Coronavirus همچنان یک تهدید در دراز مدت مراقبت از امکانات به عنوان موارد افزایش پس از فاز 2

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 7:07 PM EDT Jun 25, 2020پاتریشیا Almes هیچ تردیدی با چگونه زندگی

توسط ABTINNEWS در 6 تیر 1399

پاتریشیا Almes هیچ تردیدی با چگونه زندگی مرکز مراقبت از پورت سنت لوسی در زمان مراقبت از او 92 سال ،

مروارید نینا اگر چه یکی از چهار ساکنان در زندگی مراقبت از مرکز که درگذشت این ماه از عوارض COVID-19.

شیوع اخیر می ایستد در تضاد به یک ماه قبل — قبل از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis حرکت فلوریدا به فاز 2 از بازگشایی — زمانی که تسهیلات گزارش موارد.

زندگی مراقبت مرکز دارای بیشترین مرگ و میر از هر گونه مراقبت دراز مدت تسهیلات در ساحل گنجینه این ماه, اما آن را به تنهایی در افزایش آن از مواردی است که به طور معمول برای اولین بار دیده می شود با افزایش موارد در میان کارکنان.

به عنوان مراقبت طولانی مدت مراکز یک بار دیگر به شدت به مبارزه با ویروس است که نسبتا خفته در امکانات برای یک ماه آن را دوباره پرسش در مورد امنیت محلی در دراز مدت مراقبت از امکانات آن روبرو هستند تعداد بیشتری از COVID-19 مورد از دیده در سطح ایالت.

"من فکر می کنم من به زندگی مراقبت های بعد از آنها گفت:" او خوب است.' او به نظر می رسد بزرگ" Almes گفت: در مورد مادر. روز بعد, ژوئن 8, "همه ناگهانی شما خونتان تب 102."

بیشتر: آژانس دولتی منتظر ماند تا COVID-19 بود در حال حاضر به بازرسی تسهیلات مراقبت دراز مدت

چه تغییر: سنبله با کارکنان

تصویر داخل زندگی مرکز مراقبت های بسیار متفاوت بود سه هفته پیش.

این گزارش هیچ مورد از coronavirus در ژوئن 6 روز پس از DeSantis منتقل دولت برای فاز 2. به جز این ویروس به احتمال زیاد در حال حاضر در حال حاضر. معاینات پزشکی سوابق نشان می دهد یک مقیم و از آنجا به بیمارستان فرستاده شده با COVID مانند علائم در ژوئن 3.

یک هفته بعد, زندگی, مرکز مراقبت گزارش 29 ساکنان با این ویروس به علاوه شش اعضای هیات مثبت برای COVID-19. این معلوم نیست که آیا اعضای هیات در حال حاضر زندگی در یک منطقه با تازه آرام محدودیت در آورده ویروس.

"دانستن که این بی سابقه است زمان analyzation از تمام جنبه های جمع آوری داده ها و فرایند های جاری و سیال" سنت لوسی شهرستان, وزارت بهداشت, سخنگوی Arlease سالن در بیانیه ای گفت. "هنگامی که موارد COVID-19 ها یافت می شود در دراز مدت امکانات همه ساکنان و کارکنان مطلع شوند."

پس DeSantis نقل مکان کرد و بسیاری از دولت برای فاز 2 و آرامش بخش بسیاری از قبل از محدودیت مرگ و میر ناشی از کوروناویروس مربوط به تسهیلات مراقبت دراز مدت تقریبا دو برابر شده در گنج ساحل به 41 و تعداد موارد بیش از دو برابر شده و به 246, با توجه به TCPalm نقد و بررسی دولت در دراز مدت مراقبت از داده ها از ماه گذشته.

تعدادی از امکانات گزارش دهی نتایج مثبت از این ویروس نیز افزایش یافته است.

بیشتر: مقامات دولتی در تاریکی مانده در حالی که Broadmoor ALF مبارزه coronavirus

رشد مرگ و میر و عفونت در هفته های اخیر به دنبال یک نزدیک به یک ماه است که در آن جدید مرگ و میر در خانه های پرستاری و کمک امکانات زندگی نسبتا بدون تغییر باقی مانده است.

و در حالی که گنج در سواحل شاهد افزایش تعداد موارد و مرگ و میر ناشی از آن در دراز مدت مراقبت از امکانات که نه مورد ایالتی که در آن تنها یک افزایش تدریجی دیده می شود.

روند آشنا است: برای اولین بار یک عضو هیات بیمار شود و به زودی پس از ساکنان انتخاب کنید تا این ویروس. در برخی از امکانات است که می تواند آتش یک deadly outbreak.

در مارس و آوریل همان چرخه رخ داده است و منجر به از مرگبارترین شیوع این ویروس در Treasure Coast در HarborChase از ورو بیچ با پنج مورد مرگ و میر و Broadmoor ALF در فورت پیرس با مرگ و میر 12.

بیشتر: این Broadmoor ALF بیشتر COVID-19-مرگ و میر ناشی از هر گونه تسهیلات زندگی کمک در فلوریدا, با توجه به وزارت امور خارجه داده

وزارت امور خارجه داده و مصاحبه با اعضای خانواده از ساکنان در دراز مدت مراقبت از امکانات در این منطقه نشان می دهد یک روند کلی از عفونت های اول آورده شده در توسط کارکنان. بسیاری از کارکنان در مراقبت طولانی مدت برای دستمزد کم کار کنند که می تواند منجر به بیشتر به چالش کشیدن شرایط زندگی و شانس بیشتری برای ابتلا به این ویروس.

در تراس در حوب ساند, 22 نفر در حال گزارش به ویروس. در ژوئن 6, خانه سالمندان گزارش 15 مورد در میان کارکنان.

در میان 17 امکانات در شهرستان مارتین وجود دارد در حال حاضر 41 نفر از ساکنان با این ویروس و 116 مورد از آلوده کارکنان است.

از ماه مارس DOH-مارتین کارکنان ساخته شده است روابط با کارکنان این امکانات و ارائه روزانه تماس برای شناسایی هر گونه نیازهای برآورده نشده مانند PPE و بحث در مورد هر گونه سوال و یا نگرانی های آنها ممکن است," مارتین کانتی وزارت بهداشت سخنگوی Renay از خواب بیدار شدن در بیانیه ای گفت.

در Indian River County, HarborChase همچنان ادامه دارد به گزارش موارد این ویروس نه در میان ساکنان و دو میان کارکنان است. چوب بلسان بنفش مانور از ساحل Vero دیده است اخیر سنبله با 10 مقیم موارد و یکی از کارکنان مورد.

در میان 14 امکانات در رودخانه شهرستان وجود دارد که 32 مورد در میان ساکنان و 50 در میان کارکنان.

تست شده و مکرر در Indian River County, وزارت بهداشت, سخنگوی Stacy براک گفت. روز جمعه گروه آزمایش کارکنان و ساکنان.

"این گروه همچنان به کار با تسهیلات مراقبت دراز مدت در سطح ایالت به اطمینان حاصل شود که آنها را مناسب منابع از جمله PPE به نگه داشتن ساکنان و کارکنان امن" او در بیانیه ای گفت.

در سنت لوسی شهرستان وجود دارد 57 ساکن موارد و 80 کارکنان موارد در میان 13 امکانات.

جاشوا سلیمان است که ناظر و دولت خبرنگار را پوشش Martin County است. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. پشتیبانی محلی ما روزنامه نگاری.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن