Coronavirus: Treasure Coast دادگاه رول دستورالعمل برای امن بازگشایی با هدف از ژوئن 1

ملیسا E. Holsman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا در 25 مه سال 2020گنج ساحل courtho

توسط ABTINNEWS در 5 خرداد 1399

گنج ساحل courthouses برنامه ریزی برای بازگشایی ژوئن 1, اما انجام این کار با پروتکل های جدید است که نیاز به هر کسی که مراجعه به دادگاه و مجتمع به پوشیدن صورت پوشش برای محافظت در برابر خطر قرار گرفتن در معرض COVID-19.

که فقط یکی از چندین تغییرات مردم مواجه خواهد شد که بازدید از courthouses در 19 قضایی مدار که شامل مارتین سنت لوسی رودخانه هند و اوکیچوبی شهرستانهای استان است.

برای ضربه به یک هدف تاریخ 1 ژوئن مقامات دادگاه باید قادر به رعایت بهداشت و ایمنی دقیق در جهت صدور پنج شنبه توسط فلوریدا رئیس دادگستری چارلز canady را از دست.

فلوریدا دادگاه باید به دنبال دستورالعمل های اضطراری پس از یک راهپیمایی 13 هنگامی که canady را از دست معلق منصفه و محدود در شخص رسیدگی به اعمال اجتماعی فاصله.

در مارس 21, سفارش او صادر راهنمای courthouses برای گسترش عملیات در زیر آنچه به نام "فاز 2" بخشی از یک چهار مرحله برنامه ریزی است که اجازه خواهد داد غیر ضروری و فرد در رسیدگی به بازگشت.

فاز 2 با توجه به canady را از دست را اجازه محدود در شخص تماس در طول دادگاه خاص اقدامات حفاظتی مورد نیاز است. فاز 3 را اجازه و حتی بیشتر در شخص تماس و فاز 4 "هنگامی که coronavirus دیگر ارائه یک خطر قابل توجه."

Canady را از دست همچنین اعلام کرد یک برنامه آزمایشی است که اجازه مدنی محاکمه با حضور هیئت منصفه برگزار شود با استفاده از کنترل از راه دور فن آوری است. منصفه هر دو مدنی و کیفری که میله میله به سر تا جولای 2.

تحت برنامه آزمایشی ایالت COVID-19 کارگروه را انتخاب کنید تا برای پنج آزمایش مدارات شرکت کنند اما فقط برای عمران غیر جنایی. همه احزاب باید رضایت به شرکت در آزمایشی.

پروتکل های ایمنی

به بازگشایی courthouses تحت فاز 2 مقامات دادگاه باید به دیدار پنج معیار خاص:

  • هیچ COVID-19 مورد در دادگاه ظرف 14 روز و یا استفاده از تمیز کردن عمیق اگر چنین مواردی رخ داده است
  • محلی و ایالتی محدود سفارشات مجوز فعالیت
  • جامعه را نشان می دهد حداقل 14 روز از پیشرفت در مورد گزارش
  • کافی تست برنامه ها در محل
  • دیگر کارکنان ساختمان و سیستم عدالت شرکای شده اند مشورت
  • توسعه یک طرح عملیاتی است که پیاده سازی پروتکل های ایجاد شده توسط COVID-19 کارگروه

لیزا DiLucente-Jaramillo, منابع انسانی, مدیر اجرایی دادگاه گفت: رئیس مدار قاضی لارنس Mirman امضا کرده است که به تشریح پروتکل های تایید شده توسط یک COVID-19 بازگشایی کارگروه او تاسیس با خیال راحت به استقبال عمومی بازگشت.

در نور از canady را از دست منظور او گفت: مقامات دادگاه در حال بررسی طرح های خود را به مطمئن شوید که آن را مطابق با دولت و دیوان عالی کشور مورد نیاز است.

"ما امیدواریم که در تاریخ 1 ژوئن ادامه خواهد داشت ملاقات کرد و ما احساس می کنیم ما ملاقات معیارهای که گذاشته" DiLucente-Jaramillo گفت. "ما باید کار اضافی انجام دهید با ما دادگاه همکاران به مطمئن شوید که ما با همه معیارهای."

Indian River County قاضی دیوید مورگان که یکی از اعضای کارگروه Mirman تاسیس گفت: بازگشایی روش شامل گرفتن افراد درجه حرارت در غیر تهاجمی صورت علامت جادوها است که قوانین جدید اجتماعی و فاصله.

"در courthouses — یکنواخت در سراسر مدار — ما اجتماعی فاصله اقدامات و مهم برای مردم آینده به دادگاه خواهد بود ماسک" مورگان گفت. "همه افراد ورود باید از پوشیدن چهره و پوشش.

"آنها به شدت تشویق به خود را, ماسک, اگر نه ما باید یکبار مصرف هستند."

علاوه بر این دادگاه پرسنل را به طور مرتب ضد عفونی بالا لمسی مناطق و کاهش یا از بین بردن ارز از مقالات در دادگاه.

گنج ساحل قضات امید به کار از طریق یک پرونده کیفری و مدنی موارد در عرض چند هفته از بازگشایی مورگان گفت: به خصوص در دادگاه ادعا های کوچک که او به نام "یک دفتر ثبت دعاوی حقوقی."

"همه کسانی که شده اند حمایت, بنابراین ما در حال برنامه ریزی به گوش کسانی که در ماه ژوئن" مورگان گفت.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: فلوریدا دادگاه عالی تاخیر منصفه تا جولای 2 به منظور کاهش خطر عفونت

دادگاه اقدامات ایمنی عبارتند از:

  • پوشش صورت: هر کس وارد دادگاه باید از پوشیدن چهره و پوشش. افراد به شدت تشویق به خود را در صورت پوشش اما یکبار مصرف ماسک را می توان ارائه شده است.
  • متوسط مصرف: تمام افراد ورود courthouses باید درجه حرارت خود را گرفته و در غیر سرزده به شیوه ای. افراد با درجه حرارت بیش از 100.4 درجه فارنهایت خواهد بود اجازه ورود به دادگاه است.
  • غربالگری توسط پرسشنامه: هر فرد با ورود به یک دادگاه باید پرسید که آیا آنها در حال نشان دادن علائم و یا تشخیص داده شده اند با COVID-19; سفر کرده اند در خارج از ایالات متحده و یا تا به حال تماس نزدیک با یک فرد مثبت برای ویروس.
  • اجتماعی فاصله اقدامات: افراد در دادگاه باید حداقل 6 فوت بین خود و دیگران است. دادگاه پرسنل خواهد شد و نظارت بر تعداد افراد مجاز به یک آسانسور برای جلوگیری از نقض اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است.
  • از راه دور جلسات: قضات ادامه خواهد داد برای به حداکثر رساندن کار از راه دور با زوم و یا دیگر وسایل الکترونیکی به تعداد محدود در شخص حضور در دادگاه.

مرتبط با: انتظار می رود سربازان ارتش در براده به حذف متخلف مستاجرها پس از اخراج مهلت قانونی به پایان می رسد

دادگاه مدیر Patty هریس گفت: ژوئن 1 بازگشایی "یک گام به سوی از سرگیری کامل عملیات."

"این به طور کامل به حالت عادی بازگشت ... ما هنوز در حال انجام بسیاری از کار از راه دور و teleworking بنابراین اینطور نیست که ما قصد داریم در فرد در نیروی کامل" هریس گفت. "ما هنوز هم بسیاری از مردم اجتماعی فاصله. اما این طبیعی است."

منشی دادگاه دفاتر

در شهرستان مارتین کارمند مدار دادگاه و حسابرسی کارولین Timmann که دفاتر در استوارت دادگاه پیچیده اما در یک ساختمان مجزا از دادگاه گفت: برخی از کارکنان خود را ادامه خواهد داد به کار از راه دور.

او در حال حاضر مشغول به کار با شهرستان برای نصب محافظ ایمنی پارتیشن جدا کارمند کارکنان مشغول به کار در شمارنده قابل دسترس برای عموم است.

"که شده است یک اولویت برای من" او گفت:, و اضافه کرد که مشخص نیست در صورتی که کار تمام خواهد شد ژوئن 1.

ضمن او را تشویق هر کسی که نیاز به انجام کسب و کار در دفتر منشی به یک قرار ملاقات.

"ما در حال رفتن به نوبه خود مردم را دور اما ... نه مثل درب در حال پرتاب در ژوئن 1," او گفت:. "این یک رویکرد ساخت یافته."

Indian River County Clerk از مدار دادگاه جف اسمیت گفت: آغاز ژوئن 1 دفاتر خود واقع در داخل دادگاه مجتمع در ساحل Vero خواهد شد به طور کامل.

"من شروع کردن با انتصاب تنها. اگر آن را بیش از حد پر هرج و مرج, من ممکن است در نظر است که" اسمیت گفت. "ما در حال گرفتن هر تصور احتیاط برای محافظت از کارکنان و همچنین ، این است که هنوز جدید به همه ما و ما در حال تلاش به حساب برای هر سناریو اما ما در نهایت موفق خواهد بود."

محافظ شیشه ای نصب شده در منشی, لابی, میز و در اتاق داوران, او گفت:.

سنت لوسی دادگاه منشی در 201 رودخانه هند درایو در فورت پیرس خواهد شد بازگشت به باز بودن روزهای هفته شروع ژوئن 1, گفت: سخنگوی یوسف آبرو.

تنها طبقه اول دفتر در دسترس خواهد بود به او گفت.

کارمندان ادامه خواهد داد برای رسیدگی به تنها ضروری اقدامات از جمله تشکیل پرونده برای نانوایی عمل و یا خشونت خانگی دستور.

ملیسا E. Holsman است که در امور حقوقی خبرنگار TCpalm و گنج ساحل روزنامه ها و نویسنده ها و شرکت میزبان از شرایط نامشخص یک جنایت واقعی پادکست. برای در عمق منحصر به فرد و شکستن امور حقوقی پوشش مطمئن باشید برای عضویت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن