Coronavirus: شستا آماده پیوستن به روستایی دیگر استان ها به دنبال بازگشایی اقتصاد

دیوید Benda و میشل چندلر ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 7:35 PM EDT May 27, 2020شاستا شهرستان است که انتظار می رود

توسط ABTINNEWS در 9 اردیبهشت 1399

شاستا شهرستان است که انتظار می رود برای پیوستن به تعداد فزاینده ای از جوامع روستایی لابی رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom به آنها اجازه می دهد برای بازگشایی خود را در اقتصاد محلی است.

این Shasta County هیئت ناظران دیدار خواهد کرد در 10:15 صبح سهشنبه برای بحث در مورد ارسال نامه ای به Newsom که درخواست محلی بلند کردن برخی از اقامت در خانه محدودیت هایی که در محل بوده است برای بیش از یک ماه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

در حالی که حفظ stay-at-home سفارشات برای افراد 65 ساله و مسن تر و کسانی که با زمینه ای شرایط پزشکی این شهرستان می خواهد اجازه می دهد تا بسیاری از غیر ضروری کسب و کار برای بازگشایی تجمعات تا 10 مردم و تفریح در فضای باز اجتماعی فاصله هفته آینده.

"Shasta County می خواهم به حرکت به اولین مرحله از آرامش بخش از اقامت در خانه در مارس 3, 28 روز پس ما بستری اوج" نامه متحده است.

Siskiyou County سرپرستان نیز جلسه به چکش کردن برنامه بازگشایی اقتصاد خود را شروع جمعه.

تا کنون شش روستایی شمال کالیفرنیا شهرستان و 14 شهرهای کوچک در آنها خواسته اند که فرماندار به آنها اجازه بازگشایی اقتصاد خود را. تلاش علائم مهم ترین مقاومت مواجه و در عین حال از رهبران محلی در برابر اجباری اقامت در خانه سفارش در دوم آن ماه است که سمت چپ 3 میلیون نفر از کار.

از 500,000 نفر زندگی می کنند که در ساتر, یوبا سیتی, Butte, Colusa, Tehama و گلن شهرستانهای تنها 69 تا به حال تایید موارد coronavirus.

مرتبط با: Siskiyou, Tehama و Modoc شهرستان می خواهید برای بازگشایی شده است. خواهد شد و رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom اجازه دهید آنها را ؟

شهرستانهای اضافه شده حداقل 475 اضافی تخت بیمارستان به آماده شدن برای یک ترسید افزایش, اما تا کنون تنها یک coronavirus بیمار در بخش مراقبتهای ويژه با توجه به نامه مورخ جمعه شهرستان و شهرستان رهبران ارسال به Newsom.

"در این مرحله با توجه به COVID-19 اعداد به صورت محلی — و ما افزایش مراقبت های بهداشتی ظرفیت — ما از شما می خواهیم به ما اجازه می دهد تا شهرستان به ورزش محلی به اجرای دقیق و مرحله به مرحله بازگشایی محلی ما اقتصاد" گفت: در این نامه نیز امضا شده توسط منطقه دو دولت جمهوری قانونگذاران مجلس جیمز گالاگر و بهداشت ، جیم Nielsen.

در Shasta County مورد وجود داشته است 30 مورد تأیید و چهار مرگ و میر.

شاستا نامه به Newsom امتیاز علاوه بر این از جدید تست منابع از دولت و 125 تخت مراقبت جایگزین بیمارستان در ردینگ مدنی سالن. هر دو رحمت مرکز پزشکی و شستا مرکز پزشکی منطقه ای هنوز هم گسترده ظرفیت این نامه می گوید.

با اجازه دادن به اقتصاد محلی به بازگشایی Shasta County هنوز ممنوعیت غیر ضروری سفر به خارج از خانه شهرستان و تجمع جرم و محدود کردن بازدید کننده از تجمع در ارشد امکانات زندگی. اجتماعی فاصله نیز خواهد بود در اثر داخل تمام کسب و کار باز نامه می گوید.

مریم Rickert که ریاست Shasta County هیئت ناظران گفت: بهداشت عمومی افسر دکتر کارن Ramstrom و بهداشت و خدمات انسانی مدیر آژانس Donnell Ewert شد "روشنگری در کمک به ما پیش نویس این نامه است."

کروناویروس در کالیفرنیا: برخی از Shasta County ساکنان نگران تعجب: چرا بیشتر مردم با پوشیدن ماسک صورت?

بخش نامه اشاره Ramstrom هفته گذشته تاسیس یک کمیته محلی و ذینفعان به کار اجتماعی-فاصله اقدامات در کسب و کار و مدارس و دیگر موسسات.

"ما برنامه ریزی برای اعمال مناسب مهار و کاهش اقدامات اگر سنبله در موارد رخ می دهد" در این نامه می گوید.

ردینگ شهردار آدم McElvain گفت: شهرستان ممکن است به دنبال در مراحل Shasta County مدیره از سرپرستان.

McElvain گفت: شورای نشده در مورد این مسئله به طور رسمی و او مطمئن بود که بحث در مورد چنین نامه ای به نظر می رسد در این شورا در دستور کار ماه آینده. "من مطمئن هستم که اگر از آن خواهد شد در دستور کار است اما قطعا چیزی است که من با توجه به" McElvain گفت.

"قطعا اگر وجود سنبله در مواردی که ممکن است وضعیت را تغییر دهید. اما اگر آن را در ادامه روند فعلی قطعا با توجه به ارزش. ما دیده نمی سنبله است که ما پیش بینی و بنابراین کسب و کار ما در حال درد و رنج فوق العاده و بسیاری از شهروندان ما در حال درد و رنج فوق العاده. این بسیار مهم است که ما این حل و فصل به عنوان به سرعت به عنوان ما می توانیم در یک مسئول مد."

از طریق یک سخنگوی ردینگ شهرستان Manager بری Tippin گفت: شهرستان "هیچ برنامه ای" برای ارسال خود نامه ای در کاهش coronavirus مربوط به محدودیت چرا که اگر بخش می فرستد و آن نامه "واقعا شامل تمام شهرستانها در شهرستان است."

در ضمن Siskiyou County طرح بازگشایی پنج شنبه به دنبال این شرایط:

  • تجمعات اما نه آنهایی که بزرگ اجتماعی که در آن فاصله از 6 فوت یا بیشتر نمی تواند در محل.
  • همه کسب و کار می تواند بازگشایی خواهد اما باید برای حفظ همان دستورالعمل برای بقیه شهرستان و نوشته اند برنامه در محل. رستوران ها و کافه ها را مجبور به ماندن در نیمی از ظرفیت.
  • خانه های سالمندان می تواند بازدید کنندگان برای شرایط خاص مانند پایان زندگی بازدیدکننده داشته است.
  • غیر ضروری سفر هنوز هم دلسرد و ماسک خواهد بود توصیه می شود اما لازم نیست.
  • افراد 65 ساله و مسن تر خواهد بود تشویق به ماندن در خانه مگر آن ضروری است.

کالیفرنیا تا به حال بیش از 43,700 coronavirus موارد و 1,720 مرگ و میر بیش از نیمی از آنها در منطقه لس آنجلس با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

در طول روز دوشنبه coronavirus مطبوعات جلسه Newsom پیشنهاد کرد که تغییرات در حال آمدن به دولت stay-at-home دستورالعمل.

"واقعیت این است که ما فقط چند هفته بعد نه ماه دور از ساخت قابل اندازه گیری و تغییرات معنی دار به ما اقامت در خانه سفارش," او گفت:.

Coronavirus آنها را تعطیل: چگونه یک Shasta County گروه نجات هنوز بالا بردن بچه های حیوانات

آسوشیتد پرس کمک به این داستان.

دیوید Benda و میشل چندلر نوشتن برای ثبت افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه در ردینگ. رسیدن به دیوید در توییتر @DavidBenda_RS یا از طریق تلفن در 1-530-225-8219. دنبال میشل در توییتر @MChandler_RS تماس خود را در 530-225-8344 یا ایمیل خود را در michele.chandler@redding.com. لطفا برای حمایت از ما کل newsroom تعهد به خدمات عمومی و روزنامه نگاری با اشتراک امروز.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب