بیماری همه گیر کوروناویروس به شمار چالش های خاص برای سالمندان معلول

Andrea Stetson روزانه اخبار خبرنگارمنتشر شده 12:41 PM EDT Apr 23, 2020جمعیت مردم بیشتر در معرض خطر از خطرات نا

توسط ABTINNEWS در 4 اردیبهشت 1399

جمعیت مردم بیشتر در معرض خطر از خطرات ناشی از کوروناویروس نیز می تواند در معرض بیشترین خطر در حال حاضر از افسردگی در دراز مدت مشکلات جسمی و شناختی تخریب است.

خانه های سالمندان و حافظه مراقبت درها را بسته اند به خانواده و دوستان بازدید. آنها نیز متوقف شد و همه خارج از فروشندگان با خود بزرگ منوها از فعالیت ها برای حفظ این سالمندان فعال است. برای آن دسته از سالمندان که در خانه زندگی می کنند و خود را شناختی و تحریک فیزیکی از مراکز ارشد مراکز اجتماعی و ورزشی است که از بین رفته است بیش از حد.

"ما در یک جامعه با چنین پیری جمعیت و پیری جمعیت در معرض خطر و شما اضافه کردن یک مجموعه بسیار بیماری دژنراتیو (مانند پارکینسون) آن است که بسیاری برای آنها سخت تر از ارشد است که سالم و فعال نیست و باید با چالش های بیماری پارکینسون گفت:" لیندا Fineart, مدیر اجرایی پارکینسون ارتباط از جنوب غربی فلوریدا.

آن را نه فقط در افراد با بیماری پارکینسون.

"آن را حیاتی برای نگه داشتن آنها را اشغال کردند" گفت: Cheryl گرکسون فعالیت مدیر در تاکستان گلن در شمال ناپل. "آنها تنها هستند. آنها خسته هستند. آنها نیاز به فعالیت است. آن را می دهد آنها را به چیزی برای انجام. آن است که چیزی برای نگاه به جلو به. آن را نگه می دارد ذهن خود را از رفتن فقط به نگه داشتن مغز خود را کار می کند. آن است که بسیار مهم است."

همین دلیل است که خانه های پرستاری و سازمان هایی که کمک به سالمندان در سراسر جنوب غربی فلوریدا می آیند تا با راه های خلاقانه برای نگه داشتن سالمندان در ارتباط است.

راه حل های خلاق

در آزادی پارک توسط النهار زندگی ارشد در کیپ مرجان کارکنان تنظیم لپ تاپ برای ساکنان به FaceTime, اسکایپ و زوم با خانواده و دوستان است. این دستگاه در حال بررسی بین هر بار استفاده.

آنها همچنین راه اندازی یک Facebook صفحه و ارسال عکس از ساکنان بنابراین خانواده و دوستان شما می توانید با اتصال آنها.

"ما می دانیم این است که یک زمان سخت با ساکنان قادر به دیدن خانواده خود گفت:" رابرت لرد مدیر اجرایی.

خداوند نیز آمد تا با برخی از راه های غیر معمول برای سرگرم کردن آن 60 نفر.

"من یک همکار که با این نسخهها کار برای Hirshhorn موزه و باغ مجسمه بخشی از اسمیتسونیان. ما می رویم به انجام یک تور مجازی از موزه و متصدی صحبت کردن و برقراری ارتباط با ساکنان ما از طریق زوم یا گوگل چیز" خداوند گفت. "از آن خواهد شد یک تور مجازی و آنها می توانند ارتباط برقرار کردن با آنها که بسیار جذاب است. این باعث شد ما به فکر خارج از جعبه."

بیشتر: فلوریدا, خانه های پرستاری در بالا هشدار برای رمان coronavirus برای ساکنان آسیب پذیر

پس از خارج نوازندگان و هنرمندان و کسانی که به حیوانات به تسهیلات دیگر نمی توان وجود خداوند که در خانه سرگرمی. اعضای هیات ارسال شده عکس نوزاد در هیئت مدیره وجود دارد و در حال انجام بازی حدس زدن در مورد که در تصویر. ساکنان داده شد و صنعت لوازم و تزئین درهای خود را برای یک مسابقه.

"برای آن دسته از مردمی که از نظر جسمی یا شناختی نمی تواند آن را انجام دهد خود به خود کارکنان است کمک به" پروردگار گفت.

بستنی و burritos

آزادی پارک شروع یک بستنی خرید و می رود درب به درب با درمان. ملی Burrito بعد آنها یک burrito سبد خرید.

"ما به انجام تمام انواع چیزهای مختلف. این ساختمان هیجان" پروردگار خود ادامه داد. "امروز ما در حال انجام یک رژه توله سگ. ساکنان خواهد شد در آپارتمان خود را و باز کردن درب خود را و کارکنان را در راه رفتن سگ خود را در سراسر جامعه است."

آن را کمی سخت تر در تاکستان گلن در شمال ناپل به دلیل آن است که بسیار کوچکتر تسهیلات با یک مقدار کوچکتر کارکنان. گرکسون گفت که او در تلاش است برای حفظ 20 ساکنان آنجا را اشغال کردند با انواع فعالیت های. او منجر به یک ورزش صبح کلاس.

"در حال حاضر من با استفاده از وزن به دلیل میکروب," او گفت:. "به طور معمول ما از آنها استفاده کنید اما نه در حال حاضر. پس از آن است که فقط کشش."

تنها چهار نفر حضور که کلاس به طوری که آنها می توانند اقامت دور از هم. او در مورد هفت نفر در جداول جداگانه بازی یکنوع بازی شبیه لوتو. کارت ها و تراشه های در حال بررسی پس از بازی. گرکسون نیز خریداری شده از اپل پس ساکنان می توانید با استفاده از FaceTime, اسکایپ و یا اواز یا موسیقی دو نفری برای ارتباط با خانواده و دوستان است.

"من با الکل پاک کن استفاده می کنم که بعد از هر فرد از آن استفاده می شود اما بیشتر من آن را نگه دارید تا آنها را," او توضیح داد.

او می رود یک اتاق به اتاق با یک بلندگو که او قلاب به اپل می دهد و هر ساکن برخی از موسیقی زمان.

"من را پاپ کورن و آن را در اطراف در بعد از ظهر," او اضافه شده است. "این خوب است و درمان آن بوی بزرگ است."

پس گرکسون خاموش است در تعطیلات آخر هفته بسیاری از این فعالیت ها متوقف و ساکنان فقط پاسیو زمان یک فیلم و یک آبجو ریشه شناور.

از طریق این پنجره تصویر

سولاریس زندگی ارشد شمال ناپل در حال انجام است FaceTime و اسکایپ و گروه های کوچک برای یکنوع بازی شبیه لوتو و گر چه هنر. آنها را ساکنان برای پیاده روی در خارج, موسیقی بازی و رفتن را از یک اتاق به اتاق با بستنی و قهوه.

آنها همچنین باید یک روش غیر معمول برای نگه داشتن مردم در ارتباط است. اغلب از آن سخت است برای سالمندان با شناختی معلولیت به صحبت با کسی در یک قرص است.

"ما باید یک تصویر بزرگ پنجره. ما انجام بسیاری از چهره به چهره در تصویر پنجره و مردم صحبت کردن از طریق تلفن در پنجره" گفت: مدیر جنیفر Iavarone. "برای ساکنان است که شناختی اختلال و برای دیدن عزیزان خود, چهره خود را روشن. آن است که واقعا بسیار لمس کردن.

عکس: سولاریس زندگی ارشد اقدامات احتیاطی را برای جلوگیری از گسترش coronavirus در امکانات خود

"ما جشن کسی 80th birthday در مقابل تصویر پنجره. همه ما آواز تولدت مبارک در حالی که او در طرف دیگر با تلفن. آنها صدای خود را بشنوند و آنها در واقع می توانید آنها را ببینید."

همه گروه مدیران در سولاریس ساخته شد سفیران برخی از ساکنان. آنها کمک به آن دسته از ساکنان با تکنولوژی و سرگرمی.

"همه ما در حال انجام کارهایی هستند که از راه های مختلف از ما به طور معمول انجام دهید" Iavarone گفت. "من فکر می کنم همه به خوبی در حال انجام."

کارشناسان می گویند این همه بسیار مهم است.

خطر طولانی مدت انزوا

استیسی براون یک مشاور سلامت روان در فورت مایرز به عنوان خانه سالمندان مددکار اجتماعی و درک آنچه اتفاق می افتد اگر سالمندان دریافت نمی شناختی و فیزیکی تحریک.

"اگر شما جدا هستند و شما استفاده می شود به با هم برای بازی و سپس شما قطعا می خواهید به تقلید که در خود و یا یادگیری به استفاده از زوم بنابراین شما می توانید کارت های بازی تقریبا و یا بازی" براون گفت. "البته این یک چالش است برای برخی از مردمی بیش از حد."

براندون مادیا یک روانپزشک در ناپل بیمارستان جامعه گفت: هر کسی که جدا شده است می توان آنها را در معرض خطر ابتلا به اضطراب و افسردگی است. اما آن را نیز می تواند مضر برای سالمندان ذهن و بدن است.

"شما می توانید بیشتر آتروفی عضلانی," او گفت:. "رفتن می تواند بدتر. ما همیشه تشویق مردم به استفاده از مغز خود را به خصوص به عنوان آنها مسن تر. حکم است نه در خارج و در عین حال چگونه است که آنها را تحت تاثیر قرار. من گمان می کنم وجود خواهد داشت برخی از اثر اما این یکی از آن چیزهایی که در آن ما مجبور به صبر کنید و ببینید. "

"بله مغز در حال رفتن به آتروفی به عنوان شما می توانید و اگر شما از آن استفاده نمی شما می توانید آن را از دست بدهند اما من نمی بینم شما لغزش در مهارت های اجتماعی فقط در یک یا دو ماه" براون گفت. "اما من فکر می کنم این خطر وجود دارد از لغزش به افسردگی است. اگر شما را تبدیل به بیشتر از درون متمرکز شما ممکن است باقی بماند وجود دارد."

براون گفت: یکی از بزرگترین اثرات می تواند در دراز مدت انزوا.

"شاید مردم که درگیر با رفتن به کلیسا یک بار در هفته و سپس آنها را به یک الگوی جدید که در آن شاید که تعامل اجتماعی است که به عنوان مهم دیگر آن است که ممکن است که ممکن است قیام در افسردگی," او گفت:.

"مگر پرستاری امکانات یک شبکه از چیزهایی که برای آنها برخی از آنها می تواند غم و اندوه و افسرده."

در عین حال آن است که همه غم انگیز. براون گفت: افراد مسن ممکن است بیشتر انعطاف پذیر. او گفت: برخی از رفت و از طریق جنگ جهانی دوم و می دانم چه می خواهم آن را در یک لحظه ترسناک از تاریخ است.

"این می تواند باشد که ما کم بها دادن به آنها," او گفت:.

همه گیر و پارکینسون

افراد مبتلا به پارکینسون می تواند دارای بیشترین اثرات مضر.

"در موارد پارکینسون شما نیاز به حرکت بدن خود را" براون گفت. "زمانی که کلاس های خود را لغو هستند که یک نگرانی است. اگر آن بالا است-عملکرد فرد آنها می توانید آن را انجام دهد خود را, اما اگر آن کسی است که محدود است از لحاظ جسمی سپس پرستاران باید مسئولیت آنها را نگه دارید در حال حرکت به طوری که آنها نمی بازگشت اسلاید. از لحاظ فیزیکی اگر شما پارکینسون شما کاملا می تواند اسلاید عقب."

به همین دلیل است که پارکینسون ارتباط از جنوب غربی فلوریدا است که در تلاش برای نگه داشتن مردم در حال حرکت است. آنها به طور معمول ده ها تن از کلاس های رایگان و یک هفته در سراسر جنوب غربی فلوریدا. در حال حاضر آنها در حال انجام 10 کلاس یک هفته از طریق زوم.

بیشتر: در این گوشه: کارلایل ساکنان پرتاب مشت برای سلامتی بهتر در عنوان باشگاه بوکس در ناپل

"در حالی که ما در وسط COVID-19 گیر ما نیز در یک بیماری همه گیر از پارکینسون" مدیر اجرایی Fineart گفت. "این است که سریعترین رشد بیماری های دژنراتیو.

"ما همچنان با برنامه های کاوش جایگزین تکنولوژی به نگه داشتن مردم مشغول اند. این باعث می شود قلب من خوشحال برای دیدن مردم در زوم جلسه به آنها متصل شده از طریق فن آوری."

که نمی تواند کمک به کسانی که نمی دانم چگونه به استفاده از فن آوری و بسیاری از سالمندان نیست.

"آنها یک جامعه است که ممکن است قادر به در آغوش فن آوری" Fineart گفت.

او گفت: آنها سعی می کنند برای کمک به مردم با زوم و سلامتی تماس به اعضای گروه.

"ما در حال کمک به آنها را بهترین زندگی می کنند آنها می توانند در این زمان به چالش کشیدن" او گفت:. "هدف ما این است که به نگه داشتن همه درگیر و فعال که ممکن است تا زمانی که ما می تواند بازگشت به حالت عادی است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب