Coronavirus به روز رسانی در ورزش: Indy 500 تاخیر تا مرداد و لغو

دن Rorabaugh Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 2:36 PM EDT Mar 26, 2020مکث ورزشی در سراسر فلوریدا, ایالات متحده

توسط ABTINNEWS در 25 فروردین 1399

مکث ورزشی در سراسر فلوریدا, ایالات متحده و جهان ادامه داد: به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس همچنان به گسترش است.

آخرین رویداد مهم به سقوط قربانی به coronavirus همه گیر شد ایندی 500 است که در حال حاضر هدفمند به اجرا در آوردند.

بزرگترین سکته مغزی به سقوط بر ورزش جهان کاهش یافت دوشنبه هنگامی ارشد عضو کمیته بین المللی المپیک گفت: بازی های المپیک توکیو خواهد بود به تعویق افتاد و در پی شیوع کروناویروس. به تعویق افتادن ساخته شده رسمی شنبه.

روز شنبه, MLB گفت: این می تواند بازی را در اواخر ماه نوامبر و NHL عقب رانده رویدادهای برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن.

لغو و تعویق در ورزش جهان آغاز شد مارس 11, زمانی که NBA به حالت تعلیق در آن فصل پس از یوتا جاز بازیکن رودی Gobert آزمایش مثبت قبل از یک بازی است. پس NHL فصل متوقف شد و MLB بهار, آموزش لغو شد و باز روز به تعویق افتاد. مسابقات قهرمانی NCAA — از جمله مردان و زنان مسابقات بسکتبال — لغو شد.

PGA Tour حوادث — به عنوان به خوبی به عنوان استادان در ماه آوریل برای اولین بار عمده در گلف تقویم — تعویق افتاده بودند ابتدا با لغو مسابقات قهرمانی بازیکنان, پس از روز 1 در پونته ودرا بیچ فلوریدا. نسکار مسابقه برنامه ریزی شده برای این آخر هفته در حیاط-میامی متوقف شد. استخدام بازديد دبیرستان ورزشکاران به دنبال در کالج بود به نام کردن برای حداقل یک ماه پس از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis دستور داد تمام مدارس دولتی در فلوریدا به نزدیک به دو هفته است.

هفته گذشته کنتاکی دربی پا برای اولین بار از اسب مسابقه را تاج سه گانه منتقل شد به ماه سپتامبر و PGA قهرمانی شد گلف را عمده دوم به تعویق افتاد. ACC و ثانیه اعلام کرد تمام فعالیت های ورزشی لغو شد برای بقیه سال تحصیلی پایان فصل برای همه دانشگاه فلوریدا و دانشگاه ایالتی فلوریدا, بهار, ورزشی.

بیشتر: لیست در حال اجرا از آنچه که لغو شده است و یا موکول به دلیل COVID-19 نگرانی

بیشتر: تعداد موارد تایید شده عبور 2,300, مرگ و میر, افزایش

تعداد تایید coronavirus موارد در فلوریدا بود 2,355 به عنوان پنج شنبه, مارس 26. 28 و میر در فلوریدا بوده است در ارتباط با کوروناویروس.

در اینجا است که یک لیست در حال اجرا از رویدادهای نهفته COVID-19. بررسی برای به روز رسانی در طول روز:

پنج شنبه, مارس 26

مسابقه

2020 Indianapolis 500 نخواهد بود اجرا بر روی آن برنامه ریزی شده در مارس 24, تاریخ شروع, IndyCar و IMS اعلام کرد که می تواند 104 در حال اجرا از بزرگترین عینک در مسابقه نسخه اول به پایان خواهد رسید است.

مسابقه برنامه ریزی شده است برای Aug. 23.

NHRA همچنین اعلام کرد که هدف قرار دادن ژوئن 5-7 برای از سرگیری 2020 Mello Yello Drag Racing سری برنامه با Gatornationals نژاد در گینسویل. این Gatornationals نژاد در اصل برنامه ریزی شده بود برای مارس 12.

چهار شنبه, مارس 25

MLB

یک MLB اجرایی گفت: لیگ و اتحادیه بازیکنان نزدیک به یک توافقنامه مهم مسائل اقتصادی با امید محور اکثر 162-بازی فصل, حتی اگر آن را به معنی بازی در سری جهانی در اواخر ماه نوامبر.

دو طرف می خواهم به بازی حداقل 100 بازی به طور منظم فصل بازی در ماه اکتبر و از جمله هفتگی doubleheaders. آنها را مورد بحث تغییر حذفی فرمت و حرکت حذفی سری از سرد-آب و شهرستانها به خنثی سایت.

NHL

لیگ ملی هاکی است به تعویق افتاد آن سراغ ترکیب جوایز مراسم و پیش نویس که برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن. آن را ارائه تاریخ های جدید برای حوادث.

سهشنبه, مارس 24

بازی های المپیک

توکیو بازی که رسما به تعویق افتاد 2021. این اولین بار در مدرن تاریخ المپیک است که جهانی بهداشت موضوع را مختل بازی.

سازمان دهندگان گفت: مشعل المپیک خواهد ماند در ژاپن در طول تاخیر و بازی را نیز در ادامه به طور رسمی نام "توکیو 2020" حتی آنها به عنوان حرکت به 2021.

نظر: بازی های المپیک خواهد بود ارزش صبر زیر تعویق

دوشنبه, مارس 23

بازی های المپیک

جانباز کمیته بین المللی المپیک عضو دیک پوند گفت: ایالات متحده آمریکا امروز ورزش بعد از ظهر دوشنبه که 2020 توکیو بازی های المپیک در حال رفتن به تعویق افتاد, به احتمال زیاد تا 2021 با جزئیات به کار در چهار هفته بعدی.

"بر اساس اطلاعات کمیته بین المللی المپیک است, به تعویق افتادن تصمیم گرفته شده است," پوند گفت: در یک مصاحبه تلفنی. "پارامترهای رفتن به جلو مشخص نشده اما این بازی در حال رفتن به شروع در جولای 24, که من می دانم."

مصاحبه پس از کانادا و استرالیا و آلمان در میان یک لیست در حال رشد از سازمان ملل که خواستار شدند برای کمیته بین المللی المپیک برای قرار دادن خاموش 2020 بازی.

فوتبال

یوفا رسما به تعویق افتاد نهایی لیگ قهرمانان برنامه ریزی شده بود در تاریخ 30 مه در استانبول.

یوفا می گوید: هیچ تصمیم گیری شده است پیدا کردن یک تاریخ جدید در میان خاموش شدن از فوتبال اروپا به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس که هیچ پایانی در چشم.

تنها چهار تیم پیشرفته به لیگ قهرمانان اروپا یک چهارم نهایی قبل از باقی مانده دور از 16 بازی برنامه ریزی شده در مارس 17-18 شد به تعویق افتاد.

یوفا می گوید: "لیگ اروپا با توجه on May 27 در گدانسک لهستان و زنان نهایی لیگ قهرمانان, برنامه ریزی برای 24 مه در وین اتریش نیز به تعویق افتاد.

بیشتر: "من نمی OK': بیماری همه گیر کوروناویروس رشته FGCU, FSW بین المللی ورزشکاران در فورت مایرز

بیشتر: "این ترسناک از خواب بیدار یک روز و آن را رفته است': Coronavirus به پایان می رسد برخی از Lee County, کالج, ورزشی, مشاغل

جمعه, مارس 20

LPGA

تور LPGA پیدا کرده است یک تاریخ برای اولین بار در مسابقات بزرگ. این حرکت ارتش ملی افغانستان (ANA الهام بخش برای سپتامبر. 10-13 و حرکت آن پورتلند مسابقات یک هفته بعد.

ارتش ملی افغانستان (ANA الهام شد برنامه ریزی شده برای ماه آوریل 2-5 در رانچو میراژ کالیفرنیا. آن را در میان آنچه در حال حاضر شش داخلی تور LPGA حوادث شده اند که به تعویق افتاد به دلیل جدید کروناویروس. LPGA کمیسر مایک Whan اضافه شده سه در چهار شنبه — هاوایی لس آنجلس و سان فرانسیسکو بیش نهایی سه هفته از ماه آوریل است.

مسابقه

فرمول یک است که راه اندازی یک سری از نژادها مجازی به جای به تعویق افتاده و یا لغو جایزه بزرگ حوادث.

این سری می گوید: "تعداد کنونی رانندگان F1" را در رقابت با اولین مجموعه برای یکشنبه. که آن روز که Bahrain Grand Prix قرار بود به جای.

هیچ یک از رانندگان در نظر گرفتن بخشی نامگذاری شده اند.

پنج شنبه, مارس 19

NBA

NBA گفته است که آن تیم به آموزش و تمرین و امکانات خود را به تمام بازیکنان و کادر شروع جمعه.

لیگ گفت: سازندگان: گذشته خواهد شد به طور نامحدود در آخرین واکنش به جهانی coronavirus بیماری همه گیر. اخیرا در دوشنبه NBA گفتن بود تیم که در تمرینات فردی را می تواند با استفاده از آنچه در این لیگ به نام "یک بازیکن و یک مربی و یک سبد خرید" حکومت. در حال حاضر که حتی مجاز است.

بیشتر: داخل هفته است که در سمت چپ NBA و NHL تعطیل

مسابقه

جایزه بزرگ موناکو است که در میان سه فرمول یک مسابقات به تعویق افتاد. هلندی و اسپانیایی GPs در ماه مه نیز نامیده می شود توسط بدن حاکم FIA.

آن است که هنوز روشن نیست که این مسابقه اول فصل برگزار می شود.

MLS

لیگ برتر فوتبال تمدید تعلیق فصل آن به حداقل ممکن است 10 تا متناظر با CDC درخواست برای محدود کردن اجتماعات بزرگ برای هشت هفته.

فوتبال بین المللی

فوتبال در انگلستان خواهد ماند به حالت تعلیق تا زمانی که حداقل مارس 30 به دلیل شیوع کروناویروس و فصل می تواند به پایان رسید در ماه ژوئن.

فدراسیون فوتبال و لیگ برتر گفت: آنها توافق کرده اند که برای تمدید تعلیق از آوریل 4 مارس 30. فا هیئت مدیره تا به چشم پوشی از مقررات است که به طور معمول ملزم لیگ را به پایان برساند در ژوئن 1.

که بدان معنی انگلیسی لیگ می توانید ادامه بازی در فضایی که باز شده تا هنگامی که یوفا به تعویق افتاد مسابقات قهرمانی اروپا به 2021.

چهار شنبه, مارس 18

تنیس

همه مردان و زنان تنیس حرفه ای مسابقات از طریق ژوئن 7 نام گرفته به دلیل جدید کروناویروس بیماری همه گیر.

ATP و WTA چهارشنبه اعلام کرد که کل خاک رس-دادگاه مدار "برگزار خواهد شد به عنوان برنامه ریزی شده" — یک روز پس از شروع باز فرانسوی همچنین در آن سطح به تعویق افتاد از می تا سپتامبر.

این Mardy Fish کودکان بنیاد تنیس قهرمانی مجموعه 26 آوریل-مارس 3 در بلوار باشگاه تنیس در ساحل Vero شد و به تعویق افتاد.

مسابقه

از ساعت 24 لو انسانهای مسابقه استقامت به تعویق افتاده است به مدت سه ماه خواهد شد و در حال حاضر اجرا از سپتامبر. 19-20.

در این مسابقه که از ابتدا تعیین شده برای ماه ژوئن 13-14.

Brevard County

فضای سواحل مسابقات سه گانه برنامه ریزی شده برای آوریل 26, است, به تعویق افتاد تا ژوئن 14.

سهشنبه, مارس 17

Kentucky Derby

کنتاکی دربی است که به تعویق افتاد و ممکن است از 2 تا سپتامبر. 5 Churchill Downs رسما اعلام کرد صبح روز سه شنبه. این اولین بار پس از سال 1945 در این مسابقه برای اولین بار در مسابقه اسب را تاج سه گانه برگزار خواهد شد در اولین شنبه ماه مه.

بیشتر: کوین دورنت در میان چهار بروکلین نتز که تست مثبت برای COVID-19

ACC

ACC لغو بقیه تقویم ورزشی برای سال تحصیلی. که شامل تمام بهار ورزشی و همچنین بهار حوادث فوتبال از جمله فلوریدا دولت گارنت و طلا بازی برنامه ریزی شده برای ماه آوریل 18.

این کنفرانس در اصل پنج شنبه اعلام کرد آن را به حالت تعلیق تمام فعالیت های ورزشی به طور نامحدود. Pac-12 و AAC قبلا اعلام کرده بود آنها را لغو بقیه سال را ورزش برنامه.

SEC

SEC لغو آن در فصل بهار سه شنبه پایان فصل برای همه Florida Gators بهار تیم های ورزشی. این کنفرانس قبلا به حالت تعلیق تمام فعالیت های ورزشی تا 15 آوریل است.

گلف

PGA آمریکا اعلام کرد PGA قهرمانی, برنامه ریزی شده برای ماه مه 11-17 در TPC هاردینگ پارک در سان فرانسیسکو خواهد بود به تعویق افتاد و با امید به اجرای این رویداد بعد از آن در تابستان است.

یک پناهگاه در محل سفارش در محل قرار داده شد در سان فرانسیسکو در روز دوشنبه در پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر.

USGA را لغو کرده است دو کار قهرمانی در آن سال 2020 برنامه.

در ایالات متحده زنان تازه چهار توپ شد و برنامه ریزی شده برای ماه آوریل 25-29 در Quail Creek در ناپل. ایالات متحده در تازه چهار توپ شد و برنامه ریزی شده برای ماه مه 23-27 در فیلادلفیا باشگاه کریکت.

بیشتر: Coronavirus را تحت تاثیر قرار Terra Cotta دعوتی رویدادهای خیریه در جنوب غربی فلوریدا

تنیس

باز فرانسوی در اصل برنامه ریزی شده برای شروع 24 مه به تعویق افتاده است; آن را در حال حاضر اجرا سپتامبر. 20 از طریق Oct. 4.

زنان تنیس حرفه ای تور به حالت تعلیق در همه رقابت ها تا زمانی که ممکن است در 2. این WTA می گوید آن است که تماس رس-دادگاه مسابقات در اشتوتگارت استانبول و پراگ اضافه کردن آن به یک لیست از رویدادهای قبلا لغو شد.

انجمن تنیس حرفه ای تور به حالت تعلیق در آمد و به مدت شش هفته با شروع از پنج شنبه. میامی باز, برنامه ریزی برای شروع مارس 23 بود که به طور مستقل پس از لغو میامی-Dade شهرستان قرار داده شد تحت یک حالت اضطراری است.

فوتبال

عمده بین المللی مسابقات فوتبال در حال تحت فشار قرار دادند به 2021. یوفا اعلام کرد یورو 2020 برنامه ریزی برای ماه های ژوئن و ژوئیه خواهد بود 12 ماه به تعویق افتاد. کوپا امریکا نیز برای این شرکت برگزار خواهد شد 11 ژوئن-جولای 11, 2021.

کنفدراسیون فوتبال آفریقا گفت: کشورهای آفریقایی قهرمانی برنامه ریزی شده برای ماه آوریل 4-25 در کامرون شده است به طور نامحدود به تعویق افتاد. آفریقای بالا مسابقات جام ملت های آفریقا, است که با توجه به بازی می شود اوایل سال آینده نیز در کامرون است.

دوشنبه, مارس 16

پیش نویس NFL

پیش نویس NFL هنوز هم برگزار می شود در لاس وگاس در مارس 23-25 اما همه طرفداران حوادث لغو شده است. پیش نویس هنوز تلویزیونی NFL اعلام کرد.

MLB

در روز دوشنبه غارت مانفرد گفت: فصل بیس بال نمی خواهد شروع و تا اواسط ماه مه در اولین اما او امیدوار است 162-بازی فصل هنوز هم می تواند محل. او همچنین گفت: امکانات باز خواهد ماند به صورت رسمی تمرینات. لیگ اصلی بیس بال است تحت فشار قرار دادند باز کردن بعد تا اواسط ماه مه در اولین روز دوشنبه به دلیل جدید کروناویروس پس از دولت فدرال توصیه می شود محدود کردن حوادث بیش از 50 نفر برای بعد از هشت هفته.

جکی رابینسون آموزش مجتمع در ساحل Vero است تعلیق عملیات. MLB-اجرای تاسیسات به تازگی نام رسمی سایت آموزش از ایالات متحده آمریکا و سافتبال.

MLB است به طور موقت تعطیل همه داخلی و بین المللی سراغ فعالیت از جمله دولتی و خصوصی فايلهاي با توجه به کن روزنتال از ورزشی است.

در 4 p. m. روز شنبه, MLB اعلام کرد آن را به حالت تعلیق درآورد بهار, آموزش فصل است. روز افتتاحیه نیز به تعویق خواهد افتاد و حداقل دو هفته.

دوقلوها مینه سوتا برنامه ریزی شده بود به بازی Baltimore Orioles در 6:05 بعد از ظهر پنج شنبه در هموند ورزشگاه اما این بازی لغو شد. با توجه به یک صدای جیر جیر از Orioles ضرب و شتم نویسنده جو Pablo تیم "اتوبوس چپ تیم پیچیده را به مقصد فورت مایرز برای بازی امشب و تقریبا بلافاصله برگشت. بازیکنان خارج اتوبوس و رفت و برگشت به مرکز."

قبلا

دبيرستان

فلوریدا اعلام کرد جمعه شب آن را تعطیل, همه مدارس دولتی از طریق مارس 30 که توقف تمام ورزشی دبیرستان.

ذغال سنگ مدارس عمومی کانتی گفت: همه فعالیت های فوق برنامه متوقف شد حداقل تا مارس 13.

NCAA جمعه اعلام کرد که تمام در و خارج از محوطه دانشگاه استخدام, سفر لغو شد تا حداقل 15 آوریل است. هیچ مقام رسمی یا غیر رسمی بازديد مجاز خواهد بود در طول این زمان.

نظر: این زمان برای ULTIMOPREZZO به سرب و لغو بهار ورزشی

MMA

UFC به تعویق انداخته است سه رویداد برنامه ریزی شده برای مارس 21 مارس 28 و 11 آوریل.

UFC برگزار شد رویداد روز شنبه در برازیلیا, برزیل بدون طرفداران در Ginasio نیلسون نلسون. پس از این رویداد UFC رئیس دانا سفید باقی مانده مصمم است که UFC برنامه ادامه خواهد داد با وجود بقیه جهان ورزش تعطیل.

Bellator 241 به تعویق افتاد ساعت قبل از رویداد راه اندازی شد برای شروع در Mohegan Sun Arena در کانکتیکات.

آهنگ

پن رله یکی از قدیمی ترین و بزرگترین آهنگ دیدار در کشور لغو شده است.

پن رله شد برنامه ریزی شده برای ماه آوریل 23-25 و برگزار شده بود بدون وقفه از سال 1895. این رویداد را جشن گرفتند آن 125 متوالی در حال اجرا در سال گذشته است. فیلادلفیا مستقر در دانشگاه پنسیلوانیا می گوید که تلاش خواهد کرد تا میزبان یک جایگزین پیگیری دیدار در تاریخ بعد در اواخر ماه مه یا اوایل ماه ژوئن است.

گلف

کارشناسی ارشد به تعویق افتاد به طور نامحدود صبح جمعه. سال اول عمده راه اندازی شد برای شروع 9 آوریل در آگوستا جورجیا است.

پنج شنبه شب, PGA Tour کمیسر جی موناهان لغو بازیکنان قهرمانی در TPC Sawgrass در پونته ودرا بیچ فلوریدا پس از اولین روز از رقابت. آن را قبلا برنامه ریزی شده برای اجرای این مسابقات به عنوان برنامه ریزی شده و بدون طرفداران پس از پنج شنبه.

فصل سه بعدی LPGA حوادث شده اند به تعویق افتاد از جمله اول سال عمده ارتش ملی افغانستان (ANA Inspriration که قرار بود برای شروع 2 آوریل.

به Florida State Golf Association تمام رویدادهای برنامه ریزی شده از طریق مارس 26.

مسابقه

نسکار جمعه اعلام کرد که تمام رویدادهای برنامه ریزی شده برای آتلانتا در این آخر هفته و در حیاط-میامی آخر هفته آینده متوقف شد. این برنامه در اصل برای مسابقه به اجرای بدون فن.

IndyCar برنامه ریزی شده بود برای باز کردن فصل آن یکشنبه در خیابان های سن پترزبورگ فلوریدا به تعلیق در فصل آن از طریق پایان ماه آوریل است. چهار نژادها مبتلا هستند.

ماراتن بوستون

مسابقه دهندگان اعلام ماراتن بوستون خواهد بود تا سپتامبر به تعویق افتاد. در مورد 31,000 دونده بودند و انتظار می رود برای 124 در حال اجرا ماراتن که تساوی در حدود یک سوم از آن دونده از خارج از ایالات متحده است. این اولین بار است که تاخیر در تاریخ این مسابقه است.

کالج

آمریکا کنفرانس ورزشی اعلام کرد تمام مسابقات ورزشی لغو شد برای بقیه سال تحصیلی. UCF عضو AAC.

UCF قبلا اعلام کرده بود آن را ادامه خواهد داد برای برگزاری رویدادهای ورزشی بدون تماشاگر.

روز شنبه Pac-12 لغو همه از آن باقی مانده فعالیت های ورزشی برای سال تحصیلی.

این NJCAA لغو آن مردان و زنان, بسکتبال قهرمانی و همچنین به عنوان بهار ورزش های نجومی. لیگ — که شامل جنوب غربی فلوریدا در فورت مایرز شرقی فلوریدا استیت کالج در کاکائو و رودخانه هند کالج ایالتی در فورت پیرس — در اصل برنامه ریزی شده برای به تعویق انداختن مسابقات بسکتبال تا آوریل است.

پس از NCAA لغو تمام زمستان و بهار مسابقات ورزشی جمعه یک ایالت فلوریدا و سافتبال بازیکن شروع یک درخواست به درخواست تجدید نظر تصمیم گیری.

فلوریدا Gators' دو و میدانی تقویم تعطیل است حداقل تا 30 مارس.

در فورت مایرز سواحل خلیج فلوریدا زنان تیم بسکتبال راه اندازی شد به میزبان اطلس خورشید فینال مسابقات در روز یکشنبه قبل از NCAA تصمیم به لغو تمام مسابقات.

این FCSAA به حالت تعلیق در تمام مسابقات از طریق مارس 28.

خلیج فارس جنوب کنفرانس اعلام کرد تمام ورزشی-فعالیت های مربوط به حالت تعلیق در آمد. دانشگاه وست فلوریدا به عقب کشیده همه از آن تیم های ورزشی از مسابقات پنج شنبه.

در شهرستان Brevard, Florida, Tech اعلام کرد تمام بازی های ورزشی و شیوه متوقف شد به طور نامحدود.

شرقی فلوریدا استیت کالج پنج شنبه اعلام کرد این امر به تعویق انداختن همه رویدادهای ورزشی موثر بلافاصله. این تصمیم پس از یک رای از NJCAA Region VIII که هیچ تیم بازی خواهد کرد هر بازی حداقل تا مارس 28.

NCAA

NCAA اعلام کرد تمام زمستان و بهار مسابقات ورزشی لغو شد. که شامل مردان و زنان مسابقات بسکتبال و همچنین کالج های دنیا سری برای بیس بال و سافتبال.

پیش از آن در روز کنفرانس مسابقات شده بود لغو شد.

SEC مسابقات

SEC مسابقات لغو شد شنبه. فلوریدا برنامه ریزی شده بود به بازی گرجستان روز شنبه بعد از ظهر.

در ضمن تمام SEC بهار ورزش شده است به حالت تعلیق تا مارس 30.

ACC Tournament

باقی مانده از ACC مسابقات لغو شد دوشنبه, فقط قبل از ایالت فلوریدا راه اندازی شد برای شروع بازی خود را در برابر کلمسون.

بیشتر: دیدن ایالتی فلوریدا دریافت ACC جایزه پس از سال 2020 ACC مسابقات بسکتبال لغو شد

این کنفرانس متعاقبا اعلام روز شنبه آن را به حالت تعلیق در تمام ورزشی-فعالیت های مرتبط تا اطلاع ثانوی معنی هیچ کدام از آن تیم خواهد رقابت در NCAA بسکتبال مسابقات اگر آنها به رفتن به عنوان برنامه ریزی شده.

Big Ten Tournament

باقی مانده از ده بزرگ مسابقات لغو شد شنبه. بزرگ 12 و Pac-12 نیز لغو مسابقات خود را به عنوان چند دیگر کنفرانس ها. بزرگ شرق لغو آن مسابقات در حاصل کار دو تیم خود را برای اولین بار برنامه ریزی شده بازی از روز در Madison Square Garden.

NHL

NHL به حالت تعلیق در آن فصل به طور نامحدود پنج شنبه بعد از ظهر پس در قدم به قدم از NBA تصمیم مشابه شنبه شب. به Tampa Bay Lightning برنامه ریزی شده بود به میزبان Philadelphia Flyers در پنج شنبه شب و در حالی که Florida Panthers شد به بازی ستاره دالاس در تگزاس است.

کمیسر گری Bettman روز جمعه گفت: بازیکنان و کادر گفته شده است به دور ماندن از یخ و خود منزوی در حالی که لیگ است که در یک وقفه نامشخص ظهر.

Bettman گفت: در یک مصاحبه تلفنی با آسوشیتد پرس و لیگ برتر وب سایت که به دانش خود هیچ بازیکن و یا لیگ کارکنان باید آزمایش مثبت برای جدید کروناویروس. اما او اضافه کرد که او نیست مشخصی وجود ندارد کسی که ممکن است احساس خوبی است و در انتظار نتایج آزمون.

لیگ کوچک

این ECHL 26 تیم جزئی لیگ هاکی است که شامل فلوریدا Everblades اورلاندو خورشیدی خرس و جکسون Icemen تا به حالت تعلیق در آن فصل است.

لیگ برتر فوتبال

MLS به حالت تعلیق در تمام عملیات برای 30 روز. اینتر میامی شرکت متعلق به بکهام و خورخه Mas, برنامه ریزی شده بود به بازی آن خانه بازکن شنبه.

مسابقه

از 12 ساعت از سبرینگ برنامه ریزی شده به اجرا در فلوریدا آخر هفته آینده موکول شده است به دلیل ممنوعیت سفر از اروپا است. بسیاری از تیم ها که رقابت در IMSA ورزشی اتومبیل حوادث با استفاده از درایور اروپا و اعضای تیم.

مسابقه موکول شد به عنوان IMSA آخر فصل برگزار می شود Nov. 11-14 در سبرینگ Raceway بین المللی.

این NHRA Gatornationals رویداد برنامه ریزی شده برای این آخر هفته در گینسویل به تعویق افتاده است.

XFL

از XFL اعلام کرد که تعلیق افتتاحیه آن فصل پنج. لیگ را در انتشار اخبار گفت که متعهد به بازگشت در سال 2021.

ایالات متحده آمریکا امروز و آسوشیتد پرس کمک به این گزارش.

برای بهترین پوشش ورزشی در منطقه, لطفا, اشتراک, به محلی اخبار سازمان.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب