمیته که این کشور ممکن است عجله بیش از حد به سرعت بر روی یک واکسن قبل از ارزیابی کامل ساخته شده است اثر بخشی و ایمنی آن. 12-به-18-ماه برنامه ریزی به منظور توسعه یک نیاز همه چیز را به کاملا, او گفت:.

"ما هرگز دیده می شود هر چیزی کاملا," او اضافه شده است.

مورین Groppe و ویلیام Cummings

سهام به دست آوردن وجود لرزان اخبار اقتصادی

سهام افزایش یافت پنج شنبه پس از سقوط حدود 4% دو جلسه قبلی به عنوان ترس که بهبود اقتصادی از ویروس سوخت رکود می تواند یکی از آهسته است. فدرال رزرو صندلی جروم پاول تغذیه به کسانی که نگرانی های یکشنبه, صدور یک هشدار است که "مسیر پیش رو است که هر دو بسیار نامشخص و موضوع قابل توجهی به خطراتی." روز پنجشنبه وزارت کار ایالات متحده گزارش داد که تقریبا 3 میلیون نفر بیشتر ظ تعداد مدعیان بیکاری در هفته گذشته است. میانگین صنعتی داو پایین بود 300 امتیاز در اوایل معاملات و یا بیش از 1% اما بسیج در معاملات بعد از ظهر. استاندارد & ضعیف است 500 شاخص نیز بالاتر است.

سناتور. ریچارد با مته سوراخ کردن و کناره گیری هوش کمیته صندلی

سناتور. ریچارد با مته سوراخ کردن پله به عنوان رئیس کمیته اطلاعات سنا میچ مک کانل رهبر اکثریت کرد و گفت: به عنوان یک FBI تحقیقات با مته سوراخ کردن سهام خرید و فروش منجر به تشنج از تلفن همراه خود را توسط اف بی آی است. یک مقام ارشد وزارت دادگستری رسمی تایید کرد که با مته سوراخ کردن تلفن شده بود کشف و ضبط به عنوان آژانس پروب فروش سهام که اوباما سناتور جلوتر از coronavirus سقوط بازار.

با مته سوراخ کردن R-C. N. c و همسر خود را فروخته تا 1.6 میلیون دلار در سهام در ماه فوریه و گفت: آنها را بر اساس تنها در گزارش های خبری در مورد کوروناویروس. 2012, سهام, عمل, میله, اعضای کنگره از استفاده از اطلاعات خودی به تصمیم گیری های تجاری. با مته سوراخ کردن یکی از سه سناتور که رای برابر قانون است.

– جانین Santucci

3 توقف پرواز شرکت های هواپیمایی. چگونه بسیاری از خواهد شکست ؟

برخی از کشور کوچکترین شرکت های هواپیمایی در مواجهه با برخی از بزرگترین سردرد در مقابله با سفر بحران. سه منطقه ای شرکت های هواپیمایی – ترانس متحده آمریکا عقاب و Delta Connection – در حال حاضر متوقف پرواز به عنوان مسافر اجتناب سفر هوایی از ترس از coronavirus. صنعت مقامات نگران هستند که دیگر کوچک حامل می تواند شکست ترک شهرهای کوچکتر و روستاها و حتی بیشتر شده است.

"وجود دارد یک خطر برای جامعه کوچک خدمات هوایی در حال حاضر" فی Malarkey, سیاه, مدیر عامل شرکت منطقه ای شرکت هواپیمایی ارتباط گفت: ایالات متحده آمریکا امروز.

– کریس Woodyard

بیشتر coronavirus اخبار و اطلاعات از ایالات متحده آمریکا امروز

  • بررسی: فروشگاه اسلحه را به مبارزه طلبیده دستور به بستن درهای خود را به عنوان همه گیر درایوهای تاریخی تقاضا برای سلاح گرم
  • پارک ملی reopenings: گراند کانیون است که مجموعه ای به بازگشایی جمعه با برخی از محدودیت.
  • Coronavirus سفر بحران توقیف این ما شرکت های هواپیمایی. را بیشتر تحت عنوان خوبی ؟
  • Coronavirus' مدرسه آنلاین به اندازه کافی سخت است. اگر شما هنوز هم یادگیری به صحبت می کنند زبان انگلیسی ؟
  • اولین و آخرین برای باز کردن ؟ کالیفرنیا طول می کشد 'مناسب محتاط' در مسیر مبارزه با کروناویروس

ایالات متحده آمریکا امروز و تحلیل نشان می دهد آمریکایی آزمایش مثبت هر 4 ثانیه

به عنوان صحبت از بازگشایی غالب مکالمات بسیاری از مردم هنوز هم گرفتن بیمار با کروناویروس که باعث COVID-19. یک آمریکایی شده است, آزمایش مثبت در مورد هر 4 ثانیه یک ایالات متحده آمریکا امروز تحلیل از دانشگاه جانز هاپکینز نشان داده. که کوچک و اجازه دهید تا نسبت به بدترین دوره هفته پایان مارس 10, زمانی که یک آمریکایی بود تشخیص داده شده در مورد هر 3 ثانیه است.

در مقابل در هفته پایان مارس 1 آمریکایی آزمایش مثبت در مورد یک بار در هر 3 ساعت. سقوط کرد که به هنگامی که یک ساعت در هفته پایان مارس 5 پس از یک دقیقه در هفته پایان مارس 19 و در هر 10 ثانیه در این هفته پایان مارس 25.

در خام اعداد:

در آخرین هفته 161,075 آمریکایی ها هم به تازگی تایید کرد با این ویروس. که قابل مقایسه با هفته پایان مارس 2, زمانی که فلوریدا شد آخرین دولت با 5000 یا بیشتر عفونت به دریافت اقامت در خانه سفارش دهید.

در هفته گذشته به امریکا و موارد اضافه شده به میزان 72 درصد از بدترین هفته پایان مارس 10, زمانی که امریکا اضافه شده 221,168 موارد تایید شده.

-- جینی Haseman و مایک Stucka

3 میلیون بیشتر آمریکایی ها فایل بیکاری – 36M در 8 هفته

تقریبا 3 میلیون آمریکایی ظ اولیه بیکاری ادعای هفته گذشته وزارت کار گفت: پنج شنبه, spotlighting موج دیگری از کاهش شغل و اضافه کردن به بی سابقه اقتصادی آسیب های ساخته شده توسط این بیماری همه گیر. در هفته گذشته شرکت های شناخته شده مانند Uber جنرال الکتریک و Airbnb را گذاشته هزاران نفر از کارگران است. بیش از 36 میلیون نفر از کارگران در حال حاضر به دنبال مزایای بیکاری در هشت هفته.

اقتصاددان Ryan شیرین از مودی تجزیه و تحلیل پیش بینی 11 میلیون حقوق و دستمزد ضرر و زیان در مارس و یکی دیگر از 2 میلیون در ماه ژوئن و بیکاری اوج در یک 23 درصد قبل از کار دستاوردهای بازگشت در ماه جولای به عنوان کسب و کار بیشتر بازگشایی شده است.

Paul Davidson

صحبت کردن در داخل خانه می تواند منجر به کروناویروس انتقال, مطالعه می گوید

یک دقیقه صحبت کردن با صدای بلند می تواند به تولید بیش از 1000 ویروس حاوی قطرات است که می تواند معطل در هوا برای بیش از 8 ساعت با توجه به یک مطالعه جدید منتشر شده در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم ایالات متحده آمریکا است. چون قطرات وجود دارد که در یک فرد بدون علامت دهان می تواند حمل تنفسی عوامل بیماری زا مانند SARS-CoV-2 "وجود دارد قابل توجه احتمال که عادی صحبت علل هوابرد انتقال ویروس در محیط های محدود" مطالعه می گوید.

"این مطالعه بر اساس پژوهش های پیشین ... و می افزاید: حمایت برای اهمیت پوشیدن ماسک" موسسه ملی دیابت و دستگاه گوارش و بیماری های کلیوی در بیانیه ای گفت ایالات متحده آمریکا امروز.

– جسیکا فلرس

فدرال رزرو آمریکا بیشتر محرک بودجه مورد نیاز برای جلوگیری از رکود طولانی مدت'

دولت فدرال باید ارائه "اضافی پشتیبانی مالی" فراتر از حدود 3 تریلیون دلار در برنامه های آن را در حال حاضر تایید کرده است که برای حمایت از ملت مضطرب خانواده ها و کسب و کار, رئیس فدرال جروم پاول گفت. فدرال رزرو خواهد شد و استقرار آن ابزار "خود را بداند" اما اقتصاد نیاز به تزریق گسترده پول نقد برای جلوگیری از "رکود طولانی مدت و ضعیف بازیابی" که در پشت برگ آسیب پایدار, او گفت:.

پاول را شوم تن است که در تضاد کامل با سخنان خود در اوایل ماه گذشته که این جهش می تواند "نسبتا سریع" و "قوی" یک تغییر است که نشان دهنده عمیق شغل و زیان های اقتصادی این بیماری همه گیر در حال حاضر وارد و رو به رشد چشم انداز توقف بازیابی.

– Paul Davidson

هشدار ویروس ممکن است هرگز دور'

آن را در سراسر جهان "تلاش عظیم" به له شیوع کروناویروس حتی اگر یک واکسن است که در شرایط اضطراری متخصص دکتر مایک رایان گفت: در یک جلسه. و بدون واکسن آن می تواند سال برای جمعیت جهانی برای ایجاد سطح ایمنی لازم برای خنثی کردن این بیماری همه گیر. رایان اشاره کرد که واکسن سرخک و بیماری های دیگر شکست خورده اند به طور کامل از بین بردن آنها.

"من فکر می کنم این مهم است که ما واقع بینانه" رایان گفت. "من فکر نمی کنم هر کسی می تواند پیش بینی زمانی که این بیماری را ناپدید می شوند. من فکر می کنم هیچ وعده در این, و هیچ تاریخ."

ویسکانسین دیوان عالی کشور در افغانستان فرماندار اقامت در خانه سفارش

اقامت در خانه سفارش صادر شده توسط دولت از فرماندار ویسکانسین ، تونی Evers زده شده است توسط دولت در دیوان عالی کشور است. Evers تا به حال به دنبال گسترش محدودیت در ساکنان از طریق پایان ماه مه به توقف گسترش coronavirus در دولت است. قانونگذاران جمهوریخواه کنگره اعتراض به دلیل تاثیر بر اقتصاد است. در اکثر نظر رئیس دادگستری صبر Roggesack تعیین گروه خدمات بهداشتی و درمانی, منشی, Andrea نخل باید صادر دولتی از جمله محدودیت از طریق یک فرایند شناخته شده به عنوان قانون ساخت که به قانونگذاران وتو بیش از سازمان سیاست.

حاکم را مجبور فرماندار دموکرات و جمهوری خواه کنترل مجلس قانونگذاری به کار با هم در وزارت امور خارجه در پاسخ به این اببس و جریان از شیوع – پویا دو طرف باید به ندرت قادر به رسیدن به قبل از.

– مولی بک, Milwaukee Journal Sentinel

AAU جوانان مسابقات والیبال هنوز هم برنامه ریزی شده بود در ماه ژوئن

این کشور بزرگترین جوانان مسابقات والیبال که میزبان هزاران نفر از دختران و پسران است که هنوز هم برنامه ریزی شده برگزار می شود, ماه آینده در اورلاندو فلوریدا با وجود نگرانی در مورد کوروناویروس. آماتور ورزشی اتحادیه رویداد برجسته 2,800 تیم در تابستان گذشته و درو حدود 110,000 بازدید کنندگان به شهرستان بیش از 12 روز است. این AAU در انتشار اخبار گفت که "ایمنی از شرکت کنندگان در بالاترین اولویت ما است" و "ما این تصمیم را به آرامی." در این بیانیه همچنین روشن ساخته شده است وجود دارد یک انگیزه مالی در معرض خطر با توجه به اهمیت این رویداد به اقتصاد محلی.

در میان اقدامات احتیاطی: وجود خواهد داشت هیچ تیم های بین المللی در این سال و متوسط چک خواهد نهاد قبل از رقابت. والیبال و دادگاه را به طور منظم بررسی شود. Handshakes خواهد بود دلسرد شده است. دادگاه خواهد بود فاصله دورتر از هم جدا. هر تیم خواهد بود محدود به یک حزب از 30 نفر از جمله 15 بازیکن پنج مربیان و 10 chaperones.

تام Chris Chavez

مطالعه می یابد گربه می گرفتن COVID-19 ممکن است قادر به انتقال به دیگر گربه ها

یک مطالعه منتشر شده در مجله پزشکی نیوانگلند یافت که گربه "به آسانی می توانید تبدیل شدن به آلوده" با کروناویروس و ممکن است قادر به عبور از آن به گربه های دیگر.

استاد Pathobiological علوم در دانشگاه ویسکانسین دانشکده دامپزشکی Yoshihiro Kawaoka چراغ مطالعه. در آن محققان اداره ویروس بوده و جدا شده از انسان بيمار به سه گربه. بعد محققان از شناسایی این ویروس در دو تا از گربه ها با استفاده از سواب بینی. روز سوم آنها شناسایی این ویروس در همه گربه.

روز پس از اجرای این ویروس برای اولین بار از سه گربه و محققان قرار می گیرد یکی دیگر از گربه در هر یک از قفس خود را. محققان نمی اداره coronavirus به تازگی اضافه شده گربه. در عرض دو روز یکی از گربه جدید بود ریختن ویروس و در شش روز تمام گربه ها انجام شد ،

بیشتر COVID-19 سرفصل های از ایالات متحده آمریکا امروز

  • '50 متحده و 50 روش مختلف:' متحده تقلا برای استخدام COVID-19 تماس با ردیاب.
  • تقریبا همه بچه ها قابل درمان هستند': آنچه والدین باید در مورد می دانیم جدید COVID مربوط به بیماری التهابی.
  • بازیکنان NBA می خواهید پشت در دادگاه: اتحادیه بررسی می یابد حمایت قاطع برای شروع مجدد فصل است.
  • چه بازگشایی در دولت ؟ در اینجا این است که چگونه امریکا بازگشایی میان شیوع کروناویروس.
  • به دنبال کاغذ توالت دستمال مرطوب ضد عفونی کننده و یا ضد عفونی کننده دست? سعی کنید دادوستد در Facebook و همسایه.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن