Coronavirus: سنبله در ورزشکاران تست مثبت نشانه خوبی نیست برای فوتبال کالج

تام D'angelo پالم بیچ پستمنتشر شده 9:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 26, 2020در حال حاضر ما امیدوار به انتخاب کنی

توسط ABTINNEWS در 6 تیر 1399

در حال حاضر ما امیدوار به انتخاب کنید تا ما پیش فصل مجلات و انگشت شست از طریق صفحات شناخت ما بودند که بسیار نزدیک به شروع فوتبال کالج فصل است.

Coronavirus قرار بود محو و مدارس خواهد بود رسمی انجام تمرینات در حالی که هنوز پیوستن به دستورالعمل که در نتیجه چیزی نزدیک به حالت عادی می شود.

و حدود یک ماه پیش که خوش بینی بود به عنوان ضخامت اد Orgeron را کاخون لهجه. اما همه چیز تغییر کرده است, شماره های رهبری در جهت اشتباه و حتی برخی از خوش صداهای از بهار شروع به تعجب می کنم اگر آن را امکان پذیر خواهد بود به بازی فوتبال کالج در سال 2020 است.

به عنوان آزمون مثبت سنبله و برخی از مدارس تعطیل تمرینات یاهو در گزارش این هفته که یک صنعت منبع می گوید وجود دارد نصب و احساس "به طور کلی یاس" یک فصل را لگد کردن و دیگری نازل شده است "بیشتر بدبینی چند روز گذشته از هفته است."

دادن داوطلبانه در پردیس تمرینات چراغ سبز در اوایل این ماه نیز با توجه به COVID-19 سوخت.

در هفته گذشته 23 بازیکن را آزمایش مثبت برای این ویروس در Clemson که مربی افتخار 10 هفته پیش فصل خواهد لگد کردن با یک استادیوم پر از جیغ طرفداران که قطعا پایان هر بحث در مورد است که واقعی دره مرگ.

تگزاس گزارش 13 آزمون مثبت و ایالتی کانزاس خود را تعطیل داوطلبانه تمرینات برای دو هفته پس از 14 بازیکن تست مثبت است. حداقل 30 بازیکن در LSU جدا شد چرا که آنها هر دو تست مثبت بودند و یا در تماس با یک تیمی که تست مثبت است. که شیوع رخ داده است در جمع کردن این زمینه است.

هوستون قرار دادن یک توقف به تمرینات پس از شش تست مثبت و در عرض چند روز پس از داوطلبانه تمرینات ramped تا حداقل هشت بازیکن در آلاباما آمد مثبت است. فلوریدا تا به حال 11 ورزشکاران از سه ورزشی — فوتبال ، والیبال ، فوتبال — تست مثبت دوستیابی برای ماه آوریل است.

و این فقط مدارس ، بسیاری از جمله دانشگاه میامی در حال نگه داشتن آن نتایج ،

"ما می دانیم که بازیکنان در حال رفتن به مریض آنها در حال رفتن به دریافت کنید که آیا آن را از طریق برنامه های ورزشی و یا فقط در پردیس و یا فقط در اطراف," دکتر گفت: برامدگی لبه طبقات سنگ McClain این افسر ارشد پزشکی از LCR سلامت در سانتا مونیکا یک احیا کننده و کلینیک پزشکی ورزشی.

"ما باید درک کنند این است که نمی خواهید به از بین رفتن آن نمی شود 100 درصد ریشه کن و محافظت شده در برابر اگر ما در حال رفتن به بازی های ورزشی و ما در حال رفتن به معاشرت."

موارد خونتان در میان بزرگسالان جوان در بسیاری از کشورها و بسیاری از آنها بدون علامت است. و شانس است که نسل در حال تبدیل شدن به طور جدی بیمار از ویروس باقی می ماند بسیار کم است. اما شانس یک فرد بالغ جوان آلوده کردن یک فرد مسن تر مانند یک مربی و فرد بیمار شدن و یا بدتر هستند بسیار بالاتر است.

پس به جای نگاه کردن به بازگشت استارت در موقعیت های کلیدی و عمق نمودار برای تعیین است که بهترین شانس را به فوتبال کالج حذفی فصل می تواند پایین آمده که تیم بدترین بازیکنان تست مثبت برای coronavirus چگونه بسیاری از کسانی که در حال بازیکنان کلیدی و چه بازی خواهد شد و آن دسته از بازیکنان کلیدی را از دست ندهید.

رفتن به آزمایشگاه معنی خواهد بود که بسیار بیشتر از ابداع یک برنامه بازی است.

آیا فلوریدا از دست دادن پنج شروع هفته آلابامای جنوبی یا Gators در قرنطینه برای گرجستان بازی ؟

آیا شیوع آمار ایالتی اوهایو و یا اورگان در اوایل ماه سپتامبر زمانی که این تیم در حال برنامه ریزی برای دیدار حیاتی غیر از کنفرانس بازی است که می تواند حذفی مفاهیم ؟

UCF شانس در نهایت قانع کننده حذفی کمیته سزاوار بود در گفتگو شروع اولیه با بازی در برابر قدرت پنج مخالفان کارولینای شمالی و گرجستان. کسانی که سپتامبر بازی تعیین می شود که در حال قرنطینه?

"چه می شود اگر آن بشکه را از طریق کل اول رشته خط ؟" گفت: مکلين Miami Hurricanes فن که یک بار زندگی می کردند در کوکونات گرو. "تیمهایی هستند که رفتن به قرار دادن خود را در رشته دوم یا آنها را بریزید به مدت دو هفته تا دو بازی دریافت لغو شد."

Dr. Anthony Fauci, ملت پیشرو متخصص بیماری های عفونی گفت: ما در هفته گذشته فوتبال نیاز به تقلید از NBA و لیگ و بازگشت در یک "حباب". کالج, فوتبال, اگر, است, بازی های برگزار شده در دانشگاه ها در سراسر کشور توسط بازیکنان که نیاز به حضور در کلاس.

McClain می کند بر این باورند که محدودیت کالج ورزشکاران را تحت حالی که در محوطه دانشگاه کمک خواهد کرد که حاوی ویروس و حتی کاهش این خطر وجود rub.

"ما در حال صحبت کردن در مورد یک گروه از مردم است که ... این است که در یک خطر بسیار بالاتر فقط به خاطر طبیعت خود" McClain گفت. "اعدام است برای رفتن به این مسئله نه تئوری. چگونه بسیاری از این (ورزشکاران) در واقع در حال رفتن به ماندن در داخل دستورالعمل و دزدکی حرکت کردن به نوار گوشه و رفتن به دیدن دوستان خود را در 1 ساعت در صبح است."

سال اول FAU مربی ویلی Taggart خواسته شده بود روز دوشنبه اگر بازیکنان خود را یک حکومت نظامی و یا هر چیز دیگری برای کمک به محدود کردن امکان آلوده شدن در حالی که آنها دور از مربیان.

"نه" او گفت:. "با این همه مورد اعتماد است. ما به اعتماد آنها را به تصمیم گیری درست و به دور از اینجا."

برای اکثر مدارس آموزش وزن آغاز خواهد شد در 13 ژوئیه با تهویه و جلسات به تدریج تشدید. که به آنها می دهد شش هفته منتهی به هفته اول فصل است. در نرخ ارز می داند که چگونه بسیاری از تیم ها را به حالت تعلیق داوطلبانه خود را تمرین داد.

اما از همه مهمتر چه کسی می داند چه این ویروس را مانند نگاه در اوایل ماه سپتامبر.

و اگر چه آن است که به دنبال خوبی در لحظه McClain, برای یک امیدوار است.

"من ابدی, خوش," او گفت:. "اگر شما بخواهید به نظر من ما باید در حفظ و رفتن من کاملا می گویند چون من واقعا فکر نمی کنم که آن را به ماده است که بسیار با استثنا (که) ما قطعا با شکستن قوانین در تماس های ورزشی. وجود دارد بدیهی است که هیچ اجتماعی فاصله وجود دارد.

"من معتقدم که ما در حال رفتن به لگد کردن. اما به اعتقاد من وجود دارد در حال رفتن به یک مقدار زیادی از گیر میکنه."

برای بهترین پوشش ورزشی در منطقه, لطفا اشتراک.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن