Coronavirus: St. Lucie شهرستان نمرات ضعیف اجتماعی فاصله گرفتن آن حلال است ؟ | گیل هوشمند

نظرگیل هوشمند Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 11:55 AM EDT May 10, 2020پورت سنت لوسی است که معمولا یک شهر در

توسط ABTINNEWS در 22 فروردین 1399

نظر

پورت سنت لوسی است که معمولا یک شهر در حرکت است.

اما رئیس پلیس جان Bolduc می گوید: آن ایستاده بود خیلی هنوز هم در هفته های اخیر.

"ما را دیده اند متمایز کاهش جرم و جنایت و ترافیک استناد و هشدارهای" از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis صادر شده خود را امن تر-در-خانه سفارش در اوایل این ماه Bolduc گفت.

تا مطمئن شوید که او گفت: وجود دارد "چند بد بازیگران و چند نفر که در حال خم در تلاش برای پیدا کردن نقاط ضعف در فرمانداری سفارش, اما, همه, همه چیز در حال اجرا است نسبتا صاف با توجه به این شرایط است."

و که ممکن است منعکس شده در این شماره از تایید COVID-19 نفر در شهرستان سنت لوسی شهرستان به عنوان یک کل.

و یا در آن است ؟

از صبح روز جمعه وجود دارد 137 تایید موارد coronavirus در شهرستان سنت لوسی — در مقایسه با 68 در رودخانه شهرستان و 109 در شهرستان مارتین.

مارتین شهرستان comparably بالا تعداد موارد و کم جمعیت (159,923 در سال 2017, با توجه به آمار ایالات متحده) به آن بيشترين ميزان عفونت در گنج ساحل در حدود 6.75 مورد تأیید هر 10 ، 000 ساکنان.

اگر که ما می خواهیم به تظاهر تعداد موارد تایید شده است انعکاس دقیق از چگونه بسیاری از مردم در هر جامعه هستند و در واقع آلوده. که از آن نمی باشد. اما در این نقطه, آن را در مورد بهترین ما رو.

اما حفاری عمیق تر به پورت سنت لوسی/سنت لوسی شهرستان موارد است.

بیشتر: COVID-19 و پورت سنت لوسی را رونق شهر بروید مجسمه است ؟ | گیل هوشمند

بیشتر: COVID-19 خرید: جدید اقدامات احتیاطی کافی است ؟ | گیل هوشمند

از 137 موارد countywide و 106 بودند در پورت سنت لوسی با 28 بیشتر در فورت پیرس.

پورت سنت لوسی حساب برای حدود 60 درصد از جمعیت شهرستان (با استفاده از 2017 اعداد).

شهر حساب 77 درصد از شهرستان عفونت.

عفونت رای در شهرستان: حدود 5.6 نفر در هر 10000 نفر از ساکنان.

در فورت پیرس عفونت نرخ کمی بالاتر 5.76 نفر در هر 10000 نفر.

عفونت رای در شهرستان: حدود 4.4 مردم هر 10 ، 000 ساکنان.

پس چه توضیح می دهد که اختلاف?

پورت سنت لوسی و فورت پیرس بسیار متراکم تر از unincorporated بخش هایی از شهرستان و که در آن مردم زندگی می کنند در مجاورت نزدیک ویروس می تواند موثر تر گسترش یافته است.

اما می تواند وجود داشته باشد یکی دیگر از دلیل ؟ می تواند یک شهر را هنوز هم ایستاده بود در واقع در حال حرکت کمی بیش از حد ؟

Unacast یک شرکت است که جمع آوری داده های GPS از گوشی های هوشمند (بله گوشی خود را ردیابی شما) با استفاده از این اطلاعات برای ایجاد نقشه ها و مقایسه داده های مکان. به عبارت دیگر, آن را می توانید پیگیری چقدر و چگونه اغلب مردم در هر جامعه حرکت در اطراف.

از این شرکت می دهد و هر دولت و هر شهرستان در این کشورها — نامه درجه بر اساس چگونه به خوبی آن داده ها نشان می دهد مردم به ماندن در خانه و رعایت "اجتماعی فاصله."

در سراسر کشور ورمونت و نوادا در سر کلاس با کلاس "A-". فلوریدا که از جمعه (محاسبات تغییر به طور منظم) به دست آورده "C+".

در فلوریدا مونرو و خلیج فارس شهرستانهای بودند تاپ با درجه "A-".

Indian River County کردم "B-".

مارتین کانتی یک "C+".

سنت لوسی شهرستان یک "C".

این است که یک تابع چگالی? خوب Martin شهرستان است به طور قابل توجهی کمتر متراکم و نمی نمره بسیار بهتر است.

اما ممکن است عوامل دیگری مانند این واقعیت پورت سنت لوسی چیزی است که ما ممکن است یک تماس رفت و آمد جامعه است.

در اوایل این ماه زمانی که پورت سنت لوسی مقامات با توجه به صدور یک "امن تر-در-خانه" سفارش (قبل از DeSantis صادر شده خود را در سطح ایالت سفارش) آنها ذکر بخشهایی از یک سال 2018 فلوریدا گروه اقتصادی فرصت مطالعه نشان می دهد که تعداد زیادی از کارگران در سنت لوسی شهرستان تبدیل خارج از شهرستان برای کار.

به طور خاص 59.9 درصد از کارگران در شهرستان — 60,142 مردم — شاغل بودند در جایی دیگر عمدتا پالم بیچ و مارتین شهرستانهای استان است.

هیچ داده ها نشان میدهد که چگونه بسیاری از کسانی که کارگران شده اند idled و یا در حال حاضر مشغول به کار در خانه با توجه به این ویروس در بحران است. اما Bolduc گفت: "جمعیت در سن کار از سنت لوسی شهرستان بالاتر از میانگین تحرک و با فرض اینکه آنها در حال سفر برای ارائه خدمات ضروری و فعالیت های" تلفن همراه خود را برای رفتن آهنگ رفتن آنها به پس وپیش.

که پایین تر از شهرستان های اجتماعی فاصله "درجه." اما این لزوما ثابت شهر یا شهرستان ساکنان هستند که کمتر محتاط تر از هر کس دیگری.

در واقع یک نقطه داده در مورد ویروس و سنت لوسی شهرستان است که نشان می دهد چیزی amiss یا عادی است که هفت گنج ساحل مرگ و میر ناشی از COVID-19 همانطور که از صبح روز جمعه شش تن از آنها شده است در سنت لوسی شهرستان است.

چرا ؟ ما نمی دانیم; اطلاعات منتشر شده توسط دولت نیست و به ما بگویید که دقیقا همان جایی که در شهرستان متوفی زندگی می کردند, اگر آنها می دانستند و یا در تماس با یک دیگر.

این می تواند یک ناهنجاری. آن می تواند چیزی دیگری است. اما ما نمی دانند ممکن است تا زمانی که آن را بیش از همه.

نگه داشتن انگشتان دست خود را عبور آن روز می آید به زودی.

گیل هوشمند است TCPalm و عضو هیئت تحریریه. خود ستون منعکس کننده نظر خود را; اگر شما مانند آنچه شما به عنوان خوانده شده لطفا به اشتراک TCPalm. گیل را می توان در رسید gil.smart@tcpalm.com با تلفن در (772) 223-4741 و یا از طریق توییتر در @TCPalmGilSmart.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن