Coronavirus Treasure Coast: در اینجا چیزی است که بسته است یا تغییر کرده است در میان COVID-19 نگرانی

Cheryl McCloud و Catie Wegman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 8:48 AM EDT Mar 26, 2020مدرسه/تعطیلی دولتFellsm

توسط ABTINNEWS در 24 فروردین 1399

مدرسه/تعطیلی دولت

Fellsmere City Hall: بسته به دسترسی عمومی تا اطلاع ثانوی.

Indian River County کتابخانه: بسته به مکان آغاز پنج شنبه, مارس 19.

Indian River County Tax Collector: کارول ژان اردن ارائه محدود آنلاین و درایو-از طریق خدمات اصلی و غرب و دفاتر.

Martin County Tax Collector: به طور موقت به حالت تعلیق همه خدمات که نیاز به حضور فیزیکی در چهار جمع آوری مالیات محل دفتر

مدارس: به دنبال توصیه از فلوریدا وزارت آموزش و پرورش, تمام مدارس تعطیل هستند از طریق مارس 27.

فلوریدای جنوبی مدیریت آب منطقه: همه SFWMD دفاتر از جمله تمام زمینه ایستگاه های خدمات مراکز و SFWMD ستاد در وست پالم بیچ بسته به مکان تا اطلاع ثانوی.

سنت جانز آب رودخانه مدیریت منطقه: آغاز جمعه, مارس 20 تمام شبانه کمپینگ رزرو برای 30 روز آینده لغو خواهد شد.

سنت لوسی County Tax Collector دفتر: بسته در روزهای جمعه.

شهر نسیم اقیانوس: به طور موقت تعلیق دسترسی عمومی به آن دفاتر.

بیشتر: Coronavirus Treasure Coast: رویدادهای محلی لغو موکول میان COVID-19 نگرانی

بیمارستان

هیچ بازدید کننده مجاز در کلینیک کلیولند بیمارستان ها در گنج ساحل. استثنا وجود دارد ساخته شده برای کودکان بیمار و نیروی کار-و-تحویل بیماران است که می تواند دریافت یک بازدید کننده و همچنین در پایان از شرایط زندگی.

تفریحی تعطیلی/تغییرات

تمام سواحل عمومی در هند, St. Lucie و مارتین شهرستان تا اطلاع ثانوی بسته.

همه Florida State Parks: موثر دوشنبه, مارس 23.

فلوریدا اقیانوس شناسی ساحلی در مرکز استوارت: 57 هکتار دریایی, زندگی, طبیعت, مرکز واقع در هاچینسون جزیره بسته است و تا اطلاع ثانوی.

جزیره جان باشگاه در ورو بیچ: این باشگاه بسته شده است امکانات آن و لغو فعالیت ها و رویدادها تا اطلاع ثانوی — از جمله clubhouses; در رستوران ناهار خوری;, تنیس, بسکتبال, pickleball و بانوان دادگاه; تناسب اندام و سلامتی center; و استخر و ساحل و خدمات است. گلف باز می ماند فقط برای اعضا.

پورت سنت لوسی بسته شده است همه از آن شهرستان موفق رمپ قایق از مارس 24 تا اطلاع ثانوی. آنها عبارتند از جانبازان پارک در Rivergate, 2200, s. e. یادبود سربازان پارکوی;C-24 کانال پارک 500 s. e. Oakridge درایو; بلوط جواد پارک 1982 S.W. ویلانووا جاده; رودخانه محل پارک 690 n. w. بایو کشور ،

این سنت لوسی شهرستان های زیست محیطی منابع وزارت به حالت تعلیق در همه هدایت پیاده روی و دست و پا زدن برنامه ها تا اطلاع ثانوی. حفظ طبیعت باز باقی خواهد ماند در سنت لوسی شهرستان است.

Sandridge باشگاه گلف در رودخانه شهرستان: بسته شده در جمعه 20 مارس تا اطلاع ثانوی.

سیوال نقطه پارک معروف شهر عوام پارک بسته است و تا اطلاع ثانوی.

رستوران

فرماندار ران DeSantis دستور داده است تا تمام رستوران ها در فلوریدا به تعطیل خود را به اتاق ناهار خوری و انتخاب کردن برای تحویل و یا takeout گزینه به جای.

بانک

ولز فارگو: ولز فارگو را به طور موقت نزدیک چند شاخه در حالی که شاخه های دیگر را به کار گیرند با خدمات متنوع. شعبه عامل ساعت تنظیم شده است را به 9:30 صبح تا 4 بعد از ظهر از دوشنبه تا جمعه و از ساعت 9 صبح تا ظهر در روزهای شنبه. برای اکثر تا اطلاعات به روز مشتریان می توانید ولز فارگو شعبه یاب برای دستگاه های خودپرداز و مکان و وضعیت شعب.

مقصد

فلوریدا اردو: فلوریدا, جنگل, سرویس اعلام مارس 17 آن بسته شده است دولت هستند. عمومی و برنامه های توسعه گروه حوادث و تورهای در حال به تعویق افتاد برای 30 روز آینده. گروه اردوگاه ها و غرفه در دولت جنگل ها بسته خواهد شد برای 30 روز.

McKee باغ گیاه شناسی در ورو بیچ: تا اطلاع ثانوی بسته. تمام وقایع, فعالیت ها, کلاس ها, تورهای, برنامه ها و جلسات لغو شده اند از طریق مه 6.

خرده فروشی تعطیلی

Abercrombie & Fitch: تمام فروشگاه ها در شمال امریکا بسته تا مارس 28. فروشگاه آنلاین باز باقی خواهد ماند.

Aldi: برخی از فروشگاه ها خواهد بود به طور موقت بسته و یا محدود ساعت این شرکت اعلام کرد و افزود: "در این زمان ما می توانیم ارائه مکان خاص اطلاعات است."

AMC Theatres: AMC تعطیل در سراسر کشور در میان coronavirus بیماری همه گیر. هالیوود به تعویق انداخته است بیشتر از آن در نسخه های آینده. که بدان معنی است که حتی اگر سینما باز باقی می ماند در هفته های آینده آنها را کمی به بازی.

Ann Taylor فروشگاه بسته شده, طریق, مارس 28.

اپل: این خرده فروش اعلام کرد آن را تمام فروشگاه های خرده فروشی در خارج از چین تا مارس 27.

AT&T: این شرکت تنها نگه داشتن در فروشگاه کفش در عرض 20-شعاع مایل در مناطق حومه و یک فروشگاه باز در عرض 30 مایل شعاع در مناطق روستایی است. برای پیدا کردن یک فروشگاه خرده فروشی است که باقی خواهد ماند و باز به خدمت منطقه خود را لطفا به فروشگاه ما در ردیاب att.com/stores.

Bealls و Bealls خروجی: بسته آغاز مارس 20. خرید آنلاین در دسترس باقی می ماند در BeallsFlorida.com و BurkesOutlet.com.

Bed Bath & Beyond: به طور موقت بسته 800 فروشگاه از جمله ساحل Vero محل بر خیابان 20.

Bloomingdale: تمام فروشگاه ها بسته از طریق 31 مارس است.

انبار فروشگاه بسته شده, طریق, مارس 28.

lululemon: تمام آمریکای شمالی و اروپا فروشگاه ها بسته خواهد شد از طریق مارس 27.

شکوه: همه 258 شکوه فروشگاه های خرده فروشی در آمریکا و کانادا از طریق بسته مارس 29.

میسی: تمام فروشگاه ها بسته از طریق 31 مارس است.

مک دونالد: شرکت متعلق به رستوران بسته شدن تمام صندلی ها و مناطق بازی. Franchisees تشویق به انجام همان.

نایک: ورزشی پوشاک شرکت اعلام کرد ایالات متحده فروشگاه تعطیلی از روز دوشنبه تا روز 27 مارس ، مشتریان می توانند همچنان به فروشگاه در Nike.com و در برنامه های نایک.

Nordstrom: تمام فروشگاه ها بسته از طریق 31 مارس است.

Saks Fifth Avenue: تمام فروشگاه ها بسته از طریق 31 مارس است.

Sephora: تمام فروشگاه ها بسته از طریق آوریل 2.

پاتاگونیا: فروشگاه بسته مارس 13 و شرکت گفت: آن را ارزیابی مجدد وضعیت در مارس 27 و ارائه به روز رسانی.

Regal Cinemas: همه اختتامیه تئاتر آغاز مارس 17. بدون تاریخ داده شده برای بازگشایی.

استارباکس: برخی از مکان های بسته به مکان دیگر تغییر به یک "به" مدل هزاران متعلق به شرکت مکان برای "حداقل دو هفته.

هدف فروشگاه را بعد از 9 بعد از ظهر

Ulta Beauty: بسته شدن در 6 p. m. مارس 19 از طریق 31 مارس است.

Urban Outfitters: شرکت فروشگاه ها – از جمله Anthropologie, رایگان, مردم, زمین, و, Urban Outfitters اسم فروشگاه – بسته حداقل تا مارس 28.

خارج شده باز خواهد شد و از 7 صبح تا 8:30 p. m. به وقت محلی. فروشگاه که باز بعد از 7 صبح ادامه خواهد داد به طور منظم خود را شروع ساعت خارج شده گفت: سه شنبه شب. از مارس 24 آوریل 28, Walmart 5000-به علاوه ایالات متحده فروشگاه میزبان یک ساعته ارشد خرید رویداد هر سه شنبه برای مشتریان 60 ساله و مسن تر که شروع خواهد شد یک ساعت قبل از باز کردن فروشگاه ها.

ورو بیچ مرکز خروجی: تنها سه فروشگاه ها باز باقی می ماند که از 20 مارس: Francesca را کی Jewlers و SAS کفش.

بیشتر: فروشگاه برش ساعت و یا بسته شدن به دلیل coronavirus: Walmart, Apple, Nike, Albertsons معامله گر جو بیشتر

خرده فروشی تغییرات

Applebee محله Grill & Bar: اعلام کرد که آنها در حال ارائه تحویل رایگان در applebees.com و $10 خاموش منظور از $30 با کد 10OFF30 وقتی سفارش آنلاین ابتدا مارس 18.

Chick-Fil-A: اعلام کرد که به طور موقت بسته شدن آن اتاق ناهار خوری و صندلی برای محدود کردن فرد-به-فرد تماس بگیرید. برخی از رستوران ها ممکن است تنها به ارائه خدمات از طریق درایو-thrus در حالی که دیگران ممکن است قادر به ارائه takeout تحویل و یا تلفن همراه سفارش گزینه های.

دلار کلی: شروع مارس 17 تخفیف های زنجیره ای اعلام کرد آن است که اختصاص این ساعت برای اولین بار از فروشگاه روزنه ها به کمک ارشد خریداران "جلوگیری از شلوغ و شلوغ تر خرید دوره." فروشگاه های سراسر کشور نیز نزدیک یک ساعت زودتر از منظم بستن بار "به کارکنان اجازه می دهد برای تمیز کردن و restock قفسه های فروشگاه.

بازار تازه: خرید ویژه ساعت از 8-9 صبح دوشنبه تا جمعه برای سالمندان و کسانی که بیشتر در معرض خطر است. همه در فروشگاه مواد غذایی و آشامیدنی و نمونه برداری به طور موقت متوقف شد. تمام فروشگاه ها ادامه خواهد داد تا تحت عمل منظم در ساعات کسب و کار.

Publix: تمام فروشگاه ها باز خواهد شد و از ساعت 8 صبح تا 8 بعد از ظهر تا اطلاع ثانوی. در فروشگاه داروخانه ساعت خواهد بود 9 صبح تا 6 بعد از ظهر از دوشنبه تا شنبه و عادی ساعت در روز یکشنبه.

معامله گر جو: همه فروشگاه ها باز خواهد شد 9 صبح تا 7 بعد از ظهر تا اطلاع ثانوی.

خارج: فروشگاه به طور معمول باز 24 ساعت باز خواهد بود از 6 صبح تا 11 شب تا اطلاع ثانوی این شرکت گفت: از اواخر روز شنبه. فروشگاه های دیگر که به طور معمول تا نیمه شب باز خواهد شد نیز کاهش می یابد ساعت.

Winn-Dixie: تمام فروشگاه ها را در 9 p. m. "تا اطلاع ثانوی."

کلیساها

Calvary Chapel: تمام کلیسا در دانشگاه سباستین ملبورن و ویرا در حال بسته شدن درهای خود را. خدمات در دسترس خواهد بود آنلاین.

همه کاتولیک توده ها به حالت تعلیق در indefinelty.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن